View Full Version : Golf 6 staal
Jurgen Santana
23-12-2008, 20:25
Kwam vandaag deze stalen velgen tegen op mijn werk. Met de wieldoppen erop lijken ze echt sprekend op lichtmetalen velgen.
Zitten op de Golf 6.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/Staal1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/Staal2.jpg
Gevalletje 'beter goed gejat dan slecht verzonnen'... Opel gebruikt dit systeem al een tijdje op in ieder geval de Zafira. Neemt niet weg dat het inderdaad 'de wieldop op z'n best' is.
classic-edition
23-12-2008, 20:38
En dan laten verbreden lijkt me erg gaaf !
Jurgen Santana
23-12-2008, 20:39
Ik had al het vermoeden dat het geen wereldprimeur was. Nog nooit een Zafira zonder wieldoppen gezien:D
Voor iemand die een beetje leuk voor de dag wil komen en weinig tijd aan onderhoud wil spenderen lijkt het me ideaal. En een lichte schade is zonder veel moeite en geld uit te geven te verhelpen.
Gevalletje 'beter goed gejat dan slecht verzonnen'... Opel gebruikt dit systeem al een tijdje op in ieder geval de Zafira. Neemt niet weg dat het inderdaad 'de wieldop op z'n best' is.
Altijd leuk om te wedden of het lichtmetaal of wieldoppen zijn :D
ja en Opel heeft het van de GM stal.. Cavalier heeft het ook al jaren...
wij bieden ze nu te koop aan met een set winter banden
rij je tenminste niet op dat lelijke zwarte staal
De Toyota Prius heeft donkere lichtmetalen wielen met daaroverheen een wieldop in de vorm van de velg. Ik dacht ook dat het een lichtmetalen velg was.
Echt geen porum die wieldoppen, je kunt nog beter chromen spinners van de action halen. :tard:
zit niet aleen op de zafira
maar in antwerpen zag ik ze ook wel staan onder een astra
Schrok me de t*fus toen ik een keer voor mijn werk een opel schoon spoot en ik de hele 'velg' zag bewegen.
Verbreed lijkt me wel speciaal maar niet erg mooi..
Die wielen zijn van apart staal, koudgewalst etc etc... DP staal heet dat, ik weet niet of je die zomaar kan laten verbreden en dan dezelfde sterkte behoud!
jellehier
11-01-2009, 19:22
zou idd verbreed wel gaaf kijken
had ze bij ons in het dorp bij de opel dealer al vaker gezien en vanaf 4 weken geleden ook al op het werk (vw dealer arnhem) ook op een golf 6
variejantje
19-11-2010, 21:49
Passen deze wieldoppen enkel op deze stalen velgen of ook op de "standaard" stalen velgen van een Touran 2008?? Tuurlijk is het resultaat van een echte velg of de nwe stalen velgen 100 x beter, maar goed het is een lease auto van het werk waar dat soort dingen helaas niet is toegestaan. Leuk alternatief leek me.
Black Devil
20-11-2010, 09:15
Nee dat past niet, zijn echt bedoeld voor deze velgen
variejantje
20-11-2010, 15:16
ok bedankt
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.