View Full Version : Corrado 2.0 16v Turbo €2500,- :eek:
klik (http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/215285609-corrado-2-0-16v-rs-turbo-karmann-uitvoering.html)
scherpe prijs :confused:
Wazige advertentie. Ik zie geen blok met turbo. Kan dus van alles zijn.
Cursus nederlands typen is beter voor hem denk ik.
Rallye-VR6t
16-12-2008, 21:11
Als de auto net zo is als zijn taalgebruik zegt het genoeg ;)
Als de advertentie nog binnen staat is de auto nog te koop!! ( :) )
Misschien denkt 'ol' wel dat een G-lader een turbo is?
oettinger_18
16-12-2008, 22:02
Als de auto net zo is als zijn taalgebruik zegt het genoeg ;)
Mischien probeert hij wel goed zijn best te doen om het allemaal zo netjes mogelijk te beschrijven!! Dus als zijn taalgebruik niet abn is wilt zeggen dat de auto ook slecht is? Ik ben zelf turks van afkomst en durf te wedden als mijn vader een advertentie maakt dat er wel spellingsfouten inzitten en dan is opeens zijn auto ook zo slecht?? Het is geen boze bericht van mij maar wil gewoon alleen melden dat hij msichien wel heel erg zijn best heeft gedaan en niet beter kan!
Valt nog wel wat van te maken...
En over het taalgebruik, dit ziet er nog redelijk uit voor een marktplaats advertentie..
Als de advertentie nog binnen staat is de auto nog te koop!! ( :) )
Misschien denkt 'ol' wel dat een G-lader een turbo is?
Als dat zo is is alleen de motor dat geld wel waard, een 2,0 16vg60 :thumbup:
Wazige advertentie. Ik zie geen blok met turbo. Kan dus van alles zijn.
Cursus nederlands typen is beter voor hem denk ik.
woont in limburg he ;)
breadfan83
17-12-2008, 00:22
Ik kan eens kijken of ik later van de week eens bij Ol kan langs gaan, wat foto's nemen van de motor (en misschien effe testrijden :D ).
MKII Vr6
17-12-2008, 18:02
woont in limburg he ;)
Altijd weer die limburgers :D
Ik heb de auto nog niet zien rijden.
Het is maar 15 km van mij vandaan.
Mischien probeert hij wel goed zijn best te doen om het allemaal zo netjes mogelijk te beschrijven!! Dus als zijn taalgebruik niet abn is wilt zeggen dat de auto ook slecht is? Ik ben zelf turks van afkomst en durf te wedden als mijn vader een advertentie maakt dat er wel spellingsfouten inzitten en dan is opeens zijn auto ook zo slecht?? Het is geen boze bericht van mij maar wil gewoon alleen melden dat hij msichien wel heel erg zijn best heeft gedaan en niet beter kan!
:goodpost:
bivw 16vg60
17-12-2008, 20:08
bij 0,8 tot 1bar moet je zeker meer als 211pk hebben met 16v zal eerder richting 300pk moeten gaan als hij beetje knap gebouwd is
rallye16vt
17-12-2008, 20:52
zie gewoon een lader zitten..en een 8 klepper..die gast kan ook niet tellen :)
Henk_Pigo
17-12-2008, 22:46
Die 200cc en de andere 8 kleppen liggen dan zeker in de kofferbak :)
rallye16vt
17-12-2008, 22:56
Die 200cc en de andere 8 kleppen liggen dan zeker in de kofferbak :)
wel handig bij pech :D
Afgezien van al die onzin: Er zit wel een zeldzame Treser intercooler op! :-)
Renegade
18-12-2008, 09:08
Altijd weer die limburgers :D
Ik heb de auto nog niet zien rijden.
Het is maar 15 km van mij vandaan.
Foto's zijn wel echt in geleen gemaakt :tongue: is bij de skibaan, rdw en crematorium enz :)
Nu staat er bij de ad wel dat het een 1.8 G60 is..
Maar wel mooi dat je met het afstellen van de motor ineens ruim 25Km/h meer topsnelheid krijgt!
Deze wagen heb ik nog nooit zien rijden ondanks dat ik elke dag door geleen rijd...
Dat Treser intercooler ding heb ik ook nog nooit gezien op een g60 :confused:
bivw 16vg60
19-12-2008, 12:27
zeldzaam of niet tis gewoon een hok je zal hier maar naar toe rijden om te gaan kijken en dan pas er achter komen dat het een verkrachte g60 is.......... mooie pipo hoop dat pizza bakken better gaat
idd, toen ik de ad tegen kwam had ie echt in zijn advertentie staan 2.0 16v turbo en nog geen foto van de motorruimte. oplichterij zulke advertentie's
Erwin G60
20-12-2008, 09:55
idd, toen ik de ad tegen kwam had ie echt in zijn advertentie staan 2.0 16v turbo en nog geen foto van de motorruimte. oplichterij zulke advertentie's
Zo had ik hem inderdaad ook gezien en de vraagprijs was ook lager namelijk 1800 euro.
De Limburger
20-12-2008, 17:39
Heey en niks tegen Limburgers he, wij zijn een zeldzaam volk, net als mooie auto`s moet je ons koesteren. hahahaha..
Ook ik ken de auto niet.
Gr Ronnie aka De Limburger.<----Hahahahaha
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.