View Full Version : Catec Schroefset... is dit wat?? 400 euro!!
Heej goeiedag allemaal!!
Was ff aan `t surfen op het web en kwam dit tegen:
http://www.nlpower.com/site/assortiment/images/f6SCGtc.jpg
Verlaging tot ongeveer 8 mm...
is dit genoeg om een Golf 1 met z`n buik op de grond te leggen?????
is dit veel of weinig geld voor een schroefset als dit?????
iemand ervaring met dit merk?????
Alvast bedankt!!
dat gaat niet lukken met 8 mm.........
Tis trouwens hetzelfde als : Raceland/jamex etc , zijn allemaal dezelfde sets met een andere stikker.
doet het prima , als je goedkoop laag wilt , en je kunt de schokbreker loshalen en dus vervangen voor een koni (binnedemper ) als ie na 2 jaar gaat lekken.
Moet hij nOg lager dan??
Welke schroefsets kunnen wel lager dan?? met 13 0f 14 inch wielen eronder..
JK Le Mans
01-10-2004, 16:12
jij bedoelt denk ik 80 mm oftewel 8cm
8mm zie niet bijna niet volgens mij :D
JK Le Mans
01-10-2004, 16:28
:d :d :d
volgens mij is het :D :D :D
VolkswagenRacing
01-10-2004, 17:21
Dus met andere worden peter is het troep?
Supersport? Weitec ook troep? Dit zijn ook de goedkopere merken.
Weitec moet een van de beteren zijn gezien de prijs<-->kwaliteit-verhouding geloof ik... geen ervaring mee. en zo goedkoop is het nu ook weer niet... En hoor er zelf wel vrij veel positief over.
Supersport voldoet mij goed... maar ik ken dan ook niet anders... (weinig negatief over gehoord van gebruikers, van de niet gebruikers daarentegen wel... waar je dus geen waarde aan hoeft te hechten.. ;) )
8cm is genoeg om em op zijn buik te krijgen als je het in combinatie met 13 inch platte band doet... ik had em geloof ik ook tegen de 8 cm op de set.. en de rest van de verlaging door de wielen, op 15 inch staat ie gelijk rond de 6cm hoger. Maar 8 cm is dus ook met een vaste set wel te doen.. desnoods tot gewenst met veren wisselen...
Dus met andere worden peter is het troep?
Supersport? Weitec ook troep? Dit zijn ook de goedkopere merken.
Nee dat kan ik niet echt zeggen, heb er 2 jaar probleemloos mee gereden ( wel de schroefdraad ingespoten met blanke tectiel , nadat alles was afgesteld( eff afwassen met een kwast met wasbenzine , en probleemloos draaien )
tis de afweging die je maakt , H&R is gewoon de beste , maar is 3x zo duur.
ik had aan die supersport/jamex voldoende ( geloof € 280,- voor betaald)
lononi@wanadoo.nl Erwin weet niet of ie nog bestaat.
Edward heeft de set toen opgehaald.
:biggrin: :biggrin:
maar je kunt beter iets meer uitgeven voor een kwalitatief
beter setje, weitec is zeker qua prijs/kwaliteit een goed setje,
kost ong 600-650? volgens mij.
supersport, of welke sticker er ook op zit....
niet super,wel erg stug maar 't kost dan ook geen drol.
wel laag voor weinig dus....
maar wil je toch iets comfort, beter om iets geld er bij te leggen.
maar wil je toch iets comfort, beter om iets geld er bij te leggen.
...zie sig... :D
280euro is trouwens niet zo veel! ongeveer hetzelfde als mijn weitec (vaste) set heeft gekost (goeie ervaringen mee btw). maar hoort een schroefset niet lager te kunnen als 8cm? je kunt van supersport ook vaste verlagingen van 8cm krijgen volgens mij.
ergens rond de 10 cm ging ie ja , is dat niet genoeg ,dan zijn er nog de truuks natuurlijk.
He Rene,
Ik heb ook al eens een MK3 verlaagd gehad met Interalloy. Is mij best goed bevallen, en was ook niet zo idioot duur. Dit setje heb ik verkocht aan een kennis die er nu nogsteeds mee rijdt. Dit setje rijd toch zeker al een jaar of 5 zonder problemen.
Zou je misschien naar kunnen informeren. Hazelhoff in Vlagtwedde verkocht dat spul toen.
Grtz................. LRR
hahaha ik bedoelde natuurlijk 80 mm ...... ;) sorry!!
Maar goed, bedankt voor jullie reacties... het leek me wel wat onder de auto naar waar ik zaterdag na ga kijken....... Verder verklap ik nix...ghegehgeh mazzel!!
WolfsburgOldscoolBabe
02-10-2004, 06:48
Kw heeft een schroefset tot -10 cm vooraan, achter 8cm geloof ik. H&R heeft er zelfs eentje tot -13 cm vooraan. Dit zijn natuurlijk al wel kostelijke grappen. Mijn golf lag met -10 ongeveer 5 cm van de grond met de bodem. Dit is heel goed te doen als de veren hard genoeg zijn.
hahaha ik bedoelde natuurlijk 80 mm ...... ;) sorry!!
Maar goed, bedankt voor jullie reacties... het leek me wel wat onder de auto naar waar ik zaterdag na ga kijken....... Verder verklap ik nix...ghegehgeh mazzel!!
nou, we zijn benieuwd!!
suc6 dan maar zaterdag..
:wink:
MKII freak
02-10-2004, 07:18
waar je ook goed kan slagen voor zo'n setje is natuurlijk ook in Essen in Duitsland.Grote beurs en altijd goeie aan biedingen;)
wat kost een schroefsetje daar dan ongeveer? anders is het het tripje wel waard natuurlijk!
wat kost een schroefsetje daar dan ongeveer? anders is het het tripje wel waard natuurlijk!
essen is sowieso wel de moeite waard! :D
Ron polo1f
04-10-2004, 11:14
Mijn golf lag met -10 ongeveer 5 cm van de grond met de bodem.
ziet er inderdaad altijd super uit als ie zo laag ligt, alleen jammer dat je in dit kl#te land steeds meer het gevoel krijgt dat je in oostenrijk woont met al die verkeersdrempels :eek: :eek: hier bij ons tenminste wel :mad: :mad:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.