PDA

View Full Version : Interesse Peiling vw jetta g60 met compressor


Gemballa
10-11-2008, 13:48
l

Jan de Tuinman
10-11-2008, 14:26
Als je motor echt dat vermogen geeft dan is het blok het alleen al waard. Voor een motor uitdraai moet je effe contact op nemen met JD uit lochem die heeft een vermogensbank.

martiepartie
10-11-2008, 14:35
idd. Ben erg benieuwd naar de auto.

Henk_Pigo
10-11-2008, 14:59
Foto's doen het ook altijd goed!

maniacmark
10-11-2008, 15:00
heb je misschien foto's?

Gemballa
10-11-2008, 15:36
h

golf3freak
10-11-2008, 17:40
Heeft de voorbumper in het midden nu een andere kleur dan de auto zelf.????

Jetta MaNiA
10-11-2008, 19:25
Jammer, niet op kenteken

Gemballa
10-11-2008, 22:43
k

Sjurres
10-11-2008, 23:05
nee geen andere kleur. Op kenteken kost 6 tientjes alles is aangepast remmerij onderstel doorgelast alles dus geen probleem

hmm dat zal niet meevallen maat,

vermogen toename van meer dan 40% dus helemaal omgekeurd worden,

martiepartie
10-11-2008, 23:11
Wel een dikke jetta!

G60 is nooit in een jetta geleverd, dus dat betekent idd een volledige technische keuring. Mag de pret niet drukken, want de prijs is netjes.

VolkswagenRacing
11-11-2008, 18:43
Voor dit vermogen vind ik weinig spec's van de motor? Zijn mensen met dit vermogen die 10duizend euro in hun blok hebben moeten pompen.

Toch succes met de verkoop

Psquare
12-11-2008, 01:57
Als je wil banken, het schijnt dat de vr6 specialist in aalten een nieuwe testbank heeft. Hebben ze ook gebruikt bij de daar georganiseerde audi tt meeting. messchien handig voor keuren.

Gemballa
12-11-2008, 13:45
q

VWgame
12-11-2008, 14:26
Nou Gemballa ik ken de Jetta en dat vermogen lijkt me sterk.
Wat snel lijkt hoeft nog niet snel te zijn.
Maar ga maar eens naar Fasttech in Haaksbergen die hebben een nieuwe vermogensbank.

Schatting van jouw vermogen +/- 220pk

Maar ik zie graag die uitdraai van de vermogensbank.

Ja ik ben hier in de regio ook aan het zoeken voor een testbank ben erg benieuwd. Voor de opmerking van volkswagenracing de auto heeft veel aanpassingen gehad zelf ben ik niet iemand die echt alles van de auto weet ik heb de auto zo gekocht van mijn oude buurman deze heeft altijd g60 gereden en heeft er erg, erg veel verstand van deze heeft de auto helemaal klaar gemaakt voor mij. Hij heeft zelf een g60 compressor gehad in een golf 1 cabrio. Hij heeft mij verteld dat het vermogen sowieso hoger is dan 270 en dat het vermogen waarschijnlijk niet meer zal zijn dan 320 pk. De auto hoeft absoluut niet weg en ben ook niet echt bezig met een verkoop ik ben meer geintresseerd in wat mensen nou voor zo'n auto over hebben. Natuurlijk als ik een heel goed bod krijg dat ik er natuurlijk wel serieus over na ga denken.

Gemballa
12-11-2008, 15:39
ken jij de jetta? waar ken je hem van dan? 220 kan ik je wel garanderen dat is te laag

VWgame
12-11-2008, 16:15
Hengelo kent Hengelo zal ik maar zeggen.

Maar wat dat vermogen betreft zet hem maar op de bank.

ken jij de jetta? waar ken je hem van dan? 220 kan ik je wel garanderen dat is te laag

VWgame
12-11-2008, 16:40
Hier een lijst met aanpassingen en het vermogen wat er uit is gekomen .

- Custom made chip (FH technics)
- 68mm poulie
- 236°/273 CatCam nokkenas
- CatCams verstelbaar nokkenas poulie
- 3.5 bar benzine druk regelaar
- 4 bar (2.8 VR6) benzine pomp
- Kenny & Norman vervanging luchtfilter
- Cilinderkop (type P) = grotere in en uitlaat kanalen fabriek af
- G-lader gereviseerd (1.1 Bar)
- Remus einddemper (geen middendemper of kat)

Vermogen krukas : 204,2hp (@ 6187 rpm)
Vermogen Wielen : 174,6pk (@ 6187 rpm)
Koppel : 266,1Nm (@ 4232 rpm)
Topsnelheid : 247,2 km/u

Link naar de uitdraai (http://users.skynet.be/g60_rulez/Foto_album/Vermogensrun.JPG)

Jouw kompressor gaf destijds 1 bar
En het mag zijn dat er destijds een andere nokkenas in is gekomen maar de jetta loopt nog redelijk stationair +/-900rpm dus die is niet super scherp.
Het blok is na mijn weten verder orgineel dus 220PK is nog aan de ruime kant denk ik.
En die inspuiting is leuk maar je kunt ook V-power bij de Shell in duitsland gaan tanken octane 100.
De pullies en vliegwiel zijn wel ontdaan van onnodig gewicht.
Maar dat maakt nog niet het vermogen van 270PK

eatong60
12-11-2008, 18:36
ben het eens met vw game..
270 plus pk's is echt heel veel..zou het ook op ongeveer 220 pk houden..
ik ken de jetta ook heel goed..Hier een lijst met aanpassingen en het vermogen wat er uit is gekomen .

- Custom made chip (FH technics)
- 68mm poulie
- 236°/273 CatCam nokkenas
- CatCams verstelbaar nokkenas poulie
- 3.5 bar benzine druk regelaar
- 4 bar (2.8 VR6) benzine pomp
- Kenny & Norman vervanging luchtfilter
- Cilinderkop (type P) = grotere in en uitlaat kanalen fabriek af
- G-lader gereviseerd (1.1 Bar)
- Remus einddemper (geen middendemper of kat)

Vermogen krukas : 204,2hp (@ 6187 rpm)
Vermogen Wielen : 174,6pk (@ 6187 rpm)
Koppel : 266,1Nm (@ 4232 rpm)
Topsnelheid : 247,2 km/u

Link naar de uitdraai (http://users.skynet.be/g60_rulez/Foto_album/Vermogensrun.JPG)

Jouw kompressor gaf destijds 1 bar
En het mag zijn dat er destijds een andere nokkenas in is gekomen maar de jetta loopt nog redelijk stationair +/-900rpm dus die is niet super scherp.
Het blok is na mijn weten verder orgineel dus 220PK is nog aan de ruime kant denk ik.
En die inspuiting is leuk maar je kunt ook V-power bij de Shell in duitsland gaan tanken octane 100.
De pullies en vliegwiel zijn wel ontdaan van onnodig gewicht.
Maar dat maakt nog niet het vermogen van 270PK

Marcski
12-11-2008, 18:56
maar goed, we kunnen blijven speculeren en daar schiet niemand wat mee op..
Het blijft een advertentie en die houden we hier op VF graag schoon en overzichtelijk.

TS zal vanzelf wel met een uitdraai komen als een potentiele koper daar behoefte aan heeft

Gemballa
12-11-2008, 18:56
dd

VWgame
12-11-2008, 19:34
lol nah ben dan zelf heeeeeel benieuwd naar de test bank zal het aanpassen in mijn post dat ik geen idee heb maar 220 lijkt me echt te weinig... daarmee kan ik toch geen golf 5 gti edition zand laten proeven.. of een bmw 335d (e92) hmm... ik wil testen!!

Golf 5 GTI Edition :thumbup: 240PK op 1322kilo = 1pk per 5,5kilo
Nu jij +/-220pk op +/- 950kilo = 1pk per 4,3kilo

Zorg eerst voor die uitdraai van de vermogensbank en gooi dan met zulke getallen.
Ik hou van eerlijke handel.

En nu hou ik er mee op.