View Full Version : ervaringen volkswarenhaus
ik heb een poos(3 maand) geleden wat besteld bij volkswarenhaus maar nog niks ontvangen
ik heb al een paar keer mailtjes gestuurd maar geen bericht terug
heeft iemand hier ook ervaringen mee?
mk1diesel
04-01-2009, 21:15
heb wel eens wat bij hun gekocht, maar nergens problemen mee gehad
misschien moet je ze eens bellen
Ik heb er ook best veel gekocht, alleen maar via telefonisch contact. Nooit problemen mee gehad.
VeeDubber
04-01-2009, 21:48
ik heb een poos(3 maand) geleden wat besteld bij volkswarenhaus maar nog niks ontvangen
ik heb al een paar keer mailtjes gestuurd maar geen bericht terug
heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Ik denk dat even bellen meer zin heeft dan een bericht op een forum plaatsen....
raf_construct
04-01-2009, 21:53
Ik ben er een keer een heleboel gaan ophalen, de enige ervaring die ik er mee heb is dat ze niet alles op stock hebben wat ze beweren te hebben. Verder geen problemen gehad.
Twee keer iets bij besteld, in beide gevallen binnen een week mijn spullen binnen.
Wel eens wat besteld by hun. Altyd vriendelyk en behulpzaam daar. Vaak zetten ze het op je factuur als er iets nageleverd gaat worden. Ff n belletje doen en ze helpen je zeker!
Suc6 ermee Pim
Audilimburg
05-01-2009, 11:56
Ik heb tot nog toe ook goede ervaringen met Volkswarenhaus. Ik miste bij mijn eerste bestelling wel een luchtfilter en ze hadden een gasdemper van een Golf II ipv een Golf I geleverd. Ik heb ze daarop aangesproken op de beurs in Essen en een week later had ik de 2 correcte spullen alsnog thuis liggen. Zonder verder veel gezeur dus alsnog mijn spullen gekregen en dat vind ik goede service.
Dus 2 weken geleden maar direct een nieuwe bestelling geplaatst.
ik ga ze morgen wel even opbellen
Wel eens wat besteld by hun. Altyd vriendelyk en behulpzaam daar. Vaak zetten ze het op je factuur als er iets nageleverd gaat worden.
Klopt, :)
Was bij mij ook het geval, alleen had ik er zelf geen erg meer in. Na 2,5 maand stond de post op de stoep met het paketje. :D
@ cartman,
Komt wel in orde, is een druk bedrijf en dan kan er wel eens wat over het hoofd worden gezien. Even bellen zoals je al wilde doen. :thumbup:
heeft iemand ook het tel nr van volkswarenhaus
Ja heb ik...
0049-0554394110
Suc6!
BobbyEdition1
06-01-2009, 19:22
Ik wilde er eigenlijk nog iets bestellen,
maar zo te zien kan ik dat ook gerust doen...
In Essen zijn ze altijd wel vriendelijk
en hebben ze soms nog wel eens wat leuks liggen.
Golfzilla
06-01-2009, 19:22
ook ooit iets besteld bij hun (onder rembours).....na 4 weken nog niks binnen en toen eigenlijk de hoop opgegeven zal ik maar zeggen (ook nooit achterheen gebeld hoor van mijn kant)
maar nu 3 maanden stond ineens de postbode voor de deur, moest ff achter m'n oren krabben waar dat dan wel niet van was, maar toen viel het kwartje :-)
Ik wilde er eigenlijk nog iets bestellen,
maar zo te zien kan ik dat ook gerust doen...
In Essen zijn ze altijd wel vriendelijk
en hebben ze soms nog wel eens wat leuks liggen.
Kan je zeker doen! Wordt gewoon netjes afgehandeld altyd. Ik heb er al vaak wat besteld en als er wat kapot ging kon ik t altyd terug sturen en kreeg ik de keuze of n nieuw product of geld terug.
Gr Pim
ik heb vandaag eindelijks gebelt
ik had het verkeerde nummer
maar in ieder geval ik heb even met de mensen
gepraat en ik denk dat het wel goed komt
ik hou jullie op de hoogte
heb dat ook wel eerder gehad. Had een tellerkabel gekocht en specifiek gevraagd f het ook voor een automaat zou zijn. Ja kreeg ik te horen.. niet dus. Maar kon niet terug omdat ik m uit de verpakking had gehaald. Had ook een paar embleempjes besteld. En die staan nu 4 mndn later nog in backorder.. Telefonisch is de enige manier waarop je antwoordt krijgt.
6 de keer dat ik bestel en elke keer binnen 3 dagen in huis hierbij een bewijsje :) van mijn chrome tankdop
de 6de besteld om 19.14uur en de 7de om 11.35 afgeleverd bij de buren :)
vraag me niet hoe het kan maar het is echt zo
0rder history
06.01.2009 open
06.01.2009 open The customer has been redirected.
06.01.2009 Paid (reserved) UOS Amount was reserved (CID: *****)
07.01.2009 Processing, Paid (res.)
07.01.2009 Paid (reserved) UOS Amount was reserved (CID: ****)
07.01.2009 Paid UOS Buchungsnummer:***** (108,50 EUR) Restbetrag: 0,00 Euro
07.01.2009 Delivered
nou ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen
dus toch dikke prima
vind alleen dat ze voor een jetta mk1 weinig spullen hebben
zoals bumpers.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.