View Full Version : Project Slikkertje! (Swallowtail)
Vind ze niet mooier dan de RS-en..maar met 8j achter vult het wel beter..en scheelt me weer wat poets werk ;)
Staat nu al goed Chris! Zie nu pas dat je swallow ook een opendakje heeft...gaaf!:)
staat helemaal niet verkeerd! :thumbup:
past wel mooi bij je motorkap
Vandaag even stukje gaan toeren..hoor ik gerammel..steek mn hoofd uit mn raam en zie dat mn achterste RS zn naafkap kwijt is....snel stoppen op de vluchtstrook om te kijken of ik hem nog ergens zie...komt er een 'undercover' motoragent aanrijden en vraagt wat er aan de hand is...mn dop kwijt dus..240€ boete...en bedankt..
Mocht iemand nog een dop/naafkap voor een 15"/16" BBS RS hebben liggen...laat het me weten aub.
Meen je niet. tjonge wat een flikker zeg. Gelijk een boete geven tssssssssss
ErikvanBilsen
17-07-2010, 17:25
Heb je nu een boete omdat je iets verloren bent? of omdat hij vond dat jij niet op de vluchtstrook mocht staan? in allebij de gevalen erg onnozel naar mijn mening.
Erik.
zal wel om 'onnodig' op de vluchtstrook staan gaan.....
beetje jammer weer.
Staat nu al goed Chris! Zie nu pas dat je swallow ook een opendakje heeft...gaaf!:)
Hij heeft zeker een open dak ja :D
Omdat ik onnodig gebruik maakte van de vluchtstrook dus...word een duur dopje zo:)
Sjeesbeest
17-07-2010, 17:51
Omdat ik onnodig gebruik maakte van de vluchtstrook dus...word een duur dopje zo:)
Altijd de motorkap open zetten !! En zeggen dat je een knal hoorde........
dat werkt.....
Wel klote dat het weer zo moet in Nederland..... succes met het vinden van een nieuwe/andere dop. Wel aanvechten, die bekeuring !!
pffffffffff wat een overdreven ijverige motormuis weer zeg .......
zeker een duur dopje zo
Beetlefreak
20-07-2010, 08:25
Bezwaarschrift is in dit geval zeker de moeite! Wiel kan ook los zitten, you name it!
Maak er een mooi verhaal van en je komt een heel eind. Was iig totaal niet onnodig volgens jou bla bla,
waarom is er anders een vluchtstrook... give it a try!
Lijkt me niet onnodig, de reden is goed genoeg om te stoppen. Kan namelijk ook gevaar voor andere medeweggebruikers ontstaan als er iets op de weg ligt.
altijd leuk, onze vrienden.
zeker bezwaar maken !
Agenten zijn zo triest (niet allemaal). wat mij altijd op valt is dat motoragenten over het algemeen strenger zijn.
Agenten zijn zo triest (niet allemaal). wat mij altijd op valt is dat motoragenten over het algemeen strenger zijn.
Logisch, jij zou ook pissed worden als je de hele dag in een fluoriserend gemeentewerker pakje op een motor moest zitten :tongue:
:tongue:
beetje jammer van de dop idd..
zondag was ik alweer door gelopen toen ik eigenlijk pas bedacht dat jij bij rene stond :D
Dub-Detail
20-07-2010, 21:06
Volgens mij heb ik jou een tijdje geleden zien staan bij shell maasland in de parkeervakjes.
Gr, Pim
Dat zal dan afgelopen zaterdagmiddag zijn geweest...toen was ik vanaf daar langs de snelweg gelopen om een poging te wagen om mn verloren dop te vinden...
ik zal het ff in de gaten houden chris, zit een stuk hoger dus zie vaak dat soort dingen wel liggen.
Tussen maasland en maasdijk?
Ja..afrit Maasland,en zo'n 200m ervoor,vanaf Maasdijk gezien..zal in de middenberm liggen..
rene het broertje van peet ?
:tongue:
zondag was ik alweer door gelopen toen ik eigenlijk pas bedacht dat jij bij rene stond :D
Dub-Detail
22-07-2010, 14:24
Ja..afrit Maasland,en zo'n 200m ervoor,vanaf Maasdijk gezien..zal in de middenberm liggen..
Ik neem aan een bbs dop of iets dergelijks.
Ik rij dat stuk meerdere keren per dag.
Zal dan ook wel effe opletten.
