View Full Version : 84er Nevadabeige!
Nou.. daar zijn we weer :)
Nieuwe ronden, nieuwe kansen!
Vorige week een andere auto opgehaald.. een 84er (april), 1.6 carb (pierburg geval), Exip velgjes met 165/50 potenza's en schroefsetje.
Zit een bruin interieur in maar daar mankeert nog wel het 1 en ander aan. Moeten andere deurpanelen in en eigenlijk de complete onderkant van het dashboard kan wel vervangen worden. Dus als iemand nog iets weet hoor ik het graag!
Ik heb de seat velgen nog op zolder liggen.. ik twijfel een beetje om die er onder te gooien, ik denk nieteens dat het verkeerd zal staan :)
Maargoed.. even snel 2 fotootjes gemaakt. Auto krijgt binnenkort een complete poets/polijst beurt ;)
http://i38.photobucket.com/albums/e121/lennartdijkstra/cars/IMG_2516copy.jpg
http://i38.photobucket.com/albums/e121/lennartdijkstra/cars/IMG_2519copy.jpg
evilnyntje
26-01-2009, 20:22
Veel plezier ermee alvast! Komt vast goed met deze wagen :)
Die velgen zijn zo vet he, auto zelf trouwens ook wel :D
Hey Lennart,
Gefeliciteerd met deze hele mooie Golf..
Zijn redelijk standaard en veel voorkomende velgen volgens mij.. Alleen de 165/50 maakt 'm af :)
Coole auto! Stond al een tijdje te koop! :cool:
Bahn Fuhrer
26-01-2009, 20:36
ik heb alleen nog een bruine hoedeplank zonder schade/gaten
Cool ding!
Ik weet nog wel een leuke newskool accesoire.... Alarmpje :D
classic-edition
26-01-2009, 20:40
Leuke auto met oldskool potentie.
Ziet er nu al goed uit.
Hopelijk heb je hier meer geluk mee dan met je vorige golf.
Succes ermee
Groet,
Marco
Mister Cool
26-01-2009, 20:44
Leuke auto lennart! Succes met het opknappen :thumbup:
Leuke wagen, veel plezier ;)
Pedaalemmer
26-01-2009, 20:52
Erg gave golf! nu maar hopen dat ze er met de poten vanaf blijven.
De Limburger
26-01-2009, 21:11
Mooi bak Lennart, veel succes ermee.
Mooie je golf 2. Ik hou er van die vroege golfie's 2. De kleur is ook echt te gek!
jetta mk1 '82
26-01-2009, 21:35
hele nette opvolger !!
gr. Martijn
Echt een nette Golf, heb ook nog geïnformeerd naar deze, vond echter de prijs best aan de hoge kant gezien km.stand, maar misschien ben ik maar een pusy! :D Veel plezier er mee!
Km-stand is vrij heftig ja.. 3ton! Maar motortje loopt super! Start en lopen.. en 1 op 13 :)
Jo-oldschool
26-01-2009, 22:22
Vette golf, mooi die eerste 2'tjes!
Veel plezier ermee en ben benieuwd naar de veranderingen/verbeteringen.
PS. Lekker oldschool houden dat hok!
de Hunter
26-01-2009, 22:36
Vlgns mij heb ik nog wel wat bruine onderkantdashboard dingen liggen :)
Mooi weintsje hjer...... (Mooie auto! ff vertalen) Veel plezier ermee.. En de kleur is helemaal super, heb ook zo een gehad.... Un echte pake wein..hahaha
Wil hem trouwens ook wel ff voor je polijsten...
Stoer ding! :thumbup:
mega dikke kleur :)
ik hou dit in de gaten ;)
hele leuke auto lennart! nou maar hopen dat je hier wat meer geluk mee hebt! de foto's zien er trouwens niet uit als "even SNEL een fotootje gemaakt" :D
vette bak man,
ziet er netjes uit,
houden zo........
Un echte pake wein..hahaha
had het eigenlijk nog een jetta voor moeten zijn :D
Vlgns mij heb ik nog wel wat bruine onderkantdashboard dingen liggen :)
U krijgt een PM van mij binnenkort :)
Wil hem trouwens ook wel ff voor je polijsten...
Bedankt voor het aanbod dude! Maar op m'n werk hebben we ook de middelen om het 1 en ander te polijsten dus dat lukt wel :)
hele leuke auto lennart! nou maar hopen dat je hier wat meer geluk mee hebt! de foto's zien er trouwens niet uit als "even SNEL een fotootje gemaakt" :D
Dat leg ik je nog wel een keer uit ;)
Gefeliciteerd jongen, we spreken elkaar binnenkort wel weer.
p.s. probeer deze wat langer te houden ;)
bolfvariant
27-01-2009, 09:55
mooie auto lennart , volgens mij heeft sdi-tje ook nog wel een bruin dash te liggen
Edition-Blue
27-01-2009, 10:03
Mooie mk2 Lennart, succes ermee !
Nice... succes ermee..
Hopelijk heb je hier iets langer plezier van!
Net even bij je werk langs gereden. Zag er goed uit van veraf..
OldSkool-II
27-01-2009, 12:26
Dikke MKII dit, en de mooiste kleur!
Ben benieuwd wat je er van gaat maken...
chris_vw89
27-01-2009, 13:48
Dikke bak Lennart, goed dat jij hem heb gekocht, tis ook niet voor niets dat ik hem hier ff doorlinkte, deze had een goeie eigenaar nodig xD.
Veel plezier ermee, een auto met potentie
Zou jij wat voor mij willen doen.
Op mijn 1.6 zitten waarschijnlijk de slangen verkeerd aangesloten, zou jij een foto van je carb en de rest van de slangen willen maken zodat ik kan zien of mijnes goed aangesloten is?
Klaas-jan
27-01-2009, 17:34
Welkom bij de club van oldies , mooi auto velgen staan hem goed .
Veel succes er mee . :thumbup: :thumbup:
mooi ding ff alarmpje erin en lekker cruizen
Hee kleine,
leuk gebakje...
Leuk ding Lenny, smoelt nu al goed.
top auto, veel plezier ermee.
mooi ding ff alarmpje erin en lekker cruizen
Onze vrienden van Centraal Beheer hebben mij een leuke polis verstrekt.. WA+ met ruitschade, stormschade, diefstal en rechtsbijstand voor een zacht prijsje :)
Vandaag de V-maxx schroefset vervangen door een TEC-tuning set van SKG.. een verademing!! Stukken meer comfort en ligt ook nog lager :D
kwam ik jou tegen vorige week zaterdag middag uur of half 5 bij rottevolle?
Nee Harkema! Daar kruisden onze wegen.. maar je zat naar rechts te kijken dus je hebt me volgens mij niet gezien :)
Rallyegolf20vt
31-01-2009, 19:47
Volgens mij kwam ik jou vanmorgen tegen in Surhuisterveen .
Kan dat kloppen ?
Zo`n auto valt gewoon op ! :thumbup:
Hoop dat deze je eens een keer niet ontvreemd word :mad:
Nee Harkema! Daar kruisden onze wegen.. maar je zat naar rechts te kijken dus je hebt me volgens mij niet gezien :)
dus wel ... :D
zag in een oog hoek , een laag rijdend golfje , te laat om de hand om hoog te doen :redface:
dacht eerst aan de golf van Femme :D
veel plesier van de auto :thumbup:
dus wel ... :D
zag in een oog hoek , een laag rijdend golfje , te laat om de hand om hoog te doen :redface:
dacht eerst aan de golf van Femme :D
veel plesier van de auto :thumbup:
Die van mij staat lekker bij de kachel deze winter..... :thumbup:
gave auto lekker zo laten niks meer aan doen
Leuk bakje lenny.
Snap-off stuurtje erin zou nu wel een idee zijn ;)
Suc6 ermee kerel.
Klaas-jan
01-02-2009, 09:57
Vandaag de V-maxx schroefset vervangen door een TEC-tuning set van SKG.. een verademing!! Stukken meer comfort en ligt ook nog lager :D
Hee wat doe je met dat v-maxx setje .
classic-edition
01-02-2009, 10:44
Klinkt goed Lennart maar daar willen we natuurlijk wel wat foto's van zien.
polopower
01-02-2009, 11:50
Zaterdag gespot toen je langs de Dikke Draai cruisde: ziet er goed uit die kar van je. Die lage bandjes maken de velgen.
kiwi-gti
01-02-2009, 12:03
Mooie auto.
Denk zeker als hij gepoetst is dat deze er echt super uit ziet :thumbup:
Hee wat doe je met dat v-maxx setje .
