View Full Version : interieur nieuw en oud type Corrado
Marcus BBS
26-01-2009, 16:36
Past een oud type interieur in een nieuw type Corrado? Met name de achterbank is volgens mij anders.
Gaarne jullie mening.
Volgens mij past dat gewoon. Het verschil tussen nieuw en oud type achterbank is dat ze bij het nieuwe type geen armleuning meer hebben in het midden.
passatje2
26-01-2009, 19:53
past gewoon,achterbank is iets anders van uitvoering,met name die armleuning en waar gevaren driehoek in zit
Marcus BBS
26-01-2009, 20:06
Dank voor de reacties tot dusver. Passen de zijpanelen ook wel dan?
Dank voor de reacties tot dusver. Passen de zijpanelen ook wel dan?
Nieuw type achterbank past icm met oud type zijpanelen. De eerste facelift corrado´s hebben namelijk nieuw type stoelen en achterbank, maar oud type dashboard en deurpanelen :thumbup:
Marcus BBS
27-01-2009, 09:17
Vains: ok, perfect. Wat me opvalt is, dat je van dat nieuwe type interieur veel minder leren setjes te koop ziet. Als iemand nog iets weet. :D
Heb je topic even bekeken, maar jij hebt een erg mooie Corrado!
Pedaalemmer
27-01-2009, 09:22
Vind overigens de oude nog wel de mooiste een achterbank zonder armsteun is net een hangmat.
Vains: ok, perfect. Wat me opvalt is, dat je van dat nieuwe type interieur veel minder leren setjes te koop ziet. Als iemand nog iets weet. :D
Heb je topic even bekeken, maar jij hebt een erg mooie Corrado!
Dank je :D
Marcus BBS
27-01-2009, 15:24
Pedaalemmer: ja, ik vind dat oude type interieur ook mooier. Volgens mij vind je die ook meer.
Vains: graag gedaan. Heb al even gereageerd in je topic. :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.