Greetz
oeh heerlijk met die porsche wintervelgen zo in 7j en 8j. altijd nog spijt dat ik mn setje toen weg heb gedaan. heerlijke auto chris!
rene het broertje van peet ?
weet dat die een broer heeft maar kan ff niet op zijn naam kome, in iedergeval ware ze met een witte golf 1
weet dat die een broer heeft maar kan ff niet op zijn naam kome, in iedergeval ware ze met een witte golf 1
dan zul het inderdaad die kassenbouwer zijn .
z`n broer heeft inmiddels ook een witte golf 1 begreep ik van chris ;)
polonick
27-07-2010, 22:42
nou je wielen zullen vanaf nu elke dag gepoetst worden ;)
wanneer kom ie weer is langs
Hahaha..benieuwd of Tim het echt elke dag zal gaan doen... :)
Rij denk zaterdagmiddag ff langs...ga eerst voormezelf een kado halen in Belgie smorgens :tongue:
Even 'afstoffen' hier....
Update: De swallowtail heb ik verkocht...de plannen die ik had met de 20V T en de Porsche wielen gaan door...maar wel bij de nieuwe eigenaar..
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/IMG_2204.JPG
De nieuwe eigenaar!!
jetta mk1 '82
24-11-2010, 21:46
wie is die josti? :eek:
wie is die josti? :eek:
Nee jij hebt het goede uiterlijk van je moeder meegekregen? :wow:
Hij is de grootste player uit de regio...alleen niet zo foto geniek ;)
en wat gaan we nu voor moois kunne verwachte behalve de TT in dit mooie dorp :tongue:
Golf is al een kleine 2 maanden weg...momenteel rij ik een Polo Coupe uit 1994 en staat de TT binnen...
jetta mk1 '82
25-11-2010, 16:37
Nee jij hebt het goede uiterlijk van je moeder meegekregen? :wow:
toevallig ken ik jonathan al wat langer en dus zit niet te wachten op jou betweterige reactie...
Nou je snapt mijn reactie toch wel?
en je snapt ook wel waarom het raar overkomt?
De meeste mensen dit dat lezen, weten niet dat jij hem kent!
In ieder geval biedt ik mijn excuses aan, voor eventueel emotionele schade die ik heb toegediend!
:thumbup:
Even 'afstoffen' hier....
Update: De swallowtail heb ik verkocht...de plannen die ik had met de 20V T en de Porsche wielen gaan door...maar wel bij de nieuwe eigenaar..
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/IMG_2204.JPG
De nieuwe eigenaar!!
Ah, succes Jonathan! En nee, je kunt niet anoniem blijven hierzo pizzabakkert!
Sta je daar naast mijn oude witte of is het een andere!?
Succes in ieder geval!
jetta mk1 '82
25-11-2010, 21:43
Nou je snapt mijn reactie toch wel?
en je snapt ook wel waarom het raar overkomt?
De meeste mensen dit dat lezen, weten niet dat jij hem kent!
In ieder geval biedt ik mijn excuses aan, voor eventueel emotionele schade die ik heb toegediend!
kan idd raar overkomen maar ben jij dan de gene die moet reageren?
excuses is niet nodig hoor zo teer is mijn zieltje niet ;)
Nou ik irriteer mij er aan inderdaad, en ik ben niet bang om die irritaties te uiten hoor!
Iemand uitmaken voor josti o.i.d is ook niet netjes, ook al ken je hem :screwy:
Maargoed het was miscommunicatie of hoe je het ook wilt noemen, back to topic.
Its alive.... :)
http://www.youtube.com/watch?v=j9duukpM4KU
Pewi Vwteam
29-05-2011, 15:12
kijk aan! hij heeft het wel voor elkaar gekregen dus.
Ja...vanmiddag ff stukje gereden ermee...gaat goed van zn plek!
Pewi Vwteam
29-05-2011, 15:39
ja zal best! jij hebt toen toch die 20vt bak bij mij gekocht voor dit project toch?!
Klopt,die Golf IV GTI bak was dat.
Hij rijd en schakelt erg lekker,uitlaat niet luidruchtig...ideaal als dagelijkse auto :)
Welke uitlaat heeft hij er nu onder?
Klopt,die Golf IV GTI bak was dat.
Hij rijd en schakelt erg lekker,uitlaat niet luidruchtig...ideaal als dagelijkse auto :)
Die uitlaat die ik bij jou vandaan had...
Pewi Vwteam
29-05-2011, 17:04
oke helemaal top, aandrijfas flenzen van een g60 bak gemonteerd in de bak neem ik aan ivm standaard 110mm aandrijfas flenzen.
Zover ik weet was het plug and play met de aandrijfassen op die bak...
Its alive.... :)
http://www.youtube.com/watch?v=j9duukpM4KU
nice :thumbup:
en willen we ook foto`s natuurlijk :D
http://www.volksforum.com/albums/files/4/2/0/4/DSC00328.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/4/2/0/4/DSC00367klein.jpg
Foto's tijdens de ombouw..bedrading enz nog niet klaar op de 2e foto..(mocht er iemand gaan miepen over de aanwezige losse draadjes ;) )
Maar genoeg gepats met iemand anders zn auto...:)
Maar genoeg gepats met iemand anders zn auto...:)
golf1gti83
29-05-2011, 21:24
heel mooi, dat zwart met dat rood :rolleyes:
Vanaf maandag gaat dit topic weer nieuw leven krijgen.....:)
Wat gruwelijk vet zeg.. heel tof ook dat je heel het blok zwart hebt gemaakt!
