Log in

View Full Version : Verdichters gezocht

The Green
10-10-2008, 14:37
Aangezien hier ook wel een paar verdichters zullen zitten, zet ik hier toch ook maar een postje:

Ik zoek dus zoveel mogelijk verdichters om mn velgen te laten verdichten (17" bbs rs, 17" rh amg model, ...) alsook een cilinderkop (misschien)

Dus aan de verschillende verdichters hier op het forum: ik had hier graag een richtprijs voor gehad. Mag op mail naar gerry AT corrado-club.be met de richtprijs, of het al dan niet mogelijk is om mn cilinderkop te doen en de regio.

Mag op PM ook, maar liever op mail. Onderdelen zijn nog niet voor onmiddellijk (al kan dit wel, velgen liggen los), dus ik heb tijd genoeg.

Puc, sixpack en J-wheels mogen zich onthouden, daar hebben we de prijzen/interne contacten al van :P (als je graag mailtjes stuurt dan hou ik je natuurlijk niet tegen he haha)

Alvast bedankt!!

hajee
10-10-2008, 15:18
dus iedereen ga je een prijsopgave laten doen, en de goedkoopste mag leveren??

classicline
10-10-2008, 15:26
Goedkoop is vaak duurkoop....

Kijk liever naar kwaliteit!

Is het zelfde met auto's spuiten, mensen zoeken vaak de goedkoopste en als het
dan niet netjes geworden is heeft de spuiter het achteraf gedaan terwijl hij er vaak
niks aan kan doen omdat ie budget gebonden is..

En ik ben bang dat je met dit verhaal het zelfde gaat krijgen.

Het maakt voor verdichten nogal veel uit of zo'n velg 5 uur in de machiene zit of 25 uur
en dat scheelt nogal in de prijs!
ze zijn aan het eind van het verhaal beide verdicht alleen het eindresultaat zal wel een beetje anders zijn...

Deze reactie is niet verkeerd bedoelt probeer alleen te zeggen dat je met sommige dingen beter nog even door kunt sparen en het in een keer goed doen.

iig Succes ermee.

Twan

hajee
10-10-2008, 15:31
@classicline:precies!amen!

The Green
10-10-2008, 17:38
Niet zeuren als je me niet kent..

Als ik maar 3 verschillende verdichters ken en er zijn er veel meer, wat is dan de makkelijkste manier om te weten te komen waar er nog zitten en wat de prijs is? idd...

Ik zeg toch nergens dat de prijs het belangrijkste punt is denkik? Heeft er niet echt mee te maken, zeker niet omdat de prijzen tot nu toe maar maximum 100euro uiteen liggen en dan nog als ik meer velgen ineens laat doen (dus das totaalbedrag) :D :D

Voornaamste reden is kennis en contacten + niet elke verdichter wil een cilinderkop doen (bv bij puc was dit een tijdje terug wachten omdat de machine op velgen is ingesteld..)

Hoe denk je trouwens dat ik kwaliteit moet vergelijken als ik maar 3 verdichters ken :screwy: :D

Ik zie dat een mod heeft gereageerd?
Kan die dan aub die bovenstaande posts weghalen zodat ik een nette topic overhoud?
Bedankt dat ik mocht uitleggen wat de bedoeling is!
lol

VolkswagenRacing
10-10-2008, 18:27
Je hebt gelijk classicline, maar toch niet helemaal.
Want als je veel betaald, hoeft het niet ook gelijk goed te zijn he, zo breng jij het wel een beetje. ;)

classicline
10-10-2008, 18:48
Je hebt gelijk classicline, maar toch niet helemaal.
Want als je veel betaald, hoeft het niet ook gelijk goed te zijn he, zo breng jij het wel een beetje. ;)

Zo bedoel ik het niet, duur hoeft ook niet altijd goed te zijn,
maar de kwaliteit van verdichten heeft wel heel erg veel te maken met het
materiaal wat gebruikt word voor het verdichten en de tijd dat het in de machine zit, en als een wiel 10 uur minder lang in de machine zit scheelt
het gewoon aanzienlijk in de prijs.

en daarom kan met zulke processen iemand het makkelijk onder de prijs aan bieden dan doet die gene het gewoon wat minder lang in de machine.
met een minder mooi resultaat.

Maar nogmaals het is niet als kritiek bedoeld maar meer als een waarschuwing en het delen van kennis dat je niet altijd op de goedkoopste af moet gaan daar is een forum tenslotte ook voor om elkaar voor dingen te behoeden.

Maar als dat in dit topic niet op prijs gesteld word dan zal ik niet meer reageren! :thumbup:

Verdichten is een lang en kostbaar proces het zelfde als dat verchromen ook een kostbaar proces is daar zijn ja ook hele goeie in en minder goeie bedrijven in en zo is het met verdichten ook. dus kik er mee uit. zo heel veel bedrijven zijn er in nederland niet wie het doen..

kleine tip zoek het eens over de grens in Duitsland, daar zitten een paar bedrijven waarvan ik weet dat de kwaliteit Super is;)
En de prijzen ook niet heel gek.

Succes!

Gr,

Twan

The Green
10-10-2008, 19:30
Zet er dan toch onmiddellijk de namen bij van die bedrijven?
Maakt het mij wel veel makkelijker ;)

Overigens werk ik liever met BE of NL bedrijven door de taal en de contacten die ik er nu al heb zitten (in DE ben ik al eens een paar d euro verloren wat niet zo tof was als je het zelf niet kunt gaan regelen)

mischatdi
14-10-2008, 15:39
plus dat ik werk heb gezien zowel verdichten als polijsten dat ik dacht ....en daar durf je zoveel geld voor te vragen...en dan praat ik over grote jongens in dit vakgebied..

kortom ook prijs of naamsbekentheid zegt niks... en geloof ik heb het echt over de grote jongens

The Green
14-10-2008, 16:45
Snap eigenlijk niet goed waarom ik deze topic heb geopened
Ben er niks wijzer van geworden, geen enkel adres, geen concrete info wel veel nietszeggende commentaar :D

Area51
14-10-2008, 16:50
Er wel eens aan gedacht dat er daadwerkelijk maar 3 bedrijven in Nederland/Belgiƫ zijn die kunnen verdichten.

