fabbi
10-02-2009, 21:45
Ik zit me wat te verdiepen in een ABF met g60 derop...
NU zie ik eigenlijk bij elke g60/16v ombouw (1.8 en 2.0) Dat men bij de g-lader vertrekt door de intercooler en aan de linker kant op het blok aansluit..
vaak met een sirocco16v inlaat of zelfbouw..
Maar waarom is dat..
Waarom niet uit de lader de intercooler in en aan de rechterkant op de origineel 16v aansluiting .
lucht stroom dan via links naar rechts door de intercooler maar traject is nagenoeg net zo lang....
NU zie ik eigenlijk bij elke g60/16v ombouw (1.8 en 2.0) Dat men bij de g-lader vertrekt door de intercooler en aan de linker kant op het blok aansluit..
vaak met een sirocco16v inlaat of zelfbouw..
Maar waarom is dat..
Waarom niet uit de lader de intercooler in en aan de rechterkant op de origineel 16v aansluiting .
lucht stroom dan via links naar rechts door de intercooler maar traject is nagenoeg net zo lang....