View Full Version : orgineel bbs NIET DUS
zet hij er ook nog dik bij orgineel bbs terwijl het gewoon de lenso's zijn..
lekker als iemand het niet weet :mad: , en er dik voor betaald zeg dan gewoon dat het lenso met bs stickers zijn net zo eerlijk lijkt me :screwy: :shake:
http://link.marktplaats.nl/223292554
.. misschien weet hij zelf niet beter, dan dat het BBS'en zijn.
Pedaalemmer
22-01-2009, 10:58
Bedankt voor uw tip!
Bedankt voor uw tip! Hiermee helpt u ons Marktplaats.nl schoon te houden.
Dagelijks behandelen wij duizenden getipte advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn getipt.
Heeft u deze advertentie per ongeluk getipt? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen.
Lees hier de regels en voorwaarden die gelden voor het plaatsen van een advertentie: http://statisch.marktplaats.nl/help/beleidenvoorwaarden.html
Zo doen we dat ;)
breadfan83
22-01-2009, 11:19
.. misschien weet hij zelf niet beter, dan dat het BBS'en zijn.
't Zijn NIEUWE velgen!
Nieuwe velgen koop je normaal in verpakking, met de merkjes er op, en dan weet je verdomde goed wat je hebt.
Als dit niet het geval is zijn ze dus niet nieuw. Hoe dan ook, klopt het dus niet.
Mijn gok is dat de verkoper het er gewoon op wil wagen, en hoopt op een flinke smak winst, of dat hij zelf op dezelfde manier bedonderd is en nu het probleem naar de volgende eigenaar door wil schuiven.
Net als sjaak's autoservice die overal in de advertentietitels BBS zet ipv Lenso.. Net 11 advertentie's van hem opgegeven als misleidend :thumbup: En ja.. Ik heb niks beters te doen :D
Mk1driver
22-01-2009, 13:14
Hoe zie je dat dat lenso's zijn en geen BBS..?
Hoe zie je dat dat lenso's zijn en geen BBS..?
Aan de chrome randen, nep boutjes en de deksel in het midden...
SpiderClass
22-01-2009, 14:57
volgens mij staat er BB5 op of zie ik dat verkeerd!?
breadfan83
22-01-2009, 15:00
15" BBS heeft 30 boutjes, deze maar 25. ;)
Als je het dus niet aan de lompere spaken en de lelijke randen met dikke boutjes kunt zien, kun je dus gewoon even tellen.
Het snelste zie het het aan de dop, waar het logo op zit, daar zitten 6 kleine "boutjes" in. Die zitten er bij BBS velgen niet.
Hé klopt ja! In die nep Bbs-en staat BB5 op t logo...
En toch zijn het leuke wielen !
Chris € 9.999.999,00 22-01-09, 15:51 :D
die zet er netjes bij dat het replica zijn., maar deze jongen zegt orgineel. :shake: kom je thuis is het replica en €1000,- teveel betaald :screwy:
breadfan83
22-01-2009, 16:37
Chris € 9.999.999,00 22-01-09, 15:51 :D
Tsja, eens kijken of ie daar wel op reageert, als hij niet reageert op mijn vraag waarom hij Lenzo's verkoopt als BBS... :D
@chris voor de helft mag je mijn echte bbs ook voor hebben.. :D :D :D :giggle: :giggle:
martinus83
22-01-2009, 17:18
Tsja, eens kijken of ie daar wel op reageert, als hij niet reageert op mijn vraag waarom hij Lenzo's verkoopt als BBS... :D
ah, jij had ook al gemaild :)
breadfan83
22-01-2009, 18:02
@chris voor de helft mag je mijn echte bbs ook voor hebben.. :D :D :D :giggle: :giggle:
Ik vind deze BBS-en veel vetter. 25-boutjes in originele RS-en in 15" is verrekte zeldzaam! :tongue:
breadfan83
22-01-2009, 18:03
ah, jij had ook al gemaild :)
Jow, als er ergens wat te steuken valt doe ik altijd mee. :D
Kaj_A:
Hoi,
Heb je de aankoopbon nog bij deze BBS-en?
Wat is je richtprijs?
Autoservice (notabene!) Cornieltje:
De wielen kunnen met bon verkocht worden.
de uiterste prijs is € 525,-
m.v.gr.
Harm Cornielje
Dus als jullie nog interesse hebben. Nieuwe lenso's kosten ook 350 ofzo en dan nog 4 banden er bij, dat is ook weer 200 euro. Alleen jammer dat ie ze onder de verkeerde naam verkoopt :screwy:
evilnyntje
22-01-2009, 19:14
Kijk dus redelijk voor niks gestookt!
breadfan83
22-01-2009, 21:59
Kijk dus redelijk voor niks gestookt!
En dat bericht komt na verschillende berichten aan Harm, over het feit dat hij Lenzo's aan het verkopen is onder de naam van een velg die in dezelfde staat voor 3 keer de prijs van de Lenzo's weg gaat. ;)
Komt bij dat wij het wel weten, en een ander misschien niet. En die biedt dan 1500 euro voor die meuk.
En ik ga er dan niet van uit dat Harm dan zegt: "1500 euro... is dat niet een beetje veel? Je kunt ze ook voor minder hebben..."
En nieuwe Lenzo's met nieuwe banden komen met nieuwe verpakking en nieuwe aankoopbon. En als dat voor hetzelfde geld is, koop ik toch liever echte echte nieuwe...
wat ben je toch attendvol voor je medemens :rolleyes:
evilnyntje
23-01-2009, 09:53
En dat bericht komt na verschillende berichten aan Harm, over het feit dat hij Lenzo's aan het verkopen is onder de naam van een velg die in dezelfde staat voor 3 keer de prijs van de Lenzo's weg gaat. ;)
Komt bij dat wij het wel weten, en een ander misschien niet. En die biedt dan 1500 euro voor die meuk.
En ik ga er dan niet van uit dat Harm dan zegt: "1500 euro... is dat niet een beetje veel? Je kunt ze ook voor minder hebben..."
En nieuwe Lenzo's met nieuwe banden komen met nieuwe verpakking en nieuwe aankoopbon. En als dat voor hetzelfde geld is, koop ik toch liever echte echte nieuwe...
Jij moet in de huidige politiek zitting nemen, mensen beschermen tegen zichzelf zodat ze zelf niet hoeven te denken. Nogmaals gestook om niks en de denkende mens doet zelf research alvorens te kopen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.