Ik kan en zal niet met de eer gaan strijken....blok inbouw enz heb ik niet gedaan. Ik heb de Golf in oktober verkocht incl losse 20VT enz...de ombouw is nu klaar...nieuwe APK erop...en vanaf aanstaande maandag weer hier voor de deur...
(ja...mannen kunnen nog wispelturiger zijn dan vrouwen...eerst verkopen...later weer terugkopen...:))
Haha, heb je hem weer teruggekocht? Gaaf :)
Maartenmk1
03-06-2011, 11:21
Ik zag 'm wel is staan bij de autoschadehersteller of rijdend daar in de buurt, maar daar gaat nou dus verandering in komen, wat zijn de plannen :D?
haha ja je vertelde het vanochtend !
super man
we zien je wel weer rijden eerdaags :thumbup:
Ja,bleef te 'verliefd' op die auto...elke keer als ik een foto oid ervan zag...
Heb geen schokkende plannen om de Golf te veranderen...wil wel de 17" Fuchsen gaan passen eronder...
Plannen zijn dat het voorlopig mn dagelijkse auto gaat worden en de TT en de T2a in de garage blijven...en met mooi weer wat afwisseling met die 3.. :)
Geen beroerd Golfje als daily :)
Maartenmk1
03-06-2011, 11:45
Niet vervelend :) Enne, mooie velgies.
classic-edition
03-06-2011, 17:37
Gefeliciteerd met je "nieuwe" aankoop :thumbup:
habbekrats
03-06-2011, 18:11
Koel zeg!
Koel zeg!
Ja he!?
Ok...heeft wel maanden van slijmen en lief doen gekost...maar was het allemaal waard... ;)
Koel zeg!
Jij ben gek, een auto bouwen voor een ander ;) Wat komt er bij jou voor in de plek?
Ahhh, gefeli Jon en Chan!
Pewi Vwteam
03-06-2011, 21:13
hahaha oude liefde roest niet!! goed bezig chris.
hahaha oude liefde roest niet!! goed bezig chris.
Nou....dat deel over de roest zou ik niet te hard zeggen.... ;)
Pewi Vwteam
04-06-2011, 18:32
hahaha boeit nie dat krijg jij wel weer klaar. zou je nog is ff willen informeren wat voor een bak flenzen die jonge heeft gebruikt, om weer 100 mm flenzen te krijgen. ipv 110 mm.
Vanaf zondag hier thuis..wat een feest!
Vanavond de Ronal Turbo's met Toyo Slicks aan de voorkant verwisseld voor de 928 'Winterwielen'..De looks zijn beter nu..maar wat een verschil met grip zeg..Zitten nieuwe Dunlops met 195-40-16 onder...maar grip is ver te zoeken.. :D
Rustig rijden in zn 2....50....vol het pedaal in trappen...wielspin tot 80...in zn 3...rustig aan....80....gas er op...wielspin tot 120....met droog weer...
Rijd echt heerlijk dat oude ding,180pk 20V Turbo (APP), gechipt (+/_ 220pk), Golf 4 GTI versnellingsbak, G60 remmen voor,alle ophangrubbers en motorsteunen nieuw (rood) RVS uitlaat...hij schakelt en remt als een nieuwe,is stiller dan origineel..ideale dagelijks auto voor mij :)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/Swallow_original.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/Swallow2_original.jpg
Wil hem nog iets lager zetten,maar moet wel er normaal mee kunnen rijden..
velgen zijn niet helemaal mijn ding , maar verders echt een super ding !!
zo wil ik ook wel naar me werk haha
knarfmk1
08-06-2011, 07:24
Dik! lekkere sleeper ook zo!
Echt super dik .. hij lijkt alleen wat achterover te hangen. Komt denk ik door de band die strakker staat.
Zou daarom achter een bredere adapter monteren zodat de band/wielkast verhouding gelijk is met voor.
Maar dat is wat finetune-werk.. look is echt super gaaf!
Mooi zeg! Verwachten ze nooit 220pk in zo n 1 :)
die golf 1 met die smart brabusvelgen.. die zouden hier wel dik onder staan
http://www.vwclubparkstad.nl/Pictures/Meetings/Wsee2011_03/images/DSC05629.jpg
zag er in real live erg erg leuk uit
Ruig ding zo Chris !!! Winterwielen staan prima !!
