PDA

View Full Version : Interesse in een VW Club Midden en Noord Limburg?

Patrick86
21-10-2008, 15:54
Zijn er leden uit de regio Midden en Noord Limburg die interesse hebben in een VW Club?

Ik heb zelf een club gezocht hier in de regio en kom dan bijvoorbeeld uit bij VW Club Parkstad of VW Team Brabant. Misschien leuk om een eigen club te starten?

Wie heeft er interesse? En wie heeft er interesse om zo'n dergelijke club mee op te richten?

Gr Patrick

EDIT

Interesses tot nu toe via Volksforum
- Patrick86 (topicstarter), emailadres bekend
- RoyW, emailadres onbekend
- ScareMercy, emailadres bekend
- bas74, emailadres bekend
- thijstheunissen, emailadres bekend
- De Limburger, emailadres niet bekend

- Nas, afgemeld vanwege lidmaatschap VW Speed.

Interesses tot nu toe via VWForum
- mark041, emailadres onbekend
- vwmania89, emailadres onbekend.

Ik stel voor dat alle geïnteresseerden hun emailadres naar de topicstarter sturen met daarin hun forumnaam, naam, leeftijd en auto.
Volgende week zal ik alles verzamelen en iedereen een overzicht sturen.

RoyW
22-10-2008, 09:47
Hey Patrick!

zoals ik ook al op het vwforum zei:
als het geen tupperware en tribalraamstickers club word heb ik misschien wel interesse, ook wel om mee te helpen op richten!

een zien of er genoeg animo is...

Nas
22-10-2008, 16:44
Ik had je al gepmt.. Ben benieuwd. Alleen Baexem en Nieuw-Bergen ligt nogal wat uit elkaar..

ScareMercy
22-10-2008, 16:58
Heb het er gister ook met Nas over gehad, ben ook wel geinteresseerd. en sluit me aan bij de mening van RoyW :D

Patrick86
22-10-2008, 20:07
Dat zijn er dan al 4 in totaal.. ;)

Nas
23-10-2008, 20:50
Dat zijn er dan al 4 in totaal.. ;)

Besloten club dan maar :p

bas74
23-10-2008, 22:25
En hier is nummer 5, zonder tupperware en raamstickers :D

Patrick86
23-10-2008, 22:44
Nog eentje op VWForum.. in totaal op 6.
Moeten er meer kunnen zijn lijkt me? Hoewel er natuurlijk ook mensen zijn die eerst de kat uit de boom kijken.

Zo kwam ik er achter dat we al een team hebben, vw team limburg. 3 leden en er kunnen geen mensen meer lid worden.. ;)

Gr Patrick

thijstheunissen
27-10-2008, 18:41
haha jah die ene op vwforum ben ik:P maar heb me hier nog niet voorgesteld;) tog maar eens snel gaan doen:)

Snel maar eens afspreke voor mekaar om een naam te verzinne want 3 leden waar niemand meer bij mag is btje small community he:P

ScareMercy
01-11-2008, 13:59
inderdaad, meestal komen de leden ook pas als de club is opgericht. Zo ken ik ook nog een paar potientiële leden die liever afwachten (of uberhaupt niet op dit forum zitten).
Kunnen denk ik het best een keer via msn oid afspreken, of een kleine minimeet houden.

edelweiss
01-11-2008, 15:59
we kunnen bij ons (kijk hier maar eens (http://www.vwfriendsforlife.nl) )nog wel wat serieuze leden gebruiken,maar de meesten wonen wel in zuidelijk limburg. :)

ScareMercy
01-11-2008, 16:20
No offense ofcourse, maar ik zie een aantal (redelijk wat) auto's staan die niet echt mijn stijl zijn. En voor zover ik weet was de rest van de replyers ook op zoek naar een andere stijl.

Hey Patrick!

zoals ik ook al op het vwforum zei:
als het geen tupperware en tribalraamstickers club word heb ik misschien wel interesse, ook wel om mee te helpen op richten!

een zien of er genoeg animo is...

En hier is nummer 5, zonder tupperware en raamstickers :D

edelweiss
02-11-2008, 08:53
dan zoek idd. maar verder...

Alberto
02-11-2008, 09:06
wij doen het ook met 5 mensen
moet ook niet groter . want dan word het niet leuk meer
max 10 mensen , want dan heb je 10 verschillende meningen ( of 20 als er aan hang is ) :D

sucses :thumbup:

Patrick86
02-11-2008, 09:28
Even samenvatten dan:
- Patrick86
- RoyW
- Nas
- Bas74
- ThijsTheunissen
- ScareMercy

Ik zit aan 6 mensen op dit moment volgens mij. Noord en Midden Limburg is nog een best groot gebied dus de kans op meer geïnteresseerde mensen is in mijn ogen zeker aanwezig.

Zijn er nog geïnteresseerden die zich aan willen melden? Eventueel geïnteresseerden die liever eerst even afwachten?

Gr Patrick

ScareMercy
03-11-2008, 22:42
heb nog 2 geinteresseerden, maar die wachten liever af. denk dat het ook iets harder gaat lopen als het eenmaal opgericht is. meeste mensen willen iets zien of voelen voordat ze het willen hebben of eraan meedoen ;) lijkt mij dan ook het beste om over msn iets af te spreken of een minimeet te organiseren om het eea te bespreken en om een beetje kennis te maken.

thijstheunissen
05-11-2008, 16:41
Ik denk dat wij hier hetzelfde plan moeten opperen als op vwforum;)

De mensen die lid willen worden, gelieve mij een pb te sturen met je mailadres. Dan kan ik een mailtje opstellen voor een meetingdatum en gelieve ook als je mijn mailadres hebt een leuk wordbestandje maken waardoor we mekaar al een beetje beter leren kennen;)

De Limburger
05-11-2008, 18:43
intresse..stuur maar een pb met info naar mij.

Patrick86
05-11-2008, 20:44
Startpost aangepast.

@De Limburger, je hebt PB.

thijstheunissen
11-11-2008, 14:15
Ik heb vandaag de limburger nog zien staan bij de leen bakker volgens mij:P

ScareMercy
30-11-2008, 11:57
Is er al meer bekend over de datum, heb namelijk al ff niks meer gehoord :)

Patrick86
30-11-2008, 20:44
Klopt.. animo is blijven steken op 6.
Als we aan de 10 kunnen komen gaan we verder!