PDA

View Full Version : Kan iemand mij helpen aan onderdelen T3 ??


T3 silversurfer
07-02-2009, 15:50
Halo daar allemaal,

Ik bent alweer anderhalf jaar verder en heb heel veel problemen ondervonden met het vervangen van mijn gehele motorblok :) maar hij zit erin doet het goed maar heb nog een paar punten waar die op afgekeurd word :(

Dit heeft niets met het motorblok zelf te maken gelukkig :D

Maar ik ben op zoek naar iemand waar ik voordeliger dan in de gewone garage mijn onderdelen kan aanschaffen mischien kan iemand van dit forum mij heel blij maken :thumbup:

Ik heb namelijk een lekke rechterstuurashoes en zou die graag willen vervangen voor de keuring en mischien weten julie wel of het goedkoper is om ze per set aan te schaffen want dan vervang ik gelijk beide kanten !

Mijn volledige verslag van dit opknapproject komt nog online met foto's
maar bent nog niet klaar hahaha

bij voorbaat dank


Mvg Eddy

evilnyntje
07-02-2009, 16:13
Voor onderdelen zou ik ebay.de adviseren en als het moeilijk te krijgen is dan heeft Split52 hier op het forum wel eens wat en Caron in Made.

Stijn
07-02-2009, 16:30
Stuurashoezen is tientjes werk, en tweedehands kopen is echt geen aanrader.

Split52
07-02-2009, 16:47
Stuurashoezen is tientjes werk, en tweedehands kopen is echt geen aanrader.

X2

Bob
07-02-2009, 18:13
www.t3bus.nl :thumbup:

T3 silversurfer
07-02-2009, 21:05
Hey thanx voor de snelle reply allemaal ik gaat inderdaad eerst maar even op ebay zoeken en dan suur ik Split52 even een persoonlijk mailtje :thumbup:

Ik weet dat het 10tjes werk is maar waar die voor de keuring staat die deed er een 140€ bovenop omdat dat onderdeel niet meer leverbaar zou zijn :screwy:

vandaar dat ik hier weer verder komt vragen elk 10tje is er een en er zit al genoeg geld in mijn busje om even wat kosten te druken als het mogelijk is :D

grtz Eddy

Houtstoker
07-02-2009, 23:05
http://www.t3bus.nl/index1.html