Die winterwielen ruilen tegen een setje harde deuren? ;)
jetta mk1 '82
08-06-2011, 17:35
gaaf ding!! die velgen is alleen helemaal niks die kun je beter bij mij langs brengen dan heb ik wel een setje 16" staal voor je ;)
Ja...jammer van die wielen....echt niks aan...:)
habbekrats
08-06-2011, 21:24
Echt super dik .. hij lijkt alleen wat achterover te hangen.
klopt :D voorkant moest omhoog anders pasten de ronals niet
Raak nu al af en toe de straat....eens zien hoeveel lager die nog kan dan..
heb je vanavond gespot in de swallowtail bij boersie op de rotonde, had het wat laat door omdat ik eignelijk veelste dicht op mn voorlicher zat met de brommer al afslaande
maar zag er goed uit :thumbup:
habbekrats
18-06-2011, 15:40
Weet je wat goed zou staan.. een early westy front. :cool:
Hmmm.....goed idee! ;)
Zoiets als dit? :)
http://img193.imageshack.us/img193/7796/earlywesty.jpg
Volgens sommige is het nu een ...'Suzuki Alto'...'Zastava Yugo'...
habbekrats
18-06-2011, 16:13
Koel! Hoe kom je daar nou weer aan ;)
Ach je kent het wel...via via een mannetje die wat had liggen enz bla bla..
Ach je kent het wel...via via een mannetje die wat had liggen enz bla bla..
Had ik maar zo'n adres.....ik wil ook wel zo'n grill voor mijn Golf I. :thumbup:
Vind het super gaaf zo'n 20vt in je golfje, moet echt als de brandweer gaan.
En als die blauwe van mij ook niet meer helemaal origineel zou zijn had ik het waarschijnlijk ook gedaan.
Leuke daily zo, maar ik vind zelf die grille met koplampen niet mooi.
Had zelf het originele er weer in gedaan, maar das mijn mening.
Maar ja iedereen heeft zo zijn eigen smaak :rolleyes:
Gelukkig heeft iedereen zn eigen smaak ja :)
20V T gaat inderdaad goed van zn plek...220pk is net goed...je hoeft niet vooraan in de file te rijden...maar ook weer niet zoveel dat het niet op de weg te houden is...;)
Ik vind het wel wat hebben dat frontje zo...en heb deze grille en koplampen zo aangepast dat het voorfront niet is verzaagd enz...zodat de originele grille en koplampen er weer in terug kunnen zonder blijvende schade..
vind het front niks zo,maar wel cool dat er nu een 20vt inhangt EN dat je hem weer terughebt;)
Het 'Early Westmoreland' front (USA) past wel mooi in het rijtje...mn TT heeft een US achterbumper,koplampen en voorbumper...de T2a heeft US bumperrosetten en achterlichten...de Golf kon niet achter blijven natuurlijk.. ;)
Het 'Early Westmoreland' front (USA) past wel mooi in het rijtje...mn TT heeft een US achterbumper,koplampen en voorbumper...de T2a heeft US bumperrosetten en achterlichten...de Golf kon niet achter blijven natuurlijk.. ;)
:rolleyes: :D :thumbup:
maar gaat ie nou uiteindelijk dan ook in de resto?
Pewi Vwteam
18-06-2011, 22:24
inderdaad iedereen zijn eigen smaak en mening natuurlijk! maar ik vind orgineel ook 10 keer beter staan. sorry chris!
Plannen zijn er niet...motorruimte,alle techniek en de bodem is als nieuw...de buitenkant heeft flinke 'patina'...verweerde lak...deukjes...roest..bumpers...uitgedroogde rubbers enz..
Vind hem mooi hoe die is nu...geen gemaakte rat look...hij is hoe hij is...36 jaar oud..en dat is hem goed af te zien.. :)
En niemand die verwacht dat dat ouwe hok nog best mee kan komen met het verkeer.. ;)
Had een verzameling nieuwe delen liggen,al het chroomwerk en rubbers enz..maar alles is verkocht..
kijk,dat vind ik dan wel weer cool....al zal niet iedereen daarin meegaan[in ere herstellen;)]
kijk,dat vind ik dan wel weer cool....al zal niet iedereen daarin meegaan[in ere herstellen;)]
Gelukkig heb ik niks met 'niet iedereen' te maken.... :thumbup:
Maar snap je wel....
jammer dat de patina hem niet roze heeft verkleurd...bangbustail
jammer dat de patina hem niet roze heeft verkleurd...bangbustail
Dat snappen alleen mensen van voor december 2003...(vwscene.nl tijdperk :))
zijn er nog veel hoor..
mooi kerel, helemaal je eigen ding. Weet nog wel dat je balend naast me stond toen je met je pas gekochte tt net eruit was gereden door een golfje 1 20vt. Toen zei je al dat je ooit eens een 20vt in een golfje 1 moest.
Volgens sommige is het nu een ...'Suzuki Alto'...'Zastava Yugo'...