Is reeds verkocht dude :)
Klinkt goed Lennart maar daar willen we natuurlijk wel wat foto's van zien.
Komt tzt wel.. als het weer beter is en de auto gepoetst is komt er een uitgebreide sjoet! Bovendien is m'n wijsvinger herstellende van een klein bedrijfsongevalletje dus foto's maken wil sowieso niet zo lekker :)
Zaterdag gespot toen je langs de Dikke Draai cruisde: ziet er goed uit die kar van je. Die lage bandjes maken de velgen.
Zat jij in die witte jetta??
polopower
01-02-2009, 12:43
Yes, klopt als een bus!
Komt tzt wel.. als het weer beter is en de auto gepoetst is komt er een uitgebreide sjoet! Bovendien is m'n wijsvinger herstellende van een klein bedrijfsongevalletje dus foto's maken wil sowieso niet zo lekker :)
iets te grof schuurpapier ? :D
jarnogti
01-02-2009, 13:05
cool mkII :thumbup:
@polopower: Gaaf! Gefeliciteerd met je aanwinst! Stoere bak :)
iets te grof schuurpapier ? :D
Neuj.. iets met een stanley mes ;)
breadfan83
01-02-2009, 13:42
Yes, klopt als een bus!
Bussen kloppen niet, zwerende vinders wel... vraag maar aan Lennart. :D
Bussen sluiten. ;)
Heel gave auto Lennart! De kleur is super!
Had je dat topicje over die auto-tracker gezien? Niet om lollig te doen, maar misschien is dat wat voor deze. Als ie gejat wordt weet je tenminste waar ie is.
Hoop dat 't niet nodig is, maar toch... succes d'r mee! :thumbup:
evilnyntje
01-02-2009, 14:15
Doe es een url? :)
Leuk idee maar een beetje profi jatter heeft een jammer voor allerlei trackers ;)
Even een vraag tussendoor, zit er voor jou duidelijk verschil in 'comfort' tussen een V-maxx set en een set van TEC-tuning? Ben ook op zoek en was eigenlijk van plan een V-maxx set aan te schaffen, maar als een TEC setje wat meer comfort geeft dan moet ik die maar eens overwegen...
Bussen kloppen niet, Bussen sluiten. ;)
Moet je mijn 1700 eens horen....
Leuk idee maar een beetje profi jatter heeft een jammer voor allerlei trackers ;)
En een profi jatter jat een golf2? :screwy:
evilnyntje
01-02-2009, 22:08
En een profi jatter jat een golf2? :screwy:
Het idee in het algemeen, ik wil er alleen maar mee zeggen dat zo'n ding niet werkt want als ze iets toch willen hebben dan jatten ze het toch wel, en zo'n jammer is ook niet al te duur. Het geeft eerder psychologische veiligheid. :screwy:
Even een vraag tussendoor, zit er voor jou duidelijk verschil in 'comfort' tussen een V-maxx set en een set van TEC-tuning? Ben ook op zoek en was eigenlijk van plan een V-maxx set aan te schaffen, maar als een TEC setje wat meer comfort geeft dan moet ik die maar eens overwegen...
Appels en peren! V-maxx is leuk en aardig.. maar als je die écht plat gooit hobbel je je nieren uit je lichaam! Met de TEC-tuning set die er nu onder zit ligt hij zelfs nog wat lager en er is gewoon heel normaal mee te rijden! Zelfs klinkerwegen hoef ik niet meer te mijden :)
valt best mee, op mn jetta 1 had ik alles plat op vmaxx en die veerde als een dolle
achteraan liep hij regelmatig aan op de ATS Classics... golf 2 weet ik het niet
breadfan83
02-02-2009, 08:25
Doe es een url? :)
U vraagt: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50764
Het idee in het algemeen, ik wil er alleen maar mee zeggen dat zo'n ding niet werkt want als ze iets toch willen hebben dan jatten ze het toch wel, en zo'n jammer is ook niet al te duur. Het geeft eerder psychologische veiligheid. :screwy:
Ben ik met je eens, tis voornamelijk voor je eigen gemoedsrust!
leuke kar lange! "ROEKOE!"
Vind het nieteens verkeerd staan eigenlijk :)
http://farm4.static.flickr.com/3548/3366201814_54ff1ae7fd_o.jpg
evilnyntje
18-03-2009, 20:24
Gotver Lennart wat een mooie foto weer!
