royv88
02-11-2008, 13:38
goeiedag
gister en vandaag bezig geweest met de golf.
andere distributieriem erop getlegd. De andere stond los. Bij het aftekenen van de bdp punten zag ik deze niet gelijk waren. ik heb de nu gelijk gezet.
toen was ik begonnen met het afstellen van de ontsteking. als ik de auto wil starten gaat hij hoog stationair lopen en dan langzamer en dan valt de motor uit. Als ik een inbus sleutel in het gat voor het co af te stellen steek komt hij niet lekker in het gaatjes , ik moet echt hard duwen, ook beweegt de gasweger niet op en neer als de auto start met de inbus sleutel erin. het is net alsof de schroef fout zit van de klep. met de hand kan ik hem wel licht op en neer bewegen. heeft iemand een idee hoever de afstelschroef in of uit gedraait moet worden? want als hij niet blijft lopen kan ik het co niet afstellen. heb trouwens de stationair schroef wel al uit gedraait.
oh jha zijn er vaste ontstekings punten? ik had gelezen ergen het pijltje op het vliegwiel staat voor 6 graden voor ontsteking?
mvg roy
gister en vandaag bezig geweest met de golf.
andere distributieriem erop getlegd. De andere stond los. Bij het aftekenen van de bdp punten zag ik deze niet gelijk waren. ik heb de nu gelijk gezet.
toen was ik begonnen met het afstellen van de ontsteking. als ik de auto wil starten gaat hij hoog stationair lopen en dan langzamer en dan valt de motor uit. Als ik een inbus sleutel in het gat voor het co af te stellen steek komt hij niet lekker in het gaatjes , ik moet echt hard duwen, ook beweegt de gasweger niet op en neer als de auto start met de inbus sleutel erin. het is net alsof de schroef fout zit van de klep. met de hand kan ik hem wel licht op en neer bewegen. heeft iemand een idee hoever de afstelschroef in of uit gedraait moet worden? want als hij niet blijft lopen kan ik het co niet afstellen. heb trouwens de stationair schroef wel al uit gedraait.
oh jha zijn er vaste ontstekings punten? ik had gelezen ergen het pijltje op het vliegwiel staat voor 6 graden voor ontsteking?
mvg roy