View Full Version : Nwe daily/winter auto golf 2 84'
Klaas-jan
02-11-2008, 16:03
Gister op gehaald nwe daily golf 2 16. automaat , jetta in het hok en dan maar mooi de winter in (als er winter komt ) met de golf , heeft wat aandacht nodig even goed schoon maken en poets lap er over .
Wil er wel netjes mee rond rijden 2 andere bumpers (chroom bies) later nog schroefset wielen nog opleuken .
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/DSC00465.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/DSC00464.JPG
:thumbup: :thumbup:
mooi sa litte!!! Eerst het andere maar ff klaar maken
johan mk1
03-11-2008, 06:24
mooie basis jonge wordt het weer dezelfde look als de vorige.
zo laag lijkt me niet handig met de winter.
Klaas-jan
03-11-2008, 19:06
mooie basis jonge wordt het weer dezelfde look als de vorige.
zo laag lijkt me niet handig met de winter.
Zal eens even kijken wat ik er van kan maken the look van mn vorige golf was mooi dus de kans is groot dat deze erop gaat lijken , omlaag is mooi dus ja ook in de winter ga ik er voor , als er wel sneeuw komt kan ik dat direct schuiven haha .
:D :D
leuke golf:D is de reis nog goed verlopen?
Kijk eens aan. Toch weer terug bij af zeg maar. Begon het weer te jeuken een mk2 :)?
hey, leuke auto, heb em zelf ook met een automaatje :P
hoe zag je vorige er eigenlijk uit? ben wel benieuwd.
Klaas-jan
04-11-2008, 17:52
Ongeveer zo....
http://img247.imageshack.us/img247/4941/afbeelding004fp7.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/0/CSC_0219.JPG
Klaas-jan
04-11-2008, 17:53
leuke golf:D is de reis nog goed verlopen?
ja goede reis gehad , rijd goed.
arno Derby
04-11-2008, 19:16
Dat is toch een flink stuk van Cuijk naar Friesland :) . Maar ik weet hoe de auto er uit ziet en het is wel een redelijk ding toch? Een paar puntjes verdienen wat aandacht maar rijden doet ie zeker en dat is toch het belangrijkst. Succes met de plannen! :thumbup:
Zon automaat is een 3-bak toch ? Ik rij met mijn 1.6 4-bak op de snelweg al niet boven de 100. Maar met zo'n 3-bak wil je dat helemaal niet volgensmij :)
ja klopt is een 3 bak..
nja je kunt er goed 120 meerijden hoor, kwa herrie valt het ook wel mee vind ik.
ja klopt is een 3 bak..
nja je kunt er goed 120 meerijden hoor, kwa herrie valt het ook wel mee vind ik.
Heb er vandaag nog in gereden, hij rijdt goed en inderdaad weinig lawaai bij 120. Wel lawaai als je de bocht door gaat ergens onder de auto vandaan, morgen maar ff op de brug bekijken..
Ongeveer zo....
http://img247.imageshack.us/img247/4941/afbeelding004fp7.jpg
Sorry voor de offtopic, maar staat deze ook wel eens in Enschede?
Klaas-jan
05-11-2008, 18:41
Sorry voor de offtopic, maar staat deze ook wel eens in Enschede?
Ja dat kan wel kloppen , yordy woont in die hoek en die heeft hem van mij gekocht .
Klaas-jan
05-11-2008, 18:45
Vanmiddag even de auto op de brug gehad , alle rubbers even vernieuwd want er zat geen rubber onder (uitlaat) ja zat met tayribs vast zo komt ie toch niet door de keuring (keuring 3week oud) . :confused: :confused:
En nwe koelvloeistof er in gedaan zat gewoon water in lijkt mij niet goed voor de waterpomp . :eek:
Verder lijkt hij goed .
Klaas-jan
05-11-2008, 18:48
Zon automaat is een 3-bak toch ? Ik rij met mijn 1.6 4-bak op de snelweg al niet boven de 100. Maar met zo'n 3-bak wil je dat helemaal niet volgensmij :)
Gaat best hoor 120 km/u , met mn jetta 4bak 1.3 gaat dat goed valt best wel mee met dat lawaai .
die van mij was ook nog best aan de onderkant klaas :D :D :thumbup:
Gaat best hoor 120 km/u , met mn jetta 4bak 1.3 gaat dat goed valt best wel mee met dat lawaai .
Ik doelde niet op lawaai, maar het toerental en het verbruik ;)
Klaas-jan
06-11-2008, 14:13
Ik doelde niet op lawaai, maar het toerental en het verbruik ;)
Ja het toerental ligt nartuulijk wat hoger bij 120 maar dat wil best en verbruik dat zal dan bij 1o 10/11 wel ohouden idd, maar trouwens deze 1.6 is zuiniger dan die ik had en dat scheeld behoorlijk volgens mij .
Mijn vorige nam 1op9/10 , zal deze vandaag even tanken kmst even onthouden en bij de volgende tank buurt zal ik het zien maar ik denk dat ie de 1op 13/14 wel haalt . :eek: :eek:
Is altijd beter dat ze zuinig zijn , benz is gelukkig niet zo duur meer maar toch . :thumbup: :thumbup:
Klaas-jan
06-11-2008, 14:15
die van mij was ook nog best aan de onderkant klaas :D :D :thumbup:
Ja femme zei het al zag er nog beter uit dan die van mij gauw klaar maken jonge schroefsetje er onder en toeren maar .
Klaas-jan
06-11-2008, 14:46
http://www.volksforum.com/albums/files/5/2/0/4/009.JPG
Omlaag !!!!!!!!!!!!!!! :thumbup: :thumbup:
Ja het toerental ligt nartuulijk wat hoger bij 120 maar dat wil best en verbruik dat zal dan bij 1o 10/11 wel ohouden idd, maar trouwens deze 1.6 is zuiniger dan die ik had en dat scheeld behoorlijk volgens mij .
