Log in

View Full Version : tja wel laag

lager
14-02-2009, 08:18
grappig .en zeker weer eens wat anders

http://link.marktplaats.nl/229271977

Arne
14-02-2009, 09:06
Ik vind hem wel wat hebben..

golfvr6
14-02-2009, 09:11
Idd leuk ding ,gay army ratlook :D

Domi
14-02-2009, 09:11
Waar zouden de achterknippers nu zitten dan???

golfvr6
14-02-2009, 09:13
Denk inde achteruit rij lichten ,dat hebben anderen met zulke achterlichten ook

a.busser
14-02-2009, 09:24
Leuk ding.

Dexter
14-02-2009, 10:02
Showcar die afgemaakt moet worden, geen apk i.v.m. bouwperiode
Showcar? Heeft die de verkeerde foto's erbij gezet?

jetta mk1 '82
14-02-2009, 10:22
vind het ook wel een leuk ding !

gr. Martijn

VW_Mannetje
14-02-2009, 10:31
Dik! Auto van mijn maat!
Is nog niet op een meeting geweest, en inderdaad. Knipperlichten zitten in de achterlichten!

jones
14-02-2009, 10:33
ja super, echt een gave wagen

egon
14-02-2009, 10:42
die heeft wel wat ja!
het is weer eens wat anders he......

De Pul
14-02-2009, 11:54
vin um ook wel grappig ja alleen jammer van dat roze.....

Rutger
14-02-2009, 12:14
Wat een verschrikkelijk gay apparaat!

timberland
14-02-2009, 12:35
geen apk wegens ombouw tijd???
heeft die over het schilderen zo lang gedaan??
ding zal wel lekker verroest zijn van onder waardoor hij niet door de apk heen komt.

Wappe
14-02-2009, 12:37
en een echte showcar MET trekhaak :D

Domi
14-02-2009, 14:36
Knipperlichten zitten in de achterlichten!

Dat is meestal zo he :D
De achteruitrijlichten dus ;)

Tjaap
14-02-2009, 15:10
die heeft wel wat ja!
het is weer eens wat anders he......
ja compleet anders, op zn dubbelganger in de US na dan.. :redface:

denzo
14-02-2009, 17:12
wat e schijt bak :D

maar wel super laag :thumbup:

egon
14-02-2009, 17:23
ja compleet anders, op zn dubbelganger in de US na dan.. :redface:

die uit de US ken ik niet :rolleyes:

Jurgen Santana
15-02-2009, 01:18
ding zal wel lekker verroest zijn van onder waardoor hij niet door de apk heen komt.

:shake:

breadfan83
15-02-2009, 01:38
geen apk wegens ombouw tijd???
heeft die over het schilderen zo lang gedaan??

Of het lampje van de kentekenplaatverlichting is gesprongen, of zijn ruitenwisserblad links-voor is versleten, of 't drukknopje op 't stuur, van zijn claxon is niet aangesloten...

of... of hij heeft hem gewoon niet op de weg, en ziet geen reden hem te keuren. :screwy:

Ik begrijp niet precies waar die onnozele opmerking vandaan komt...
Auto al eens gezien? Is de eigenaar bij je bekend? Heb je de auto zelf als vorige eigenaar in de kreukels gereden?

PimVW
15-02-2009, 12:17
Hahaha wat haalt dat toch n hoop naar boven hé zo n advertentie!!!

VW_Mannetje
15-02-2009, 14:32
Er is gewoon lange tijd over dit project gedaan.
Zijstrippen zijn gecleand, achterklep doorgetrokken enz enz enz

Hij heeft meerdere projecten en nog een sociaal leven, weet niet of jij dat hebt timberland.....

Misha
15-02-2009, 17:45
Toch denk ik dat het lastig is om zo'n bak nu te verkopen ..
Half afgemaakt zonder APK, als de APK geen probleem is zou ik er toch even 1tje opzetten!
Verder vind ik er niet echt veel aan, beetje een slappe namaak van eerdere projecten uit de UK en US.

