PDA

View Full Version : TK: Passat 35i VR6 station, 1991 T.E.A.B

Big_Mac_Mark
15-10-2008, 15:54
Merk: Volkswagen
Model: Passat
Bouwjaar: 1991
Carrosserie: Combi 5-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1300 kg
Kleur: Blauw
Vermogen: 128kW / 174 pk

Ik bied aan:

Een Volkswagen Passat GL Variant VR6,, bouwjaar 1991, km stand < 240.000

De auto staat zeer netjes in de lak, en ziet er erg goed uit. Het velours interieur is in perfecte staat, en nergens versleten, doorgezakt of kapot. Het 6 cilinder blok loopt als een zonnetje en zonder piepje of kraakje, en de auto rijdt heerlijk soepel en snel.

De auto is voorzien allerlei opties en extra’s (behalve elektrische ramen), zoals een MOMO sportstuurtje (orogineel er natuurlijk bij), stuurbekrachtiging, golf 16v antenne, centrale vergrendeling met afstandsbediening, een middenarmsteun, een origineel elektrisch schuif-/kantel dak, elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels, een trekhaak en airco(!).

De auto staat op dit moment op 15 inch originele Volkwagenvelgen met zo goed als nieuwe banden (7-8 mm profiel)

Ook heeft de auto op dit moment donkere Hella koplampen (zeer gewild, nieuwprijs ligt ongeveer op €250,-) en de originele lampen worden uiteraard meegeleverd. Ook is de auto voorzien van Treser achterlichten (kenners weten waar ik het over heb) en een Wietec schroefset!!!

Reden van verkoop is de aankoop van een Golf type 4, en deze auto nu echt in de weg staat. Hij is op dit moment geschorst, maar rij er om de paar weken nog een rondje mee,

Kortom, dit is een mooie, snelle, exclusieve, erg ruime en goede gezinsauto (ultieme auto voor bijvoorbeeld caravan)!

De (richt)prijs van deze auto is € 500,- (dat is alleen de schroefset al waard!!)

Foto's volgen!

Big_Mac_Mark
16-10-2008, 10:17
Gereserveerd voor Jeanot, wacht op zijn reactie.

Dasher
16-10-2008, 17:15
Dit is nou net de auto die ik zoek..........................maar je doet zeker niet aan ruil met een 85 Golf II GL?

kiwi-gti
16-10-2008, 18:32
Gereserveerd voor Jeanot, wacht op zijn reactie.

Als dat niet doorgaat graag een mailtje naar mij, heb serieuze interesse.

old skool MK2
23-10-2008, 10:34
H iMark,

al iets bekend over de verkoop van de passat ? Heb je al wat mailtjes gestuurd maar hoor maar niets... heb dus nog steeds interesse..

Mail me even over de status.

thanx,

Mark

Erwin G60
23-10-2008, 15:35
Gaat mij net zo gelijk mail gestuurd maar niks gehoord!

VWJean
23-10-2008, 15:39
Jongens ik neem de auto van hem over,
maar hij moet nog even contact zoeken voor het maken van een afspraak.

kiwi-gti
26-10-2008, 12:09
Dan geldt hetzelfde voor jou als je hem tzt weer wegdoet, graag een pm ;)

Big_Mac_Mark
27-10-2008, 09:18
Mensen,

ik moet Jeanot nog steeds even contacten; door problemen met internet is dat nog niet gelukt. Hij was de eerste, dus heeft eerste keus. Als dat verandert ga ik degene contacten die na hem heeft gereageerd.

Sorry voor de onduidelijkheid.

Mark

Big_Mac_Mark
31-10-2008, 10:03
Verkocht aan Jeanot, gaat asap richting The Hague!

Slotje aub...