PDA

View Full Version : LM velgen, waar laten opknappen?

Zeend
02-02-2009, 11:39
Dames & heren,

Ik heb weer een Kever als daags vervoermiddel. Op zolder ligt nog een setje lichtmetalen Gemini's, die al in 1985 onder mijn vaders Jeans Bug zaten. Deze wil ik graag opknappen, om in het zomerseizoen mee te gaan rijden.

De randen moeten gepolijst worden, daar heb ik een dhz-er voor.
De velgen moeten zelf echter ook nieuw in de lak. Er zit de originele verflaag op, met daaroverheen twee laagjes Motip. De vraag is: waar kan ik de velgen laten voorbehandelen: ontlakken/stralen/spuiten.
Ik heb gebeld met Cultwheels. Zij vragen 50 euro per velg. Dan worden de velgen ontlakt, gestraald op de lekken waar het nodig is, in de epoxy gezet en zwart gespoten.
Op zich een redelijke prijs denk ik, al mocht het goedkoper natuurlijk :tongue:
Ze zitten alleen een aardig eindje bij Leeuwarden vandaan. Zijn er ook andere bedrijven die goed bekend zijn, wat dichterbij?

Het gaat om zulke velgen:

http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/68501.jpg

Jens

Zeend
04-02-2009, 09:43
http://tbn1.google.com/images?q=tbn:NPj1ATrK_1oFaM:http://blog.redfin.com/sfbay/files/2008/07/question-mark.jpg

Zeend
07-02-2009, 18:04
Een forum vol met velgfetishisten, maar niemand die een goed adres weet?

Jens

PimVW
07-02-2009, 18:22
hoi,

pb Robg60 eens. Hy doet mn velgen altyd en ik ben er zeer tevreden over.

Suc6 ermee Pim

Tjaap
07-02-2009, 19:04
hij vraagt dichtbij leeuwarden en jij stuurt hem naar Bergen op zoom?

Ivo's
07-02-2009, 22:45
cultwheels..?

PimVW
08-02-2009, 10:37
hij vraagt dichtbij leeuwarden en jij stuurt hem naar Bergen op zoom?

Hahaha ja, ff rap gelezen :rolleyes:

dragracer
08-02-2009, 14:36
Een forum vol met velgfetishisten, maar niemand die een goed adres weet?

Jens

Als je van Leeuwarden naar Siddeburen rijden al ver vind dan denk ik dat ze je hier niet veel andere adressen kunnen vertellen.

Er zullen vast en zeker bij jou in de buurt nog wel meer bedrijven zijn die het ook doen maar ik weet ze zo niet.

Ik ben zelf al eens van de achterhoek uit naar Cultwheels gereden om velgen weg te brengen.
Ennuh in Nederland is niets ver rijden in dit kleine kl*teland....... :D

frankvr6
08-02-2009, 15:50
Als je van Leeuwarden naar Siddeburen rijden al ver vind dan denk ik dat ze je hier niet veel andere adressen kunnen vertellen.

Er zullen vast en zeker bij jou in de buurt nog wel meer bedrijven zijn die het ook doen maar ik weet ze zo niet.

Ik ben zelf al eens van de achterhoek uit naar Cultwheels gereden om velgen weg te brengen.
Ennuh in Nederland is niets ver rijden in dit kleine kl*teland....... :D

had je wel brood mee voor onderweg toch :D

Zeend
09-02-2009, 11:50

90 km maal twee en dan halen en brengen maakt 360 km.
Met een Kever is dat een sloot benzine en een karrevracht tijd!

Jens

frankvr6
09-02-2009, 11:54
das toch niks anders stuurje het op dan legt de tnt de afstand voor je af