Bendert
25-11-2008, 21:27
Ik ben op zoek naar een goede zekeringskast voor mijn Golf Mk1 Diesel van april 1981. Ik weet niet precies of die oude of nieuwe model moet zijn. Ik heb me laten vertellen dat het omslagpunt met zekeringskasten ergens rond 1981 ligt. Ik weet wel dat er nu van die oude staafzekeringetjes inzitten (zullen ongetwijfeld een naam hebben).
Mijn zekeringskast heeft een klap gehad, waardoor hij niet meer naar behoren werkt. Verlichting heb ik tijdelijk moeten laten omleggen, omdat één kant niet meer functioneert en er zijn nog wat kleine dingetjes.
Het is dus zaak dat ik een goed zekeringskastje krijg weer. Als iemand eentje heeft dan hoor ik dat graag! Prijs komen we wel uit.
Mijn zekeringskast heeft een klap gehad, waardoor hij niet meer naar behoren werkt. Verlichting heb ik tijdelijk moeten laten omleggen, omdat één kant niet meer functioneert en er zijn nog wat kleine dingetjes.
Het is dus zaak dat ik een goed zekeringskastje krijg weer. Als iemand eentje heeft dan hoor ik dat graag! Prijs komen we wel uit.