Log in

View Full Version : Golf 4 interieur in golf 3

Reaper Kustoms
29-12-2008, 18:11
Er zal wel al eens eerder een topic aanwezig zijn met de betreffende informatie, maar ik kon hem niet vinden met de zoekfunctie... daartoe val ik jullie nog maar eens lastig met de volgende vraag.

Wat moet ik aanpassen om een golf 4 interieur in een golf 3 te krijgen met behoud van de golf 3 deurpanelen (daarmee doel ik dan even op het passend/sluitend krijgen van de achterbank).

BVD. RK

Tjeerd
29-12-2008, 20:13
Ik heb een A3 interieur (golf4) in de vento zitten, dit was niet zo heel lastig, zit alleen nog even met de bevestiging van de rugleuning v/d achterbank.

Reaper Kustoms
29-12-2008, 21:42
Ik heb een A3 interieur (golf4) in de vento zitten, dit was niet zo heel lastig, zit alleen nog even met de bevestiging van de rugleuning v/d achterbank.

Kom je goed weg met de breedte van de achterbank?

En hoe krijg je de voorstoelen erin (in welke opzicht zijn ze verschillend? Ik heb me de sledes van golf 4 eigenlijk nog nooit goed bekeken)?

Tjeerd
29-12-2008, 22:19
Op vwforum staat een hele goede howto. Er is wat aanpaswerk maar met een haakse slijper komje al een heel eind, achterbank past best goed alleen bevestiging is even klooien.

Reaper Kustoms
29-12-2008, 23:17
Op vwforum staat een hele goede howto. Er is wat aanpaswerk maar met een haakse slijper komje al een heel eind, achterbank past best goed alleen bevestiging is even klooien.

http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1715

Nice & thnx! :thumbup: