View Full Version : Oettinger intercooler set voor Golf 2 TD
http://link.marktplaats.nl/205176395
Leuk spul, heb contact gehad met adverteerder, wil er 70 euro voor hebben, lijkt me een hele nette prijs. Versturen wil ie alleen niet en ik heb helaas geen tijd om de set te gaan halen, dus wellicht voor iemand van hier?
vento tdi
25-11-2008, 19:42
arne ik akn het ook wel voor je halen als je wilt en dan opsturen
Wat is hier oettinger aan?
jettaracing
25-11-2008, 20:38
Vreemd geval ,want ik zie zelfs 3(!) aanzuigslangen liggen .
Al lijken de buizen misschien wel redelijk pasklaar .
Dan zal hij wel voor de radiatuer komen denk ik ,maar dan heb je weinig ruimte voor de buizen langs de radiateur .
Ben benieuwd hoe dit dan in de auto gemonteerd heeft gezeten .
Volgens mij hoort het rubbertje met schroefdraad aan de rechterkant van de IC in de slotplaat.
Aan de linkerkant zie je een klein stukje van een pennetje wat in de dwarsbalk komt. Zelfde pennetje wat ook aan de radiateur zit.
IC komt dus rechtop te staan. En worden er aardig wat rioleringen op aangesloten om het geheel werkend te maken. :)
Mss icm een GTI radiateur of zo? Dan heb je wel wat meer ruimte.
Ik heb als het goed is inmiddels een originele IC set gekocht, dus ben voorzien. Die vind ik ook mooier staan in de motorruimte.
Rallyegek
30-11-2008, 22:38
meen dat zo'n ic tussen de radi en de accu staat, rechtop zoals domi ook al zei
Zou ik dit setje in mijn Caddy geklust krijgen?
http://caddy.sjig.nl/fotos/Before/TD-engine.jpg
Sprinter IC kan ook, maar ik heb ook stuurbekrachtiging (zie tussen luchtfilter en rad. in) Het zou dus mooi zijn als deze IC rechtop komt te staan; de luchtkanalen lopen dan beide langs de accu richting turbo.. Ik mag aannemen dat de bochten die op deze IC zitten normaliter gedraait worden (omhoog zeg maar, zoals hij op de foto ligt)..
breadfan83
01-12-2008, 10:15
Gijs, nu in ieder geval niet meer... setje is verkocht. De advertentie is offline gehaald. ;)
Dan toch maar met een Sprinter IC proberen :redface:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.