View Full Version : Ricardo!
breadfan83
02-02-2009, 14:26
Voor m'n Ricardo (http://www.youtube.com/watch?v=Db1Vhrntjxk&) 's van de mk2 ben ik op zoek naar de bestuurdersstoel voor een 3-deurs interieur.
Instapschade, scheuren, stofkleur, etc maakt niet uit. Het gaat mij alleen om het frame. Bij mijn setje is er ergens wat afgebroken waardoor de stoel scheef hangt.
Ik weet niet of er verschil is tussen de wel en niet-elektrische frames, het mijne is in ieder elektrisch. De elektronica heb ik overigens niet nodig. ;)
Heb je wat oude meuk met een goed frame staan, laat 't me dan even weten, en ze er gelijk een prijs bij aub.
breadfan83
03-02-2009, 00:03
Up!
Het frame, bij elektrische hoogteverstelling zit verschil in (als ik het goed heb).
Maar zoals ik je al zei, haal die stoel uit elkaar en kijk wat er kapot is. Waarschijnlijk is het wel te lassen...
breadfan83
03-02-2009, 00:17
Het frame, bij elektrische hoogteverstelling zit verschil in (als ik het goed heb).
Maar zoals ik je al zei, haal die stoel uit elkaar en kijk wat er kapot is. Waarschijnlijk is het wel te lassen...
Ga ik dit weekend ook doen, maar als iemand een dermate beschadigde stoel heeft dat het nieuw opvullen en bekleden niet meer loont neem ik die liever voor een paar euro over.
Is 'n dikke week geleden een prima stoel op Marktplaats weg gegaan voor 35 euro, dus een kapotte moet ook te vinden zijn. ;)
Zo niet, geef ik jou wel even een belletje. :D
Kunnen we gelijk even naar de bodem kijken. Panelen heb ik nu toch, want de koper van de kas van de witte is aan de zwijgplicht gegaan... :screwy:
http://cgi.ebay.de/GOLF-II-ELEKTRISCHE-RECARO-SITZKONSOLE-LINKS-ORG-VW_W0QQitemZ120372245342QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item120372245342&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A2%7C39%3A1%7C240%3A1318
Link even knippen en plakken in je browser.
Wat een geld zeg....
Ik zoek de stof van de buitenste bestuurders-stoel-wang. Misschien kunnen we de kosten van een complete stoel delen als jij het interne gebeuren nodig hebt.
breadfan83
03-02-2009, 11:24
Wat een geld zeg....
Ik zoek de stof van de buitenste bestuurders-stoel-wang. Misschien kunnen we de kosten van een complete stoel delen als jij het interne gebeuren nodig hebt.
Dat zou prima zijn!
Heb je al iets op het oog? En wat voor stof zoek je, dan kan ik ook m'n ogen open houden d'r voor. :thumbup:
@Arne: ik heb het hele frame nodig, dus niet alleen het onderstel. 't Scharnierpunt aan de rechterkant is afgebroken, waardoor de stoel alleen nog maar overeind wordt gehouden door het linker scharnier, en rechts doorhangt.
't Onderstel van mijn stoelen is zover prima... en 150 euro voor 't onderstel... voor 50 euro meer haal ik een hele set van Marktplaats. :D
Thanks anyways. ;)
Erwin G60
03-02-2009, 18:54
Alberto heeft nog wel wat staan kijk maar eens in zn verkoop topic!
breadfan83
03-02-2009, 20:58
Alberto heeft nog wel wat staan kijk maar eens in zn verkoop topic!
Erwin bedankt!
He hem gelijk even wat in z'n topic gezet. :thumbup:
weet niet hoeveel het frame verschilt maar heb nog een gratis ricardo staan.. wel een heel ander type
breadfan83
04-02-2009, 16:04
weet niet hoeveel het frame verschilt maar heb nog een gratis ricardo staan.. wel een heel ander type
Kan zijn dat ik binnenkort in de buurt van Rotterdam ben. Mocht het zo zijn laat ik je van te voren even wat weten.
Bedankt in ieder geval. Eerst eens zien wat Alberto op voorraad heeft liggen.
Die in de ebay advertentie zijn Recaro stoelen, is dat uitwisselbaar met Ricardo?
Jens
breadfan83
04-02-2009, 17:11
Die in de ebay advertentie zijn Recaro stoelen, is dat uitwisselbaar met Ricardo?
Jens
Is wel uitwisselbaar met de Ricardo's geloof ik. :tongue:
Maar in die advertentie die Arne geplakt heeft gaat het alleen om het frame voor onder de stoel, en ik moet het frame hebben dat IN de stoel zit. Waar dus het schuim en stof omheen zitten gespannen.
Ach so. Dan kun je ook zoeken naar 'universele' recaro's. Dat is hetzelfde namelijk.
Dit moet passen:
http://link.marktplaats.nl/222681815
En gratieessss :)
Chris, ik geef je heel weinig kans dat die stoel van Tjaap van binnen hetzelfde is als de jouwe. Als de afdekkappen van het schanier niet exact hetzelfde zijn dan kun je het wel vergeten.
breadfan83
06-02-2009, 00:27
Ach so. Dan kun je ook zoeken naar 'universele' recaro's. Dat is hetzelfde namelijk.
Dit moet passen:
http://link.marktplaats.nl/222681815
En gratieessss :)
Had nog contact opgenomen, maar lijkt er op dat ie al weg is.
Hoe dan ook bedankt. :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.