:D :D :D
kweet niet wat ik er van moet vinden maar apart is het zeker :thumbup:
West grille staat leuk! Zo'n grilletje heb ik ook nog liggen, maar ik twijfel nog steeds of ik hem op de caddy zal zetten..
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/IMG_5715.JPG
(ja Theo...grille zit er echt in..geen fotoshop...)
je bus lekt;)
Nee joh...is gewoon zn territorium uitzetten...
Nee joh...is gewoon zn territorium uitzetten...
haal dat stukkie karton eens weg dan en laat die bus z'n gang gaan :D
geweldig ook dat stuk karton onder de boesje :tongue:
ach dat doen die oude hokken allemaal, lekken.. ;)
maar ultracoole golf zo.. geweldig!
vette grill man, da staat hem echt,
Van de week bij de dealer de afdekkappen en steuntjes besteld,en vandaag op mn gemak de boel pasgemaakt en gemonteerd,lijkt op de foto makkelijker dan het is,moest 2 steunen zelf maken,een bestaande inkorten en hier en daar wat wegslijpen...gelijk ook wat slangen en bedrading anders gelegd en een afdekkap gemaakt over de computer. Plannen zijn nog het originele luchtfilter te monteren ipv de open K&N filter,om zoveel mogelijk een originele look te krijgen..zal het ruitensproeiervloeistof tankje wel een andere plek moeten vinden..
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/Afdekkap1.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/Afdekkap_127799.JPG
Maartenmk1
29-06-2011, 17:50
Ziet er netjes uit zeg...
grill is cool, maar ben geen fan van de wielen. Ben trouwens vorige week bij je op de zaak geweest voor een schade schatting. Zag je nergens lopen en ook je auto niet staan dus heb maar niet naar je gevraagd. Wel gemeld dat ik het adres van jou had.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/Afdekkap1.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/Afdekkap_127799.JPG
nu vind ik hem nog mooier,
mooi hoor, ultieme sleeper!
Als je die ooit weg gaat doen.. :rolleyes: ;) :D
nu vind ik hem nog mooier,
mooi hoor, ultieme sleeper!
Als je die ooit weg gaat doen.. :rolleyes: ;) :D
dat blok zit er idd keurig in zo,echt heel gaaf.ook geen onnodige bling-sh^t,gewoon super.
ziet er goed uit onder de kap :cool:
grill is cool, maar ben geen fan van de wielen. Ben trouwens vorige week bij je op de zaak geweest voor een schade schatting. Zag je nergens lopen en ook je auto niet staan dus heb maar niet naar je gevraagd. Wel gemeld dat ik het adres van jou had.
Klopt ja...was een weekje in het buitenland...
Pewi Vwteam
29-06-2011, 20:38
ziet er zeker netjes uit chris, wat voor een intercooler hangt er eigelijk voor, ivm de aansluiting aan de onderkant [accu kant]
ziet er zeker netjes uit chris, wat voor een intercooler hangt er eigelijk voor, ivm de aansluiting aan de onderkant [accu kant]
Merk weet ik niet...maar zie de foto´s..
http://img121.imageshack.us/img121/7258/dsc00319e.jpg
http://img863.imageshack.us/img863/636/dsc00327nj.jpg
echt gaaf dat blok :thumbup:
Pewi Vwteam
30-06-2011, 15:07
thanks ik weet weer genoeg chris. en wat rijd dat toch mooi he een mk1 met een 20vt er in :D
habbekrats
30-06-2011, 22:06
Mooi zo krissekindje! Nu ff andere adapters..
matthew7
07-07-2011, 18:59
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/IMG_5715.JPG
(ja Theo...grille zit er echt in..geen fotoshop...)
Heeeerlijk dat oudijzer in de schuur! hahaha :thumbup:
Kom je zaterdag nog langs om naar mijn busje te kijken?
Kom je zaterdag nog langs om naar mijn busje te kijken?
Jazeker!
Dan kom ik met de Golf.. :thumbup:
Copy Paste van het 'Kenteken omkeuren,wie is waar geweest?'
Vanmiddag om 13.00 moest ik me melden bij de RDW in Schiedam..papieren ingeleverd,uit gelegd waarvoor ik kwam..
"Van 70pk naar 180pk"
"O? Dan moet je naar Lelystad..." Begon al lekker dus... :screwy:
Auto naar binnen,kap open...
"waar staat het motornummer?"
"Geen idee?Motorcode staat iig daar" (wist het zelf ook echt niet...)
"Bla bla ik kan hem niet keuren zonder dat ik weet waar de motor vandaan komt enz...wie weet is hij wel gestolen..."
"Denk je nou echt dat ik hier ga komen met een motor die duister is? Beetje zonde van mn tijd en geld lijkt me...."
"Nou ok dan...rij maar de put op..."
