PDA

View Full Version : Rechter buitenspiegel

petje31
17-10-2008, 14:27
Mijn rechter buitenspiegel loopt steeds uit zijn stand, wat kan dat zijn en wat kan ik er aan doen. Ik wordt er helemaal gek van om om de 500meter bij wijze van spreken de spiegel steeds opnieuw te stellen.

Help me, it drives me nuts :screwy:

Der Einser!!!
17-10-2008, 14:34
Spiegel eraf halen en het boutje aan de binnenkant aandraaien. Had precies hetzelfde....

petje31
17-10-2008, 16:53
Spiegel eraf halen en het boutje aan de binnenkant aandraaien. Had precies hetzelfde....

Heb het geprobeerd maar krijg mijn spiegel niet los, beetje a-technisch misschien.
Spiegeltje wel in tweeen nu, gelijk een dooiehoekspiegel erbij :stupidme:

SpiderClass
17-10-2008, 17:01
Heb je een orginele spiegel?

petje31
17-10-2008, 17:08
Heb je een orginele spiegel?

Volgens mij wel, zette mijn schroevedraaier erachter en gelijk krak.
Dacht dat het een kliksysteem zou zijn.

Jerome
17-10-2008, 18:27
Je kunt gewoon 2 schroeven aan het pootje van de spiegel los draaien, haal je zo de hele spiegel (met pootje eraf), en dan kun je die schroef zoals al eerder vermeld wat aandraaien.
Maar zoals ik het nu lees is het dus al te laat? ;)
Toch nog succes ermee.

petje31
17-10-2008, 18:33
Je kunt gewoon 2 schroeven aan het pootje van de spiegel los draaien, haal je zo de hele spiegel (met pootje eraf), en dan kun je die schroef zoals al eerder vermeld wat aandraaien.
Maar zoals ik het nu lees is het dus al te laat? ;)
Toch nog succes ermee.

Yep, is te laat. Moet ik nu hele nieuwe spiegels halen of kan je er ook een nieuw glaswerkje inzetten.
Mijn spiegel zit maar met 1 schroefje vast by the way, is het dan niet origineel?

SpiderClass
17-10-2008, 19:30
ja waarschijnlijk heb je dan een dikke spiegel, nieuw glas is wel te krijgen hoor, en anders kan je het ook zelf snijden..