Dub-Detail
15-02-2009, 17:58
Enige wat eigenlijk nog mist.
Is 3 lagen blanke lak, paar rete dikke velgen, embleemloze grill, VR6 lip en ja die trekhaak moet er ook af.
Dan is het echt een hele vette bak.

golfvr6
15-02-2009, 20:20
Verder vind ik er niet echt veel aan, beetje een slappe namaak van eerdere projecten uit de UK en US.

Kijk es om je heen bijna alles op golf gebied is namaak en eerder gedaan :D

knedel16vweber
15-02-2009, 20:26
ach paar dikke alu`s eronder heb je wel een leuk carretje voor de vrouw (met al dat roze :D)

Misha
15-02-2009, 20:39
Kijk es om je heen bijna alles op golf gebied is namaak en eerder gedaan :D

Bijna alles is inderdaad al een keer gedaan maar je kan ergens je eigen draai/stijl aan geven.
Een dergelijke cammo-job vind ik persoonlijk een beetje een slap aftreksel van voorgaande (toffe) projecten.
Die andere gasten proberen het op een Mk4 of een TT.. dat getuigd van lef en durf.
Om de succesformule dan een seizoen later te proberen op een ouwe golf 3 is dan toch zoeken naar aandacht.

Alberto
15-02-2009, 20:44
Die andere gasten proberen het op een Mk4 of een TT.. dat getuigd van lef en durf.
Om de succesformule dan een seizoen later te proberen op een ouwe golf 3 is dan toch zoeken naar aandacht.
die TT is Folie ....als dat al lef en durf is :D

Misha
15-02-2009, 20:49
Doe het maar eens ... goedkoop is het niet om heel je wagen te laten inpakken met folie.
Als het dan niet echt goed 'uit de verf' komt .. sta je toch mooi te kijken, duur probeersel ;)

robertjan007
15-02-2009, 20:52
... Het ziet er gewoon niet uit! en dan nog 1500,- euro vragen...

Alberto
15-02-2009, 20:53
Doe het maar eens ... goedkoop is het niet om heel je wagen te laten inpakken met folie.
Als het dan niet echt goed 'uit de verf' komt .. sta je toch mooi te kijken, duur probeersel ;)
zo duur is folie niet ...(inkoop)
en folie trek je er zo weer af .... daar zie ik echt de "durf "niet van in

http://www.intax.de ;)
eigenaar heeft een CLS 65 AMG leger groen

KustomCharged
15-02-2009, 20:56
ok zal ik dan maar even,

het is namelijk mijn auto, voor alle lovende reactie dank u. voor de mensen die het niets vinden; gelukkig want het zou toch wat wezen als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden.

-knippers zitten in de mistlichten, samen met 1 mistlicht.
-nee ik ben niet gay
-timberland; jij bent volgens mij nog niet wezen kijken maar ik nodig je van harte uit.
dat slappe geouwehoer en "ik denk" doe dat gewoon maar lekker niet.
-trekhaak.....tjah een set wielen of blok op je achterbank word n smeerboel ;-)

geen apk komt idd door de lange bouwtijd, druk met n nieuwe baan, en heb verschillende luchtgekoelde projecten www.kustomcharged.com

wat moet er dan wel voor de apk gebeuren: uitlijnen, iets hoger, mistlicht moet nog aangesloten worden. als er niemand komt die hem af wil maken dan gooi ik zelf het interieur erin en zet ik er apk op, maar dan word het wat later. heb er simpelweg geen tijd voor, en de luchtgekoelde gaan als projecten voor.

Groeten Gert-Jan

jetta mk1 '82
15-02-2009, 21:33
zo da's ook weer duidelijk ;) !!

gr. Martijn

Misha
15-02-2009, 21:41
Folie voor een hele auto en de kosten om 'm in te laten pakken is niet goedkoop ..
ik heb bij een sign & promotion bedrijf stage gelopen waar ze zulke dingen doen.
Het is ontzettend moeilijk om een auto netjes in te pakken.
Als je cammo wil moet je ook alles laten snijden in de juiste vormen etc etc.
Goedkoop is anders...

Mitta
15-02-2009, 21:45
ok zal ik dan maar even,

het is namelijk mijn auto, voor alle lovende reactie dank u. voor de mensen die het niets vinden; gelukkig want het zou toch wat wezen als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden.

