View Full Version : Brede banden straks verleden tijd?
GerardMkIIVR6
10-12-2008, 17:40
Ze worden gek in europa wordt straks ook bepaalt wat we moeten eten zeker :?
http://autoblog.nl.msn.com/archive/2008/12/03/brede-banden-worden-verboden
evilnyntje
10-12-2008, 17:41
Weer die fake global warming om ons bang te maken en dus geld uit onze zak te kloppen.
banden op spanning houden zou verplicht moeten worden, das veel erger dan brede banden.
trouwens, wat we mogen eten bepalen ze al veel langer.. Wel eens het voedsel wetboek gezien? is een dikke 6700 artikelen.
ik geloof er echt helemaal niks van zonder een officiele betrouwbare bron...
evilnyntje
10-12-2008, 17:46
ik geloof er echt helemaal niks van zonder een officiele betrouwbare bron...
Mee eens, alleen zou het me niks verbazen als het echt zo zou zijn.
:angryv: wat een onzin! brede banden hebben ook te maken met veiligheid en je vermogen aan de grond te krijgen... Moetje voorstellen, een Veyron op 195/50 :screwy:
Jurgen Santana
10-12-2008, 18:05
Dan trekken we toch gewoon 165/70/ om 9" brede velgen...
Dub-Detail
10-12-2008, 20:00
:thumbup: Precies, dan mag het vanzelf weer wel. omdat de velgranden het hele asvalt aan puin trekken omdat de bandjes springen.
http://i4.photobucket.com/albums/y129/Runs4ever/18.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/7/stretchgonebad.jpg
MrMiljon
10-12-2008, 21:09
Blijft komisch om te zien hoe achtelijk en krom de mensen zijn die ons "leven" besturen. Eerst moest alles veilig, gordels kreukelzones, goede bredere banden. Hoe veel groter is de kans om met 165/50 r15 je grip te verliezen ten opzichte van 195/50 R15.
Dit zal meer ongevallen met zich meebrengen wat weer meer sloopauto's geeft die verwerkt moeten worden waardoor we allemaal weer een nieuwe auto gaan kopen die opnieuw gemaakt moet worden. En dat kost geen energie zeker?
Even wat anders:
Brussel is volgens de brief, die is opgesteld door Hans Blokland van de ChristenUnie, steeds meer de rol van Europese hoofdstad gaan vervullen. Het Europees vergadert er drie weken per maand, maar reist eens per maand af naar Straatsburg voor vierdaagse plenaire zittingen. Deze verhuizingen kosten de Europese belastingbetalers 200 miljoen euro per jaar.
Hoewel Nederland al jaren tegen de geld- en tijdrovende verhuizing is, willen veel andere lidstaten Straatsburg als vergaderplaats behouden vanwege de symbolische waarde van de stad. Frankrijk en Duitsland hechten veel waarde aan de stad omdat deze de Frans-Duitse verzoening na de Tweede Wereldoorlog symboliseert, die weer aan de wieg stond van de Europese eenwording, aldus de Provinciale Zeeuwse Courant.
En dit vervuilt zeker niet :thumbup:
csonkaboy
10-12-2008, 21:27
Ze komen met van alles. Tegen de tijd dat hun het zover hebben, zien we dan wel.
Maar de "Grote Jongens" om maar zo te zeggen op paar Polo' bandjes te zetten (om het maar zo te zeggen) is veel gevaarlijker.
Tiki Madness
10-12-2008, 21:40
6' slicks is breed genoeg
Michael
http://i6.photobucket.com/albums/y221/dubstarmk2/203_0311.jpg :D
...de christenunie moet zijn mond houden, hypocriete bende... :rolleyes:
ik blijf erbij, dit is niet hard te maken en daarom grote onzin. Iemand heeft weer eens iemand wat horen roepen en dat wordt door internet flink opgeblazen
Pedaalemmer
11-12-2008, 11:43
Inderdaad, eerst zien dan geloven kan me niet voorstellen dat dit uberhaupt op het huidige autopark na te controleren is :D
Misschien moeten de leden van de overheid zelf eens een handje gaan helpen :screwy:
Als ze allemaal nou eens een Prius gingen rijden of lekker fietsen. Ook de 'verplichte' reisjes naar het buitenland zullen veelal afgelegd worden dmv een vliegtuig, dit kan veel milieuvriendelijker door met de trein te gaan. Maarja zover willen de heren natuurlijk niet gaan....
Of dit verhaal betreft de brede banden waar is betwijfel ik omdat dit inderdaad in tegenspraak is met de verkeersveiligheid. Ik zou niet graag hard door de bocht gaan met een Audi S8 met 185/35/17 erop :D
breadfan83
06-01-2009, 15:31
Voor dat omhooggevallen tuig in Den Haag:
http://www.stichtingmilieunet.nl/andersbekekenblog/wp-content/uploads/2007/10/een-beter-milieu-begint-bij-jezelf.jpg
Als de heren en dames (zover Verdonk en Terpstra onder die categorie vallen) nou eens wat minder dikke bakken rijden, minder dure pakken dragen, minder zakendinners 2.000km van huis doen en wat minder op "AL DIE ANDEREN" zouden gaan letten, waren we al een heel end verder.
En wat boeit mij nou godverdomme de fucking SYMBOLISCHE WAARDE :screwy: van de stad Staatsburg??? Die 200 mln Euro wegen denk ik wat zwaarder!
Al eens gehoord van electronisch vergaderen? Denk dat zo'n webcam vergadering via msn een stuk minder vervuilend is dan allemaal die pakken van her en der naar Straatsburg of Brussel te vliegen, met elk hun eigen vliegtuigje, om ze daarna van het vliegveld verder te transporteren in een STOET van auto's en motoren!
Passen die ego's van die ene minister president niet in één limousine?
GerardMkIIVR6
06-01-2009, 17:06
:own:
:thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.