View Full Version : VW Golf II 1.6 aut. '87
The Skinnmeister
08-10-2008, 13:04
Wegens overcompleet aangeboden Golf II 1.6 aut. uit 1987.
De auto heeft 186.000 originele km's gelopen, ben nu de 3e eigenaar.
Recent is de watorpomp, v-snaar en distr.riem vervangen, automaat is ook gereviseerd (vorige eigenaar), apk tot 5-2009. En 4 zeer goede banden.
Het is een 3-deurs, en heeft een blauwe kleur.
Waarom ik em wegdoe is het volgende, heb er zelf wat onderdelen voor mijn wagenpark afgehaald, en hij staat in de weg.
Wat ik er gehaald heb, zijn wat plaatwerkdelen en wat klein spul.
Motortje loopt nog goed, en kan nog jaren mee.
Vraagprijs €175,-.
Foto's volgen zsm, staat nl niet thuis.
Bellen kan ook 06-10879984
Is het een oud of nieuw type? (deuren met spijltjes in de ruiten?)
Pedaalemmer
08-10-2008, 14:23
Waar staat de auto?
The Skinnmeister
08-10-2008, 14:27
@Gertjan, het is een oud type, ik hoop niet dat je de deuren zelf zoekt want die heb ik nodig nl.
@Pedaalemmer, de auto staat in Ehv.
Pedaalemmer
08-10-2008, 14:31
Wat ontbreekt er aan de auto?
The Skinnmeister
08-10-2008, 16:44
Wat ontbreekt er aan de auto?
Nu nog niks, maar zoals ik al zei wil ik de deuren zelf hebben, en nog wat klein spul. Waar heb je zelf interesse in??
@Gertjan, het is een oud type, ik hoop niet dat je de deuren zelf zoekt want die heb ik nodig nl.
@Pedaalemmer, de auto staat in Ehv.
Neuh niet perse, maar mocht ik een Golf willen kopen wil ik wel het oude type, vandaar :P
Heb je toevallig een lijstje met dingen je er allemaal gaat halen?
Een vriend van me heeft namelijk ook een Golf 2 staan waarvan die alleen de motor gaat gebruiken, dus dan weet ik wat ik misschien daar van over moet houden?
Valt er wel gewoon van Eindhoven naar Rotterdam mee te rijden?
martiepartie
08-10-2008, 20:01
Nee joh, met 2 deuren in de trein naar Eindhoven en dan met deuren in de wagen terug naar Rotterdam :)
Bijvoorbeeld :D
en zonder deuren is ook prima te rijden toch, beetje kuilplastic en ducktape gebruiken en bob's your uncle.
The Skinnmeister
09-10-2008, 09:23
@ Gertjan, het motortje loopt gewoon goed.
Dus naar Rotterdam moet geen probleem zijn. Van het weekend weet ik wel wat ik nog precies nodig heb, dan laat ik het wel ff weten.
@ Gertjan, het motortje loopt gewoon goed.
Dus naar Rotterdam moet geen probleem zijn. Van het weekend weet ik wel wat ik nog precies nodig heb, dan laat ik het wel ff weten.
Mocht deze auto uiteindelijk helemaal in onderdelen uit elkaar gaan, hoop ik dat ik een seintje krijg voor de automaatbak (inclusief aansturing/pook e.d.)?
The Skinnmeister
10-10-2008, 15:51
De auto gaat dan compleet weg, dus chassis met motor en bak. De auto moet gewoon op straat (rijdbaar) blijven ivm ruimte gebrek, dus dat schiet voor mij niet op. Maar doe een goed bod en dan kun je hem zo meenemen.
Al een paar foto's kunnen schieten?
The Skinnmeister
15-10-2008, 18:03
Sorry voor de eventuele gegadigden, de wagen blijft nog ff in de familie. Ons pap gaat er tijdelijk mee rijden. Dus topic mag gesloten worden ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.