-nee ik ben niet gay
-timberland; jij bent volgens mij nog niet wezen kijken maar ik nodig je van harte uit.

geen apk komt idd door de lange bouwtijd, druk met n nieuwe baan, en heb verschillende luchtgekoelde projecten www.kustomcharged.com

wat moet er dan wel voor de apk gebeuren: uitlijnen, iets hoger, mistlicht moet nog aangesloten worden. als er niemand komt die hem af wil maken dan gooi ik zelf het interieur erin en zet ik er apk op, maar dan word het wat later. heb er simpelweg geen tijd voor, en de luchtgekoelde gaan als projecten voor.

Groeten Gert-Jan

:goodpost:

waarom mekaars stijl niet gewoon respecteren? Dat is toch het 'tjoening' gedoe? je auto maken zoals je hem ZELF mooi vind en niet zoals een ander het mooi vind?

Tjaap
15-02-2009, 21:46
lef heeft weinig met geld te maken. zeker als je toch al een TT op Bentley wielen hebt

Arne
15-02-2009, 21:48
Idd, wat een gezeur zeg.

VW_Mannetje
15-02-2009, 21:56
@ Misha: Ach....dit is altijd nog beter dan je Golf 1 een rat te noemen..... :S

Misha
15-02-2009, 22:02
Waarom voor weet ik veel hoe veel geld je gruwelijk dikke TT te laten bestickeren met zo'n gewaard motief?
In die zin vind ik het behoorlijk gedurfd aangezien die TT op Bentley's toch al een topauto is binnen de scene in de UK.
Maar goed, met zulke dingen onderscheid je je en kom je in magazines zoals de PVW.
En daarom gaan mensen je kopiëren zoals hier gebeurt, alleen dan in een minder geslaagde variant.

Maar goed, dat is slechts mijn mening over het verhaal.. hij moet uiteraard zelf weten wat hij doet.
En ik respecteer ieder z'n werk/auto's ook enzo hoor.. laat daar geen misverstand over bestaan.

Klaasje,.. je doet zo je best .. herinner je je reactie op Stijn nog. Jij doet nu exact hetzelfde.
Ik geef alleen mijn mening hoor.. wees toch is niet zo snel op je pik getrapt :shake:

VW_Mannetje
15-02-2009, 22:13
Ik ben niet op m´n pik getrapt jongetje....

Jij hebt het over een slappe namaak van een dikke ride uit de UK of US....
Geen idee, weet niet hoe die wagen er uit ziet, en ook hij geeneens...

Het is toch al heel moeilijk om wat nieuws te verzinnen!

Richard
15-02-2009, 22:43
Folio voor een hele auto en de kosten om 'm in te laten pakken is niet goedkoop ..
ik heb bij een sign & promotion bedrijf stage gelopen waar ze zulke dingen doen.
Als je cammo wil moet je ook alles laten snijden in de juiste vormen etc etc.
Goedkoop is anders...

dan heb je niet goed opgelet misha tijdens je stage...

ik heb alle software en hardware waar alle signmakers in nederland mee werken verkocht.. ook de printplotters... gewoon motief printen en de auto wrappen.. 1500 euro heb je heel je auto klaar.. met rekening..

knedel16vweber
15-02-2009, 22:44
mkVI Rat-style, die hebbe we nog niet :D

Richard
15-02-2009, 22:46
dan heb je niet goed opgelet misha tijdens je stage...

ik heb alle software en hardware waar alle signmakers in nederland mee werken verkocht.. ook de printplotters... gewoon motief printen en de auto wrappen.. 1500 euro heb je heel je auto klaar.. met rekening..

voo de liefhebbers van wrappen.. kijk een op sott.nl sign of the times..

een beetje signmaker kan gewoon wrappen folie ( geen folio) is bij de goede wrapfolies, gegoten ipv getrokken.. en misha.. mijn vrouw kan het ook ( zie mijn oude jetta, zonder enige ervaring, gewoon goede folie)

Richard
15-02-2009, 22:55
http://www.volksforum.com/albums/files/5/4/1/plakhout.JPG

voorbeeld van wat ester gedaan heeft

Misha
15-02-2009, 22:56
Ja, 1500 euro.. dat is niet veel geld wil je zeggen? Ik vind het behoorlijk veel geld, zeker voor een gewaagd probeersel ..