Daarna remmen getest...korte discussie waarom er achter trommels ipv schijven zitten...bla bla...
"Levensgevaarlijk zo'n oude auto met die pk's...daar is die niet voor gemaakt...."
Toen ging meneer nog even een stukje rijden...
Gvd...wat maakte ik me zorgen...straks word ie afgekeurd....keurmeester had niet echt een goede bui namelijk...
Had gister nog het Westmoreland front met origineel gewisseld voor de zekerheid...maar ze keken nergens naar,ook geen opmerking over de Porsche wielen met adapters...
Maar goedgekeurd! Swallowtail met 130Kw op de papieren :D
gefeliciteerd!
Had je niet aan je voorfront gelast dan om die rondingen onder de koplampen dicht te krijgen?
Christiaan
15-07-2011, 14:26
Nice!
evilnyntje
15-07-2011, 14:28
Gefeliciteerd!
classic-edition
15-07-2011, 15:07
Gefeliciteerd :thumbup:
gefeliciteerd!
Had je niet aan je voorfront gelast dan om die rondingen onder de koplampen dicht te krijgen?
Nee...daar had ik stripjes voor gemaakt op de zetbank en die erop geplakt met dubbelzijdig tape..... ;)
Nice! Dat moet een spannende dag voor je zijn geweest, ik kan het me maar al te goed inbeelden :)
Nou idd...gewoon onrustig van geslapen de nacht ervoor....haha!
Maar achteraf echt een lachertje...kijken ff onder de auto...stellen wat vragen...remmentesten...en klaar...
Ja belachelijk eigenlijk he, dat je je er vantevoren zo om 'moet' voelen, terwijl je gewoon iets heel normaals/legaals gaat doen! Je bent tenslotte geen crimineel!
*disclaimer* zit natuurlijk vooral tussen de oren, maar evengoed kun je een keurmeester met slechte dag treffen natuurlijk.
Nee...daar had ik stripjes voor gemaakt op de zetbank en die erop geplakt met dubbelzijdig tape..... ;)
:D
patjetta
15-07-2011, 19:19
Gefeliciteerd.
Wat een zeikerds zijn het ook.
En je tt zag er vanmiddag weer goed uit. :thumbup:
Ja zag je op het laatste moment...jij moest natuurlijk omrijden ivm dat de Julianaweg dicht is..
patjetta
15-07-2011, 19:26
Ja klopt ik rij altijd via de Papelaan dan sta je niet in de file
habbekrats
15-07-2011, 19:29
mooi dat hij is goedgekeurd! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
had ik noooit verwacht ;)
Nice chriss :cool:
benieuwd wanneer ik hem eens spot hier :thumbup:
zag ik je nou een tijdje terug bij de watertoren in een oud pickup truckje rijde zat in de station?
Ik werk wel vlakbij de watertoren (Naaldwijk)...maar heb niet de laatste tijd in zoiets rondgereden..denk mn knappe dubbelganger ofzo... ;)
haha weet indd dat je daar werkt :tongue:
was van de week bij vhd vhb weet ik het de spuiter naast jullie maar toen totaal niet op gelet wat er voor de deur stond eigenlijk was druk met lade van de vrachtwagen :thumbup:
En sinds vandaag dan ook aangepast op de RDW site..
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/Kenteken_original.jpg
karelvr6
29-07-2011, 19:50
Ik ben autospuiter van beroep ja...erg makkelijk als je zo'n hobby heb:D
Hallo chris ik wil ook autospuiter worden ,
Ik heb hier en daar al een beetje info verzameld maar wou aan je vragen hoelang jij er opschool voor heb gezeten en of het een beetje goed verdient?:D
Johan1982MK1
29-07-2011, 20:57
denk dat je met beunen meer kan verdienen dan bij de baas.
Hallo chris ik wil ook autospuiter worden ,
Ik heb hier en daar al een beetje info verzameld maar wou aan je vragen hoelang jij er opschool voor heb gezeten en of het een beetje goed verdient?:D
Van normaal werken word niemand rijk... ;)
Als je als leerling begint (18 jaar ofzo) zal je niet veel verdienen....iets van €700 netto ofzo..
Ikzelf heb 3 jaar leerlingwezen (zo heette dat in 1993,geen idee hoe het nu heet) gedaan en zo mn papieren voor 1e spuiter gehaald.
Ik ga hier niet vertellen wat mn huidige salaris is...kan er igg ruimschoots mn hypotheek van betalen en de hobbies...:)
steven16v
30-07-2011, 09:05
Nice hoor!
Zal idd wel mooi rijden zo.
Ps habbekrats wat heb jij een irritant onderschrift zeg! :shake:
karelvr6
30-07-2011, 11:01
Van normaal werken word niemand rijk... ;)
Als je als leerling begint (18 jaar ofzo) zal je niet veel verdienen....iets van €700 netto ofzo..
