View Full Version : De Jetta met haar nieuwe AC Schnitzers!
Heej water&air freaks!
Eindelijk, na lang zagen en schuren, pasten de Schnitzers gisteren in de wielkasten! En zie hier het resultaat:
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=7912&mode=normal
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=7913&mode=normal
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=7914&mode=normal
Nu moet deze week de voorkant nog meer richting moeder aarde, want mijn bumper heeft namelijk hoogtevrees :P
Volkswagenaar
26-09-2004, 16:09
Ziet er goed uit Berend! :cool:
vwleusden
26-09-2004, 16:11
Staat hem echt goed die hoepels !
Jurgen Santana
26-09-2004, 16:22
Staat hem goed :D Maar ik blijf de lage ET waarde een groot nadeel vinden, zo laag als mijn auto nu is pasten ze er bij mij niet onder :(
Dank jullie wel mannen!
Maar hoe laag ligt je Jetta eigenlijk Carlos? Ik heb straks op de voorwielen 7,5cm tieferlegung tov fabrieksinstellingen.
Jurgen Santana
26-09-2004, 18:07
Dank jullie wel mannen!
Maar hoe laag ligt je Jetta eigenlijk Carlos? Ik heb straks op de voorwielen 7,5cm tieferlegung tov fabrieksinstellingen.
Eerst 8,5 cm, nu de schroefset wat ingereden is al 9 cm. Hierdoor lopen mijn 6Jx15 met ET35 (originele ET waarde) zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant van de wielkast aan. De wielranden zijn omgeslagen maar ik wil de schermen ook nog iets naar buiten hebben!
MMgolfnut1
26-09-2004, 21:20
Ik heb nergens problemen mee en die van mij is volgens mij net zo laag. Mijn plastickappen zitten er nog in en de randen zijn niet omgerold
MMgolfnut1
26-09-2004, 21:21
Lekker aso van mij om niet eens te reageren op jouw nieuwe velgen, Lunatic. Ik vind ze erg mooi en ook behoorlijk uniek!
Dankjewel hoor! En dat Carlos zo aanschaaft kan ook best komen door de bandenmaat! Die banden van carlos zijn nog redelijk groot, of niet? Daar kan ook best 195/45 om!
Hee lunatik, staatem 'donders' maar inderdaad kannie nu nog wel wat omlaag!
Ziet er heel erg goed uit Berend! supers!
netjes dude! mooie foto's ook, vooral die laatste :D
|| RS ||
27-09-2004, 11:27
Dat zijn mooie Snitzels !! :P Ziet er leuk uit !
PS: waren die bouwvakkers Mikado aan het spelen ofzo :D:D
Jurgen Santana
27-09-2004, 11:50
Dankjewel hoor! En dat Carlos zo aanschaaft kan ook best komen door de bandenmaat! Die banden van carlos zijn nog redelijk groot, of niet? Daar kan ook best 195/45 om!
Ben nu met een set velgen voor de zomer bezig. Waar waarschijnlijk 165/50 15 omheen komt.
Dan moet je niet te hard door een bocht... :D maar dat zal zeker mega dik staan in combinatie met 9cm verlaging!!! Daar kan allart-ghetta dan nog een puntje aan zuigen denk ik :D
die rijdt 14 inch toch? lijkt me niet dan...
Allart-Ghetta
27-09-2004, 17:44
17 op het moment en er loopt niks aan (redelijk hoog afgesteld), is ook wel eens lekker een tijdje!
En trouwens het enige probleem met een goede verlaging is aanlopende stuurstangen, zo lang je daar nog geen last van hebt is ie mietig hoog :wink:
ow oke, meende 14 inch breed staal.. vast in de war, of een verkeerd plaatje in men hoofd...
Allart-Ghetta
27-09-2004, 17:46
Vette wielen die Schnitzers, ik heb ook weleens naar een setje gekeken.
Jurgen Santana
27-09-2004, 19:41
17 op het moment en er loopt niks aan (redelijk hoog afgesteld), is ook wel eens lekker een tijdje!
En trouwens het enige probleem met een goede verlaging is aanlopende stuurstangen, zo lang je daar nog geen last van hebt is ie mietig hoog :wink:
Bij flinke spoorvorming loopt mijn voorspoiler aan, bij het verlaten van sommige drempels dreunt mijn motorsteun op de grond, ik vind het wel weer ff best zo :biggrin:
ow oke, meende 14 inch breed staal.. vast in de war, of een verkeerd plaatje in men hoofd...
volgens mij zit je met carlos santana in je hoofd, die verwar ik ook altijd met allart ghetta (weet ook niet waarom :rolleyes: :biggrin: )
Jurgen Santana
27-09-2004, 20:18
Ik rijd met 15" staal :mad: :D
MMgolfnut1
27-09-2004, 20:19
Rij ik pas met beide wielen over de trambaan, ligt m'n karterpan op de straat. Geeft een leuk geluid joh! :D :D Het ziet er leuk uit, maar ik weet niet of ik volgend seizoen weer zo rij :cool:
volgens mij zit je met carlos santana in je hoofd, die verwar ik ook altijd met allart ghetta (weet ook niet waarom :rolleyes: :biggrin: )
die heeft geen mat zwarte... En idd, 15 inch, en niet verbreed(of niet heel veel iig dan..?)
Ik rijd met 15" staal :mad: :D
sorry :frown: :biggrin:
MauSeR35
03-10-2004, 19:28
wel op blijve letten he! ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.