Fatsoenlijke folie (typefoutje) scheelt een hoop, klopt .. maar dan nog vergt het een hoop oefening als je het mij vraagt, ik heb het zelf ook gedaan. Warm maken dmv een fohn om het goed strak te krijgen etc etc. Ik let wel op bij mijn stage hoor.. wees niet bang ;)

Richard
15-02-2009, 23:04
waarom praat je dan over oldskool laagsplakken in de plotter.. printplotters zijn er al weer meer dan 10 jaar..
maar goed, dtp'ers komen ook nooit op de werkvloer..;)

en plak eens als proef een schermpje.. lijkt het niet... erweer af.. kost mischien 10 euro

spuit een auto eens over, als probeersel...
ervaring.. gewoon netjes kunnen werken.

VW_Mannetje
15-02-2009, 23:11
mkVI Rat-style, die hebbe we nog niet :D

De 1 t/m 5 dan wel? :D

knedel16vweber
15-02-2009, 23:12
in ieder geval tot de 4 :D

VW_Mannetje
15-02-2009, 23:15
in ieder geval tot de 4 :D

Foto´s of een link!!!??? Mag ook via pm hoor!

knedel16vweber
15-02-2009, 23:17
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2905543&page=3

mk4

VW_Mannetje
15-02-2009, 23:21
Dikke rides!

Richard
15-02-2009, 23:25
was toch vorig jaar ook al een golf V gti met al die roest

knedel16vweber
15-02-2009, 23:28
was toch vorig jaar ook al een golf V gti met al die roest
heb ik gemist dan :confused:

VW_Mannetje
15-02-2009, 23:29
Ja een blauwe met zeker white walls en alleen een roestige kap dacht ik.

Jan-Jelle
15-02-2009, 23:54
snap dat nooit, expres roest maken op je auto.
en iets bijzonders maken lukt je niet meer. iets bedenken wat niemand heeft lukt haast niet. wil je wat speciaals, dan kan je eens proberen om onder een phaeton 13'' staal met schroefset te ''proppen'' en er een straalmotor opschroeven, dan heb je wat speciaals!

Misha
16-02-2009, 00:24
waarom praat je dan over oldskool laagsplakken in de plotter.. printplotters zijn er al weer meer dan 10 jaar..
maar goed, dtp'ers komen ook nooit op de werkvloer..;)

en plak eens als proef een schermpje.. lijkt het niet... erweer af.. kost mischien 10 euro

spuit een auto eens over, als probeersel...
ervaring.. gewoon netjes kunnen werken.

Omdat die TT (als ik me niet vergis) ook in lagen was geplakt ..
Als je denkt dat ik een dtp'er ben/wordt dan vergis je je ook goed.

Even hierop nog:

je hebt het over een slappe namaak van een dikke ride uit de UK of US....
Geen idee, weet niet hoe die wagen er uit ziet, en ook hij geeneens...

Ik heb trouwens even snel door m'n pics gebladerd .. MIVW '08

http://i208.photobucket.com/albums/bb35/MishaStrik/MIVW%202008/DSC_4488.jpg

http://i208.photobucket.com/albums/bb35/MishaStrik/MIVW%202008/DSC_4411.jpg

Lijkt me toch sterk dat je deze over het hoofd hebt gezien ... :cool:

Maar goed ik hou er over op, die stage was overigens zonde van mijn tijd.
Ik studeer namelijk niet om een of andere (lowlife) signmaker te worden.
Maar 't is leuk om het eens te zien en mee te maken, dat dan weer wel.
Ik weet nu in ieder geval ook (zeker) dat het niks voor mij is ...

egon
16-02-2009, 08:34
en ik heb toch stiekem veel langer naar die 1er gekeken
maar die tt trok idd wel aandacht.......

Richard
16-02-2009, 08:37

ach misha ik ben doctoraal afgestudeerd in bedrijfs en sportmanagment en had er geen moeite mee om met die "lowlife" zoals jij het noemt samen te werken..
heb nu geen onaardige baan op een heel leuk niveau maar om signmakers nu lowlife te noemen... :screwy:

welcome in the real world..

lowlife en 1500 euro is teveel voor hem.. :shake:

1982kameiX1
16-02-2009, 09:45
wat is een dtp'er?