Ikzelf heb 3 jaar leerlingwezen (zo heette dat in 1993,geen idee hoe het nu heet) gedaan en zo mn papieren voor 1e spuiter gehaald.
Ik ga hier niet vertellen wat mn huidige salaris is...kan er igg ruimschoots mn hypotheek van betalen en de hobbies...:)
Oke Bedankt chris voor de informatie (Y)
Zou er een moderator het bovenstaande offtopic gebabbel kunnen verwijderen?
Tijdje stil geweest hier...rij alweer een paar maanden op een setje 7,5x16 TH-Lines..Nieuwe Dunlops erop...maar met nat weg dek...drama...wielspin...zelfs op de snelweg met tussen accelereren..of zou dat aan het hoge koppel en het lage gewicht liggen? :)
http://img830.imageshack.us/img830/784/6019047841c781e9e23bb.jpg
ligt denk aan die 7,5x16 TH-Lines chris
gooi die maar gauw hier neer dan knoop ik ze wel onder de g40 :D
Ik vind me dit toch een dik apparaat.. echt super :cool:
Zou er een moderator het bovenstaande offtopic gebabbel kunnen verwijderen?
Tijdje stil geweest hier...rij alweer een paar maanden op een setje 7,5x16 TH-Lines..Nieuwe Dunlops erop...maar met nat weg dek...drama...wielspin...zelfs op de snelweg met tussen accelereren..of zou dat aan het hoge koppel en het lage gewicht liggen? :)
http://img821.imageshack.us/img821/593/img5993fa.jpg
Beide wielen wielspin? Of steeds 1 wiel? Dan is een sperretje misschien wel iets voor `t slikkertje
Wat een ontzettend tof ding is het ook, mooi ingebouwd dat blok zeg!
Sprak vorige week een Chauffeur bij van Geest met een dikke BMW (nee niet Oscar) (een 5serie Alpina) die het over jouw auto had.. was nogal onder de indruk :lmao:
Ps habbekrats wat heb jij een irritant onderschrift zeg! :shake:
ja een beetje moeilijk te lezen :D
Sprak vorige week een Chauffeur bij van Geest met een dikke BMW (nee niet Oscar) (een 5serie Alpina) die het over jouw auto had.. was nogal onder de indruk :lmao:
Oh is dat zo? Geen idee wie dat zijn dan...?
Wat ik begreep was hij een keertje achter je aan gegaan en had hij het nogal afgelegd.
O dat zijn wel eens kunnen ja....heb nog niet zoveel 'competitie' gehad met de Golf...maar wel 2 verschillende BMW's (toeval) het leven 'zuur' gemaakt... :)
Wat is de et-waarde van de th-lines en heb je toevallig ook foto's van recht van voren/achteren? En zit er een 195-40-16 band op? Ben benieuwd hoe goed 7,5 breed past :) Vind de wielen zowieso goed staan erop!
Er zitten idd 195-40-16 banden omheen.
De et waarde is et36. Aan de voorkant een 5mm spacer en achter 10mm.
top auto helemaal met zo'n motor wil ie wel van z'n plek :shake:
Joy_Goessens
17-11-2011, 13:54
Leuk ding man! Keep going!
bredgolf
17-11-2011, 16:18
zozo heb net ff je hele topic gelezen man wat een bak super leuk met die 20vt
TH-lines verwisseld met 'G60 Sebring' velgen met nieuwe winterbanden...hoop dat er sneeuw komt....want heb nu iig nul grip...
Volgende week gaan als het goed is de TH-lines van eigenaar wisselen..en ga ik terug naar de looks die 'Slikkertje' had in 2009... :)
Beetlefreak
18-12-2011, 18:40
Ronal turbo of BBS RS?
Haha..nee....heb meer wielen gehad dat jaar ;)
TH-lines verwisseld met 'G60 Sebring' velgen met nieuwe winterbanden...hoop dat er sneeuw komt....want heb nu iig nul grip...
Volgende week gaan als het goed is de TH-lines van eigenaar wisselen..en ga ik terug naar de looks die 'Slikkertje' had in 2009... :):thumbup:
Maartenmk1
18-12-2011, 19:24
Teledials?
Jij mag niet meer raden.. :)
jetta mk1 '82
18-12-2011, 19:43
koel! 4x 7"?
net ff terug gebladerd en toch stonde die teledails veel beter als de Th-lines vind ik :)
heb je al wat malen met wielspin zien rijde chris moeite het vermoge op de weg te krijgen? :tongue:
Vlot rijden betekend gelijk wielspin ja... ;)
:thumbup: alleen maar leuk in zon auto
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/mivw20093_original.jpg
Maar dan komen er 195-40-16 omheen...ipv de 165-40-16 zoals op de foto..
jetta mk1 '82
19-12-2011, 09:55
Ikvinmooi!
