PDA

View Full Version : Adresje voor het reinigen van interieur?

arnus71
20-09-2004, 20:51
Ik heb een Golf III variant TDI gekocht die nodig schoongemaakt moet worden van binnen. Er is in gerookt (rook zelf niet), dus ik wil proberen om de geur er een beetje uit te krijgen, ook al weet ik dat het er nooit helemaal uit zal komen.

Weet iemand een adresje (liefst Noord Holland) van een bedrijf die auto's reinigt (bv chemisch of zoiets)?

Thanks! :D

johangolf1
20-09-2004, 21:13
hey,
ik heb ooit eens een honda civic gekocht en daar was ook in gerookt als een wilde :s...
maar ik heb heel veel fibreze op alle bekleding gespoten en nachten lang de ramen op een kier gehad...
ook heb ik alle delen met multi clean van innotec schoongemaakt de auto rook weer werelds niks geen peuken bak meer...
hoop dat je er wat aan heb...
groetjes johan

Marco
20-09-2004, 21:24
Je kunt idd eenvoudig zelf aan de slag, bij boels of de meeste andere verhuurders kun je wel zo'n reinigings apparaat huren. Maar verder zijn er verschillende adresjes waar je dit kunt laten doen. Waar woon je ergens??

In Wijchen zit er bijv 1, en in nijmegen volgens mij ook. Anders even zoeken op Car Care centres

Sorry, ik zie nu pas dat je in Noord Holland woont.....

Christiaan
20-09-2004, 21:35
Zoals ik ooit heb gedaan...

Benodigdheden:
-paar oude handdoeken
-wasmiddel (waar je ook je kleren mee wast :D )
- emmer(s) water

Wat te doen:

- wat wasmiddel in de emmer water doen
- handdoek goed natmaken in de emmer met sop die je net gemaakt hebt, en de bekleding lekker insoppen
- emmer schoon water pakken, en met de volgende handdoek(en) die je nat maakt met schoon water de bekleding afvegen totdat het sop eruit is.

Kost ff tijd, maar het word goedkoop superschoon!!

Tjaap
20-09-2004, 22:51
elke auto-detailer kan dit neem ik aan toch? gouden gids goede optie?
ik ben er te gierig voor, maar m'n baas bracht z'n werkbus er 2x keer jaar heen en dan zag dat kreng er van binnen weer als nieuw uit, en dan praten we over een voyager met lichte bekleding waar alles ingedonderd werd van honden tot tuinaarde.

kan het adres wel vragen, maar das dan omgeving denhaag denk ik

Split52
20-09-2004, 23:01
Waar kom je vandaan? Regio Friesland in Heerenveen en Drachten zit TotalNewCar....

arnus71
21-09-2004, 14:28
Bedankt voor alle tips! Misschien toch zelf wat proberen, kan geen kwaad. Ik heb het met mijn Scirocco ook gehad en zelf geprobeerd dat ding schoon te maken, maar ik ruik het nog steeds.

Ik woon nu nog in Amsterdam, binnenkort in Alkmaar! Misschien daar bij de dealer vragen, en anders de gouden gids proberen...