Log in

View Full Version : Wintermode ingeschakeld.

Marco
29-09-2004, 22:15
Vandaag maar even de wintermode van de diesel ingeschakeld.

Tot dusver houd dat in dat ik de stalen wielen er even onder heb geschroefd. Het is ECHT GEEN pretje meer om nu nog met gepolijste wielen rond te rijden. Na het weekend gaat ook het rek eraf, want die moet even behandeld worden tegen wat roest. Als het weer beter wordt komt ie er wel weer op.

Ging ook nog niet zo eenvoudig die stalen wielen, het plaklood aan de binnenzijde liep namelijk aan op de remklauw :) Nadat de dremel er even naar gekeken had was dat ook weer verholpen.

Voor het voorjaar heb ik inmiddels ook al een setje bonrath veerschotels klaar liggen. Dus dan kan ik nog net ff wat lager :)

Nog meer mensen de wintermode ingeschakeld?

Volkswouter
29-09-2004, 22:18
Ja de bus gaat naar binnen en ik ga de kever klaarmaken om de winter in te gaan.

Kever moet wat aan gelast worden en ik zit met twee lekke kachelpotten en als die dicht zijn is het net iets sneller warm van de winter.

Verder leg ik het winterpakket weer in het dashboard kastje van de kever.Dit bestaat uit:slotontdooier,ijskrabber,handschoenen,sjaal en een muts.

Tjaap
29-09-2004, 22:20
Het is ECHT GEEN pretje meer om nu nog met gepolijste wielen rond te rijden.
i know... en de mijne zijn nog niet eens volgepolijst ook

Jurgen Santana
29-09-2004, 22:23
Verder leg ik het winterpakket weer in het dashboard kastje van de kever.Dit bestaat uit:slotontdooier,ijskrabber,handschoenen,sjaal en een muts.

Slotontdooier is handig als je de deur niet openkrijgt, maar niet als het in je dashboardkastje ligt :rolleyes:

Volkswouter
29-09-2004, 22:25
Is voor preventief ontdooien niet op het moment dat ik het nodig hebt.

Is ook handig om mooie vrouwen met bevroren sloten te helpen :D

Tento
29-09-2004, 22:46
Wintermode ken ik niet.... :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :rolleyes: :wink:

Stijn
29-09-2004, 22:49
Rallye is al in wintermode: pyama aan en 6 maanden slapen :)

Christiaan
30-09-2004, 07:08
Cabrio kan hopelijk dit weekend naar binnen......tot maart/april ofzo.....

FMA
30-09-2004, 07:20
de mijne gaat dit weekend terug op het staal ; en voor een geruime tijd de garage in ...

Marco
30-09-2004, 08:54
Is ook handig om mooie vrouwen met bevroren sloten te helpen :D

Whahahahahahaha LOL !!!

JK Le Mans
30-09-2004, 09:05
nou die van mij staat al weer een poosje in de winteruitrusting te wachten op de eerste meeting 2005 !!maar ja dat duurt nog ff !maar ik kan alweer merken dat ie er nu al weer zin in heeft !

MMgolfnut1
30-09-2004, 15:26
Mijne gaat na dit weekend uit de verzekering en dan gaan we 'm eens ff flink verbouwen. Daar is het tenslotte winter voor :) :)

vwleusden
30-09-2004, 16:44
Wielen eronder vandaan, pyama aan en wachten op mooi weer :D wachten is ie gewend ;)

Marco
30-09-2004, 20:59
Heb je ze er al onder uit dennis?? Anders doe ik het voor je maar dan ben je ze wel kwijt !! :):)

Zo niet, dan ga je dat DIT weekend nog doen :D Wil niet dat je die dingen verknald

RATFINK
30-09-2004, 21:10
Eind deze maand weer de winterwielen eronder en dan moet het weer kunnen van't winter.
Veel zal ik wel hem wel niet gebruiken, volgende week gaat er een brug uit mijn woon/werkverkeerroute en dan moet ik dus een 1/2 jaar tot een jaar met de brommer naar mijn werk.
Nou is dat niet zo erg want dat deed ik nu ook al maar met erg bar weer of kou pakte ik wel eens de auto.

Nog meer mensen die over de Irenebrug ( Rotterdam ) moeten om naar hun werk te komen ?

MMgolfnut1
30-09-2004, 21:13
Ik gelukkig niet, maar ik zal wel last gaan krijgen van het verkeer dat normaal over de Irenebrug rijdt :( En dat voor slechts een half jaar :( :(

RATFINK
30-09-2004, 21:16
Als je geluk heb een 1/2 jaar, als het een strenge winter word zal het wel langer duren :(

vwleusden
30-09-2004, 22:01
Heb je ze er al onder uit dennis?? Anders doe ik het voor je maar dan ben je ze wel kwijt !! :):)

Zo niet, dan ga je dat DIT weekend nog doen :D Wil niet dat je die dingen verknald

Anders heb ik weer wat te doen :D :D wielen gaan toch uit elkaar :(

Marco
01-10-2004, 20:14
waarom?? Heb je ze niet goed bijgehouden????????????????????? :mad: :mad:

vwleusden
01-10-2004, 20:15
Heb ze perfect bijgehouden alleen er is iets gebeurt dat niet had mogen gebeuren dus daar is een oplossing voor gevonden :)