Mijn vorige nam 1op9/10 , zal deze vandaag even tanken kmst even onthouden en bij de volgende tank buurt zal ik het zien maar ik denk dat ie de 1op 13/14 wel haalt . :eek: :eek:
Is altijd beter dat ze zuinig zijn , benz is gelukkig niet zo duur meer maar toch . :thumbup: :thumbup:
Mijne loopt gemiddeld 1/15 :) Maar ik ben ook een rustige rijder.
Klaas-jan
07-11-2008, 19:12
Mijne loopt gemiddeld 1/15 :) Maar ik ben ook een rustige rijder.
Dat heb ik met die vorige van mij ook geprobeerd rustig rijden maar het hielp niet ligt maar net hoe de goed bekende pierburg hem houd en is afgesteld , mijn auto loopt stationeer veel te snel maar ik kom er niet aan ik vind het wel goed als ik hem uit doe laat ik hem in zn d staat anders slaat ie zo over bij het uit doen .
1600sts zijn autos met gebruiks aanwijzingen .
En de automaatbak is toch heerlijk beetje gas geven en remmen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Stationair kun je aan de linker kant van je carburateur met een steeksleutel zo af stellen :)
Dat heb ik met die vorige van mij ook geprobeerd rustig rijden maar het hielp niet ligt maar net hoe de goed bekende pierburg hem houd en is afgesteld , mijn auto loopt stationeer veel te snel maar ik kom er niet aan ik vind het wel goed als ik hem uit doe laat ik hem in zn d staat anders slaat ie zo over bij het uit doen .
1600sts zijn autos met gebruiks aanwijzingen .
En de automaatbak is toch heerlijk beetje gas geven en remmen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
dit herken ik ja, klote pierburg. de mijne loopt ook iets te hard stationair in z'n p en wel redelijk in z'n d.
en ik laat hem ook vaak in z'n d staan om hem af te zetten omdat ie anders nadieseld. ik heb trouwens wel een tip hiervoor: bp ultimate of v-power.
daarmee had ie dat niet.
en over dat 120 over de snelweg, dat valt best mee hoor, je moet hem bij 160 maar es horen :P
en mijn verbruik is precies 1 op 8. en nee ik rijd niet altijd 160 :)
martiepartie
08-11-2008, 12:13
carb een keer laten afstellen? 1:8 is niet echt normaal voor een auto met 75pk.
Na flink wat jaren gebruik moet een carburateur gewoon gereinigd/afgesteld worden. Omdat de Pierburg 2E nogal gevoelig is, heeft dat voor deze carb grotere gevolgen als deze niet goed afgesteld is.
Klaas-jan
27-11-2008, 20:22
Zo ben even aan het rekenen geweest , dacht dat er geen verschil in tanken zat bij mk2's maar wel dus deze heeft 55l tank en mijn vorige 45l dat kan heel verwarrend zijn als je onderweg al aan het rekenen gaat , denk bij 630 km tanken 42l ongeveer dat zou 1:15 zijn mooi :thumbup: :thumbup: maar dat pakte even wat anders uit .
Uit mijn enthousastme reed ik maar door en dat kan nartuurlijk ook wel zolang de tank meter mee gaat naar links en dat deed hij niet , bijna op het werk te zijn gebeurd het niet leuke van auto rijden TANK LEEG :redface: :redface: en dan houd hij er mee op .
Al met al het komt er gewoon op neer 630 km rijden en 53l tanken 1:11/12 redelijk toch :confused: .
In welke mk2's zit er een 45L tank dan ?
Klaas-jan
31-01-2009, 20:33
Ook nog een setje sebring opgehaald voor mn golf had ook al een set op gehaald voor mn jetta vandaag die waren zonder banden en deze set was met banden denk maar mooi onder de golf .
Even een snel foto tje morgen compleete foto.
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/DSC00588.JPG
:D
hee wat een mooie mk2:P
nog steeds plezier van?
Ook nog een setje sebring opgehaald voor mn golf had ook al een set op gehaald voor mn jetta vandaag die waren zonder banden en deze set was met banden denk maar mooi onder de golf .
Even een snel foto tje morgen compleete foto.
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/DSC00588.JPG
:D
die moet echt omlaag met die wielen!
heb je trouwens een foto van een grotere afstand met die wielen? ben wel benieuwd of het echt staat.
mijnes loopt nog steeds 1 op 8, zelfs iets onzuiniger nu in de winter :(
maar moet in februarie voor de apk dus laat ik gelijk es goed afstellen.
Klaas-jan
01-02-2009, 09:55
die moet echt omlaag met die wielen!
heb je trouwens een foto van een grotere afstand met die wielen? ben wel benieuwd of het echt staat.
mijnes loopt nog steeds 1 op 8, zelfs iets onzuiniger nu in de winter :(
maar moet in februarie voor de apk dus laat ik gelijk es goed afstellen.
Ben bezig met een verlagings setje even iets geschikts opzoeken , ja heb ook even uitgerekend wat mn golf nu neemt is ook 1 op 10 in de winter .
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/DSC00590.JPG
Lijkt mooi Klaas, die wielen
vlugge japie
05-02-2009, 20:28
Ja klaas echt mooi , alleen hij moet nog een mooi eind naar beneden .
hey dat staat veel beter dan ik dacht eigenlijk, hoeveel inch is een sebring eigenlijk?
Klaas-jan
28-03-2009, 14:29
hey dat staat veel beter dan ik dacht eigenlijk, hoeveel inch is een sebring eigenlijk?
15 inch , Auto is verkocht nu weer op zoek naar wat anders . :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.