Wou net zeggen... Teringjantje, jij zou zelfs van een milkshakebeker die al 14 dagen langs de kant van de weg ligt een adembenemende foto kunnen maken.. :eek:
..waarmee ik je Golf niet wil vergelijken overigens. ;) Mooi ding, helemaal in deze kleur! :thumbup:
Zag hem vanochtend staan bij de Karre, ziet er super uit met die Cupra's!
classic-edition
18-03-2009, 21:19
:spankit:
Haha.. thnx dudes :) Als het even mee zit krijgt hij binnen een niet al te lange tijd een nieuwe jas aan :)
knarfmk1
18-03-2009, 21:27
Wow netjes!
zag hem zaterdag ook rijden net voor damwoude city .... :D
:thumbup:
velgen vallen niet tegen Lennart , had ik niet gedacht
Wou net zeggen... Teringjantje, jij zou zelfs van een milkshakebeker die al 14 dagen langs de kant van de weg ligt een adembenemende foto kunnen maken.. :eek:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/IMG_2686hylcomarije.jpg
:thumbup:
Like I said... verrie nais!
ferrie naais!! mooie foto hoor, echt petje af
Mister Cool
18-03-2009, 21:59
Superfoto wederom Lennart! Vind de cupra's nog niet eens zo gek staan, had ik niet gedacht onder deze auto. Erg leuk ding zo :thumbup:
Super mooie auto zo, alleen IK zou die rubber strip van de zijkanten af halen.. Maar dat is ieder z'n eigen smaak... Vind het verder een super kar!!
chris_vwg60
18-03-2009, 23:04
super auto jaa vooral met die velgies eronder is tog iets wat je weinig ziet
sucses met veranderingen
Velgen staan zeker tof.
En die hoofdsteuntjes in het achterraam, haha :)
mellowyellow20VT
19-03-2009, 03:07
Km-stand is vrij heftig ja.. 3ton! Maar motortje loopt super! Start en lopen.. en 1 op 13 :)
Dat is nog niks, kijk naar mijn oude diesel, of de 1.6 van Bugs. :D
GerardMkIIVR6
19-03-2009, 08:49
Geweldig man ik vindt de wielen top staan.
ziet er goed uit, die wielen staan goed inderdaad
weer even een stukje gemist. Goed bezig lennart! die cupra's staan hem eigenlijk best wel goed. en: wat een mooie plaat weer man! heel mooi zo met die belichting! spreek je dit seizoen vast wel eens even ;)
Appels en peren! V-maxx is leuk en aardig.. maar als je die écht plat gooit hobbel je je nieren uit je lichaam! Met de TEC-tuning set die er nu onder zit ligt hij zelfs nog wat lager en er is gewoon heel normaal mee te rijden! Zelfs klinkerwegen hoef ik niet meer te mijden :)
ziet er super uit die golf :thumbup:
tec is veel stuger als v-maxx en erg snel lek. heb met beide merken gereden. maar de v-maxx teminste als dat de echte is.die namaak van v-maxx is idd knetterhart en kan niet laag. en word vaak voor v-maxx verkocht. dan denk ik dat dat eronder heeft gezeten.
ben ik dan de enigste die de cupra's niet mooi vind staan :confused: , een beetje te modern vind ik. wel een superfoto hoor :thumbup:
ben ik dan de enigste die de cupra's niet mooi vind staan :confused: , een beetje te modern vind ik. wel een superfoto hoor :thumbup:
Ben ik het helemaal mee eens, die Exip's passen veel mooier bij de stijl van de auto!
martiepartie
19-03-2009, 10:52
Beide erg mooi, de Cupra's zijn lekker groot. Contrast vind ik wel OK, de grote moderne velgen bij een jaren '80 kleurtje :)
De Exips staan altijd goed onder een auto uit de jaren '70 / '80.
Thnx all :)
@ sanderz & Wappe: jullie mening wordt zeker gewaardeerd! Ik ben zelf niet zozeer van mening dat een auto een bepaalde stijl moet hebben.. als het plaatje maar klopt :)
Ik vind het plaatje niet kloppen maar het staat daarentegen wel goed .. mag dat ook?