Ik zeg toch nergens dat de prijs het belangrijkste punt is denkik?
Maar zo komt het wel over, zeker als ik naar je 'geschiedenis' kijk :tongue:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33800

The Green
14-10-2008, 17:31
Er wel eens aan gedacht dat er daadwerkelijk maar 3 bedrijven in Nederland/Belgiƫ zijn die kunnen verdichten.

Maar zo komt het wel over, zeker als ik naar je 'geschiedenis' kijk :tongue:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33800

En er is maar 1 sinterklaas zeker :D

Als je wat beter zoekt, dan zie je ook iets anders met waar ik mee bezig ben.. dan zou je merken dat de prijs niet de doorslaggevende factor is..

en trouwens, 250euro of 450euro voor hetzelfde, jij gaat voor de dure zeker.. maarja, ik ben cheapass idd, ben nu nog goedkoper gesteld geweest dan die adaptors (en ja bij vosn)

classicline
14-10-2008, 17:51
plus dat ik werk heb gezien zowel verdichten als polijsten dat ik dacht ....en daar durf je zoveel geld voor te vragen...en dan praat ik over grote jongens in dit vakgebied..

kortom ook prijs of naamsbekentheid zegt niks... en geloof ik heb het echt over de grote jongens

:iamwithst

Kijk goed naar de kwaliteit en rij eens naar zo'n zaak toe en praat met de mensen dan merk je snel genoeg of ze er verstand van hebben.
En vraag om produkten te bekijken!!

Hier in NL zitten idd ook wat bedrijven wie veel geld vragen voor werk
wat soms de helft nog niet waard is.

@ The Green: Ik ben bang dat als je zo opgefokt reageert op replies van
anderen dat je weinig nuttige tips in dit topic zult vinden!

hajee
14-10-2008, 18:01
Ik zie dat een mod heeft gereageerd?
Kan die dan aub die bovenstaande posts weghalen zodat ik een nette topic overhoud?
Bedankt dat ik mocht uitleggen wat de bedoeling is!
lol
klopt deze mod heeft een reactie geplaatst, en tevens mn mening...
en dat mag hier, want het is een forum.. :)
maakt niks uit als je prijzen wilt vergelijken, want ik kan me niet een andere reden bedenken waarom dat je zoveel namen van verdichters wilt..
trouwens in je begintopic heb je het zelf over prijzen, ondank dat je begin-topic vandaag nog is aangepast. maar misschien was je vraagstelling ietwat verwarrend?!
:rolleyes:

The Green
14-10-2008, 18:15
klopt deze mod heeft een reactie geplaatst, en tevens mn mening...
en dat mag hier, want het is een forum.. :)
maakt niks uit als je prijzen wilt vergelijken, want ik kan me niet een andere reden bedenken waarom dat je zoveel namen van verdichters wilt..
trouwens in je begintopic heb je het zelf over prijzen, ondank dat je begin-topic vandaag nog is aangepast. maar misschien was je vraagstelling ietwat verwarrend?!
:rolleyes:

Begintopic is idd verandert ja (de titel zoals je kan zien)
Ik wordt gewoon een beetje moe van de huidige forum mentaliteit van wel bijdehand te doen, maar niks info bij te dragen (algemeen, niet specifiek).
Vroeger was dit anders... (boeh lijk wel een gepensioneerde) toen duurde het geen week en dan had je tenminste info waar je zelf niet achter kon geraken.

Iedereen wel zeggen 'je moet het resultaat vergelijken niet de prijs', tja daarvoor moet ik dus resultaat gezien hebben he en van meer dan slechts 3 gelijkgestelde firmas en dat was dus de bedoeling, maarja toch blijven hameren op die prijs (trouwens wel raar dat je niet kan zien dat ik kwaliteitvergelijk wil doen en toch blijft denken 'ik zie geen reden buiten prijs waarvoor je meerdere adressen wil', is beetje tegenstellend he?)

En inderdaad: ik heb een uiterst kort lontje, weet dit zelf ook hoor. Botst in het begin ja.

The Green
14-10-2008, 18:17
Maar doe maar dicht hoor, kheb mn info (gebrek aan, maar dat is ook info, blijkt dat hier niemand zit die het kan blijkbaar..)
Aangezien Puc machines heeft bijgekocht veronderstel ik daar het makkelijkste gesteld zal zijn vr mn kop..

joossie
15-10-2008, 22:05
Sorry lees nu net je topic.... ik stuur je een pm.

The Green
15-10-2008, 22:50
Bedankt!
Je hebt een pm terug

frankvr6
16-10-2008, 06:43
stroeve levert top werk
joosie levert ook topwerk
chome-store.de levert top werk
bij chrom-store kun je alles laten doen en vaak ook bij meer dingen speciale prijs

hajee
16-10-2008, 07:11
Maar doe maar dicht hoor, kheb mn info (gebrek aan, maar dat is ook info, blijkt dat hier niemand zit die het kan blijkbaar..)
Aangezien Puc machines heeft bijgekocht veronderstel ik daar het makkelijkste gesteld zal zijn vr mn kop..
:lock: op verzoek van topicstarter..