Maartenmk1
19-12-2011, 12:03
Gaaf!
De 928ers zijn binnen........TH-lines zijn met Misha mee...
Gelijk de banden laten monteren en de winterwielen eronder vandaan...
Erg blij met dit setje...is van 1989....maar lijken bijna 'nieuw uit de doos'... :)
:cheers:
Motor ligt er echt mooi in Chris, echt een toffe Swallow!
habbekrats
27-12-2011, 20:13
Zoals hij is op die laatste foto. Is die auto echt de shit. Goed bezig
Copy Paste van het 'Kenteken omkeuren,wie is waar geweest?'
Vanmiddag om 13.00 moest ik me melden bij de RDW in Schiedam..papieren ingeleverd,uit gelegd waarvoor ik kwam..
"Van 70pk naar 180pk"
"O? Dan moet je naar Lelystad..." Begon al lekker dus... :screwy:
Auto naar binnen,kap open...
"waar staat het motornummer?"
"Geen idee?Motorcode staat iig daar" (wist het zelf ook echt niet...)
"Bla bla ik kan hem niet keuren zonder dat ik weet waar de motor vandaan komt enz...wie weet is hij wel gestolen..."
"Denk je nou echt dat ik hier ga komen met een motor die duister is? Beetje zonde van mn tijd en geld lijkt me...."
"Nou ok dan...rij maar de put op..."
Daarna remmen getest...korte discussie waarom er achter trommels ipv schijven zitten...bla bla...
"Levensgevaarlijk zo'n oude auto met die pk's...daar is die niet voor gemaakt...."
Toen ging meneer nog even een stukje rijden...
Gvd...wat maakte ik me zorgen...straks word ie afgekeurd....keurmeester had niet echt een goede bui namelijk...
Had gister nog het Westmoreland front met origineel gewisseld voor de zekerheid...maar ze keken nergens naar,ook geen opmerking over de Porsche wielen met adapters...
Maar goedgekeurd! Swallowtail met 130Kw op de papieren :D
Hey Chris,
zat je topic even wat pagina's terug te bladeren/lezen. Gefeliciteerd met je nieuwe autopapieren. Rijd een stuk lekkerder zeker?? :D
Wat betreft de RDW bij Schiedam, je commentaar hierover over viel mij op.
Ben daar afgelopen zomer ook geweest om de auto om te laten zetten naar een 6 cilinder. Moet zeggen dat ze ook bij mij in het begin nogal kortaf waren en zeker niet vriendelijk. Kreeg er ook nog een 40 jarige mopperende keurleerling bij dus begon goed, maar gelukkig ging het na een tijdje wat soepeler en kwamen er meerdere keurmeesters uit nieuwsgierigheid kijken.
Ik kon ook de herkomst van de motor niet aantonen maar die hebben zij achterhaald of deze niet als gestolen stond opgegeven.
Ze hebben na de remmentest niet proefgereden in de auto.
Ik weet niet of ik dat uberhaupt wel goed had gevonden want dat is volgens mij niet de normale gang van zaken. Na de remmentest ben je klaar en stond ik na 20 minuten weer buiten.
Heel wat anders als een paar jaar geleden op Lelystad. ;)
Ieg heb je nu je papieren, kan je verder genieten. :thumbup:
Vandaag 'Slikkertje' verkocht...
Omgeving van Hoorn volgens mij..
Goed dat je hem verkocht hebt Chris.
Als je ooit nog eens zo'n interieur tegen komt wat in die van jou zat hou ik me aanbevolen.
Het is volgens mij het exact zelfde interieur als in mijn blauwe swallow en ik zoek die nog in goede staat.
Trouwens ga je nog iets anders terug kopen?
jammer dat hij verkocht is , maar dat zal een reden hebben
waar wil je van de winter mee gaan rijden ?
ik neem aan niet met je boesjuh ?
riendert
10-04-2012, 12:01
Omgeving van Hoorn volgens mij..
Klopt, komt hier in de regio. Ben benieuwd :thumbup:
golfmk1abf
14-04-2012, 16:31
Niet meer naar lelystad voor herkeuring???
:rolleyes: Niet meer naar lelystad voor herkeuring???
whoehoe Micheal J Fox!!! back to the future, onder welke steen heb jij gelegen joh ;)
Goed dat je hem verkocht hebt Chris.
Trouwens ga je nog iets anders terug kopen?
Met een week verkocht...kan slechter ja :)
Koop voorlopig niks...T2a is bijna klaar nu,de TT staat wel op de nominatie om in de verkoop te gaan dit jaar...en dan komt er uiteraard wel een andere auto voor terug..geen Golf 1, maar een goede vervanger voor de TT.. ;)
riendert
14-04-2012, 16:59
Zojuist meegereden in deze 1, wat een apparaat :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.