PDA

View Full Version : uitrollen wielkasten


(B)ruud
20-09-2004, 21:49
Heej allemaal ik ben nog redelijk nieuw hier...en kijk meestal bij de luchtgekoelde afdeling....maar dit kan ik ook zeer goed waarderen.

Maar een maat van mij zocht een goed adresje voor zijn wielkasten "uit te rollen" ( als ze dat zo noemen )
Kent iemand een adres ergens in de omgeving van Eindhoven?
Moeten hierna de wielkasten weer gespoten worden of is dat niet nodig.

In ieder geval bedankt.

aircooled greetz Ruud :cool:

p.s. gaat dus om een golf III

Tjaap
20-09-2004, 22:30
er is een goed adresje net over de grens in duitsland, redelijk ten hoogte van eindhoven ook nog, dus niet gek ver. Sixpack heeft het adres wel en anders Chrispy..

JONGENS!

Pedaalemmer
21-09-2004, 12:59
en die was erug goedkoop?

Tjaap
21-09-2004, 13:03
yup. niet iedereen is er even goed over te spreken, maar goedkoop zijn ze wel. iig zo goedkoop at het de moeite was er vanuit denhaag heen te crossen

richard-polo
21-09-2004, 14:33
in eindhoven zit gryuters die doen het ook. prijs weet ik niet.
beste kun je in helmond eens even een kijkje nemen bij cap carcosmetics die leveren goed werk en nee na het rollen hoef er niks opnieuwd gespoten te worden.

JK Le Mans
21-09-2004, 14:43
als ik het uit mijn hoofd doe is dat in duitsland bij
http://www.buhrke.de/
volgens mij is dat hem ! succes

Tjaap
21-09-2004, 15:24
juist, buhrke, die bedoel ik.. en ze spreken gewoon nederlands (met een accentje welliswaar)

(B)ruud
21-09-2004, 16:16
heej bedankt allemaal...hier kan ik wel wat mee :)

ik zal us rondneuzen

aircooled greetz Ruud :cool:

MMgolfnut1
21-09-2004, 18:15
AHAAAHHA, BURKE???? Mag ik jullie ff herinneren aan een topic van het voormalig VWforum.

Omroldrama bij Burke. Topicstarter en slachtoffer was, als ik me niet vergis, Michael van MIVW. Zijn groen Golf 3 was toen lichtelijk verziekt en het kostte hem toch knaken :(

Marco
21-09-2004, 20:01
Ik wil jullie idd niet ui de droom helpen, maar in elk geval bedankt marxnix voor het herinneren hieraan. Bij peter (sixpack) is het ook niet geheel zonder schade gegaan.

Maar ja, het zijn immers mannen die normaal landbouw voertuigen bewerken en servicen

MMgolfnut1
21-09-2004, 21:08
Ik wil jullie idd niet ui de droom helpen, maar in elk geval bedankt marxnix voor het herinneren hieraan. Bij peter (sixpack) is het ook niet geheel zonder schade gegaan.

Maar ja, het zijn immers mannen die normaal landbouw voertuigen bewerken en servicen

Uhhhhh, dat verklaart e.e.a. :eek: :eek: :eek:

Marco
21-09-2004, 21:17
Als je aan komt rijden staat er op het land een tractor met een groot bord erop :) Op dat bord staat vervolgens dat ze aan tractoren sleutelen.