Kssst lange... aan het werk! :tongue:
Some monday evening boredom :D
2 weken geleden heeft beestje een nieuwe apk gekregen dus nu rustig aan wat onderdelen bij elkaar zoeken om de buitenkant aan te pakken :)
http://farm4.static.flickr.com/3557/3480316801_b31b9a6338_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3385/3480316537_fb86c4a715_o.jpg
classic-edition
27-04-2009, 21:00
Mooie foto's en mooie auto.
Ik zou alleen wel de lelijke trekhaak er af slijpen met mijn (hitachi) slijptol.
Mister Cool
27-04-2009, 21:51
Mooie foto's weer Lennart! Binnenkort eens met mijn gl-etje samen als ie klaar is? :D
dit weekend zien staan bij je werk, erg leuk ding lennart!
Jetta MaNiA
28-04-2009, 09:16
Leuke kar lange!
Chroom rond de ramen keertje poetsen? Wieltjes staan hem goed!
Chroom biesjes moeten even vernieuwd worden... dus als iemand nog een adresje weet :)
Achterbumper komt ook nog een andere op tzt!
@ Marco: je weet me te vinden ;)
classic-edition
28-04-2009, 18:09
Te Koop bij de betere vakhandel Lennart ,daar lever ik ze :tongue:
lol.. ik bedoelde eigenlijk mr. cool/marco maar inderdaad, het is mij bekend waar je vandaag de dag een slijptol kan kopen haha :D
Mister Cool
28-04-2009, 21:32
Chroom biesjes moeten even vernieuwd worden... dus als iemand nog een adresje weet :)
Achterbumper komt ook nog een andere op tzt!
Als je wat weet hoor ik het graag :D . De zijramen zijn simpel op te lossen hoor lennart :thumbup:
volgens mij heb jij wel eens vaker een rolletje vol geschoten ;)
nice!
Nog geen vooruitgang geboekt op de mk2... afgelopen 2 weken bezig geweest om de Golf 4 van 'the misses' te repareren. Een dag voor de vakantie parkeerde een niet oplettende medeweggebruiker haar auto in de zijkant. Gelijk alles geregeld qua verzekering en dergelijke, dus na de vakantie was alles al rond. En onder het motto 'we zijn toch bezig'.... gelijk rondom maar even een nieuwe jas aan gedaan :) Aardig wat werk maar het resultaat is er wel naar!
http://farm3.static.flickr.com/2525/3775415279_1b465100d7_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3512/3776221398_78bc452f3e_o.jpg
netjes kerel, kofferbakhandgreep zit er ook netjes in.. :D
nu kan ie er weer een paar jaar tegenaan.. :thumbup:
breadfan83
31-07-2009, 22:32
Heel mooi!
Hoe bedoel je rondom 'n nieuw jasje? Issie helemaal gespoten nu? Ken de auto verder niet namelijk... ;)
Jup.. rondom gespoten! We hebben alleen de voorbumper en het dak niet gedaan omdat we met een tijdslimiet zaten. Deze heb ik gister helemaal gepolijst dus het valt nieteens op dat ze niet mee zijn genomen :)
Heel mooi geworden. Is gewoon weer een nieuwe auto he.
Dan is het wel makkelijk dat je zo'n baas en werkplek hebt he ;)
A: Wat maak je n gruwelijk mooie foto's
B: Ik stem voor de exips, maken je golfje beter af dan de cupra's. (miss benk bevooroordeeld omdat er BBS RA's onder mijn mk2 ouwe school zitten :P
kentekenplaat zit scheef.
Is dat 18 velgen met verlaging?
Hé Lennart! nette mk2! vooral die seat velgen :thumbup:
Groeten Jeroen
Hij is te koop!
http://link.marktplaats.nl/303091097
Doe een bod en ik ben vlot ;)
Maak je ook een nieuw topicje aan over je nieuwe aanwinst?
En weg de golf.. hij gaat richting Rotterdam! We zien hem waarschijnlijk nog wel een keer terug gelukkig:)
En weg de golf.. hij gaat richting Rotterdam! We zien hem waarschijnlijk nog wel een keer terug gelukkig:)
toch verkauft :thumbup:
Jup.. een liefhebber gevonden gelukkig :)
Jurgen Santana
29-12-2009, 18:58
Jup.. een liefhebber gevonden gelukkig :)
Voor jou Golfjes zijn altijd een boel liefhebbers toch ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.