View Full Version : Mki Gti Op Mp
Als dit de prijzen zijn van tegenwoordig, ga ik maar fietsen ofzo..... :screwy:
http://link.marktplaats.nl/199394606
haha, omdat hij zo hoog getaxeerd is, denkt ie dat hij hem ook voor dat bedrag kan verkopen :rolleyes:
SpiderClass
16-10-2008, 14:16
Ik wou zeggen, ik heb er 1 in die staat, zelfs beter, mag meteen weg voor dat geld, twijfel ik niet aan.. :D
Ga er zelf maar eens eentje helemaal restaureren voor dat geld.
Ik vind de prijs niet zo heel verkeerd als hij helemaal tip top is.
En de velgen tsja dat is smaak.
investeringen krijg je toch nooit terug. is GEEN redelijke prijs
Berserker
17-10-2008, 08:09
investeringen krijg je toch nooit terug. is GEEN redelijke prijs
Jij bent van de momentopnames :D
De mijne was er niet voor weg gegaan.
mischatdi
17-10-2008, 13:05
over crisis gesproken niemand heeft geld lijkt het... het moet allemaal maar voor niks,
al is dit niet realistisch qwa prijs maar ja dat zijn de taxaties ook niet valt mij op...
deze bijv is in no fucking way 8000 waard..
en die gene die zeggen bouw hem ar maar voor, wat weet je van deze? hij is duurder als origineel ,wie dit koopt heeft gewoon een tik gehad...
doe mij deze dan maar: :rolleyes:
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/192065280-golf-1-g60.html
of voor de helft van het geld deze met airride :P
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/193205826-golf-1-1978-chromen-bumpers-en-airride-origineel-nederlander.html
over crisis gesproken niemand heeft geld lijkt het... het moet allemaal maar voor niks,
al is dit niet realistisch qwa prijs maar ja dat zijn de taxaties ook niet valt mij op...
deze bijv is in no fucking way 8000 waard..
en die gene die zeggen bouw hem ar maar voor, wat weet je van deze? hij is duurder als origineel ,wie dit koopt heeft gewoon een tik gehad...
Jij kan het weten?
Mijn gti was getaxeerd op 9000 euro en dat had ie al met al ook zeker gekost.
mijn golf 1 cabrio uit '86 is getaxeerd op 7500,- euro.
dit heeft hij me niet gekost, en kan ik er ook nooit voor terug krijgen :rolleyes:
Dan zal de gene die een volledige restauratie aan hun golf hebben gedaan, hun mond moeten houden denk ik. Die van mij zou zeker niet voor dat prijsje weg gaan, en ik heb nog niet eens een GTI. :D Taxatie stelt ook al niets meer voor tegenwoordig zo als ik begrijp. Zelf weet ik wat ik in het totaal in de golf heb gepompt,100% zeker te weten nog boven een taxatierapport, en is mijn eigen keuze geweest, en weet ook wel dat ik niet alles terug krijgt als ik hem zou verkopen.
Alleen begrijp ik niet zo goed dat er mensen zijn die geen volledige restauratie hebben gedaan of een keer erbij betrokken zijn geweest, toch een mening hebben dat de prijs te hoog zou zijn. En dan de auto nog niet eens hebben gezien, en er daadwerkelijk voor staat. En als ze vervolgens onderdelen te koop zouden hebben staan dan weten ze de prijs meestal ineens wel. :tongue: Ik neem aan dat de mensen die dit ook hebben gedaan( een volledige restauratie ) dit toch wel kunnen beamen.
Groetjes,
Patrick.
mischatdi
18-10-2008, 09:17
idd een voledige taxatie ....maar zie ook genoeg auto's die alleen netjes zijn en beetje opgeleukt en vervolgens ook een taxatie krijgen van rond de 7500 tot 8000??? en dat zijn dingen die ik dan niet snap...een maat van me ook ik gun het hem zeker hoor, maar heeft een amerikaans passat 35i heeft hem echt leuk gemaakt maar kreeg ook een tax van 7800euro en ik weet zeker dat hij dat er niet aan uit gegeven heeft.
dat vraagt toch om oplichting door bijv je auto total los te rijden...je krijgt toch taxwaarde uit gekeerd! en dat is wat ik niet begrijp aan taxaties op auto's die strak zijn...en geen voledige restauratie hebben gehad
mischatdi
18-10-2008, 09:19
of voor de helft van het geld deze met airride :P
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/193205826-golf-1-1978-chromen-bumpers-en-airride-origineel-nederlander.html
ik weet zeker als deze hem laat taxeren, dat hij ook zo op 7a8000 euro word gezet...in de allrisk oldtimer verzekering en...... boem een boom :eek: en hij krijgt het dubbele voor zijn auto!
Black Devil
18-10-2008, 11:47
ik weet zeker als deze hem laat taxeren, dat hij ook zo op 7a8000 euro word gezet...in de allrisk oldtimer verzekering en...... boem een boom :eek: en hij krijgt het dubbele voor zijn auto!
Dat is echt onzin. Deze is niet overgespoten en op de foto zie ik al allemaal plekjes zitten. Deze wordt echt niet voor het dubbele getaxeerd.
De blauwe Golf 1 van mijn vriendin is bijna 2 jaar geleden ook getaxeerd op 7800,-. Dat zit er ook echt makkelijk in, meer zelfs.
zilver-edition
18-10-2008, 19:28
Dan zal de gene die een volledige restauratie aan hun golf hebben gedaan, hun mond moeten houden denk ik. Die van mij zou zeker niet voor dat prijsje weg gaan, en ik heb nog niet eens een GTI. :D Taxatie stelt ook al niets meer voor tegenwoordig zo als ik begrijp. Zelf weet ik wat ik in het totaal in de golf heb gepompt,100% zeker te weten nog boven een taxatierapport, en is mijn eigen keuze geweest, en weet ook wel dat ik niet alles terug krijgt als ik hem zou verkopen.
Alleen begrijp ik niet zo goed dat er mensen zijn die geen volledige restauratie hebben gedaan of een keer erbij betrokken zijn geweest, toch een mening hebben dat de prijs te hoog zou zijn. En dan de auto nog niet eens hebben gezien, en er daadwerkelijk voor staat. En als ze vervolgens onderdelen te koop zouden hebben staan dan weten ze de prijs meestal ineens wel. :tongue: Ik neem aan dat de mensen die dit ook hebben gedaan( een volledige restauratie ) dit toch wel kunnen beamen.
Groetjes,
Patrick.
:thumbup:
ik zie het al, word tijd dat mijne ook getaxeerd wordt.
gr Mike
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.