neef_m
12-01-2009, 17:03
hallo allemaal!
ik ben marco, alweer iets meer als een week 20 jaartjes oud en woonachtig in zoetermeer.
ben in opleiding voor eerste monteur en zit in mijn laatste jaar, ik werk 4 dagen in de week bij een volkswagen dealer.
heb sinds een maand of 2 een golf 2 gti 8v, volgens de vorge eigenaar was het een wolfsburg edition one, zal goed kunnen heb me er nog niet echt in verdiept haha hier wat specs
donker paars ( dark burgundy ofzo? )
wolfsburg embleempjes op de zijschermen
edition interieur
blauwe vloerbedeking
schuifdak
siglachrome achterruiten
vieze editon one sticker op de motorkap
g60 bumpers/lijsten
enz. ik zal wel een project topic aanmaken, maar mischien dat iemand me wat meer kan vertellen over de kenmerken van een wolfsburg edition/edition one uitvoering?
vorge auto was een bmw e30 touring, helaas een ongelukje mee gehad, best zonde was een mooie auto. maar hou me nog goed bezig met mijn andere e30.
hobies: auto's :P, me vriendin, rc racen, wakeboarden enz.
mocht je vragen hebben, stel ze gerust :)
mazzels!
ik ben marco, alweer iets meer als een week 20 jaartjes oud en woonachtig in zoetermeer.
ben in opleiding voor eerste monteur en zit in mijn laatste jaar, ik werk 4 dagen in de week bij een volkswagen dealer.
heb sinds een maand of 2 een golf 2 gti 8v, volgens de vorge eigenaar was het een wolfsburg edition one, zal goed kunnen heb me er nog niet echt in verdiept haha hier wat specs
donker paars ( dark burgundy ofzo? )
wolfsburg embleempjes op de zijschermen
edition interieur
blauwe vloerbedeking
schuifdak
siglachrome achterruiten
vieze editon one sticker op de motorkap
g60 bumpers/lijsten
enz. ik zal wel een project topic aanmaken, maar mischien dat iemand me wat meer kan vertellen over de kenmerken van een wolfsburg edition/edition one uitvoering?
vorge auto was een bmw e30 touring, helaas een ongelukje mee gehad, best zonde was een mooie auto. maar hou me nog goed bezig met mijn andere e30.
hobies: auto's :P, me vriendin, rc racen, wakeboarden enz.
mocht je vragen hebben, stel ze gerust :)
mazzels!