Richard
16-02-2009, 10:05
DTP= Desk Top Publishing

heb nog vanochtend over je uitspraak gehad met de marketing en artdirector van de Lost-Boys ( oud studiegenoot)

die zei: " Je mag mij zelfs nog een DTP'er noemen, bij zulke jongens is het duidelijk. Na hoogmoed komt de val...."

Alberto
16-02-2009, 10:09

lowlife .... :blahblah: beetje zieke tekst of niet
:screwy:
geeft wel aan hoe low je denkt :rolleyes:

Richard
16-02-2009, 13:00
lowlife .... :blahblah: beetje zieke tekst of niet
:screwy:
geeft wel aan hoe low je denkt :rolleyes:

precies..

chris
16-02-2009, 13:12
Zat me ook al te ergeren aan 'lowlife'....maw:arbeiders zijn van een lager niveau dan hoger opgeleide?

Denk dat de meeste hier dan in jou ogen simpele arbeiders zijn (net als ik)....zou je geen forum zoeken waar je met je eigen 'soort' kan gaan discussieren?www.ik-studeer-dus-ik-ben-het-helemaal.nl?

Boeie
16-02-2009, 13:17
Ik vind hem tof! Setje dikke wielen en gaan :)

mkIIvr6
16-02-2009, 13:56
Zat me ook al te ergeren aan 'lowlife'....maw:arbeiders zijn van een lager niveau dan hoger opgeleide?

Denk dat de meeste hier dan in jou ogen simpele arbeiders zijn (net als ik)....zou je geen forum zoeken waar je met je eigen 'soort' kan gaan discussieren?www.ik-studeer-dus-ik-ben-het-helemaal.nl?

:goodpost: :thumbup:

lager
16-02-2009, 14:34
ok zal ik dan maar even,

-nee ik ben niet gay

Groeten Gert-Jan

:thumbup: :thumbup:

golfvr6
16-02-2009, 14:46
Ja denk dat de lmeesten hiero ,blij zijn dat ze lowlife kunnen spellen :D

Maar Woutertje heeft zelf ook niks orgineels aan zijn avatar te zien .
Simpel golfje 1 ,laag en verbreed staal[bbs zijn zeker nog te duur] :tongue:
Sorry hoor maar dit zie je ook op elke straathoek ,tenminste hiero.
Je zal in je yuppenbuurt wel orgineel zijn met z,n ouwe bak

VW_Mannetje
16-02-2009, 15:07
@ Misha: Je lult jezelf klem mannetje, jij hebt het over een slappe namaak van een ride uit de UK of US. Ik ken nog helemaal geen cammo roze Golf III uit de UK of US.... en die je op de foto laat zien is een totaal andere auto!!!
Dat is appels met peren vergelijken!!!!

Ik heb het over een Golf III cammo roze, dus ik ben ook benieuwd of jij daar dan een foto van hebt vanwege je uitspraak met slappe namaak van een ride uit de UK of US, kom je met een TT aan die totaal anders cammo is.....

Oh ja, wat heeft mijn auto er mee te maken trouwens??? Omdat ik op HTN's reed? Heb ik iemand met een matgrijze Hyundai Excel na geaapt die ook dezelfde wielen heeft :screwy: :screwy: :screwy:

Ga jij je nou maar lekker met je ' rat' Golf I bezig houden :screwy: :screwy: :D :D

Misha
16-02-2009, 15:27
Cammo is cammo.. als met door een ander kleurtje een heel nieuw idee hebt is het ook makkelijk.
Die foto van je Lupo was het bewijs dat jij daar ook was, en dat je dondersgoed weet over welke TT ik het heb.
Maar goed, 't is goed met jullie .. ik dacht dat het topic op slot was? Wat een gezever zeg :shake:

Richard
16-02-2009, 15:47
het is goed met ons na zo'n uitspraak... :rolleyes:

Marcski
16-02-2009, 15:57
Kan er nou niemand camo spellen....
stelletje lowlifes :tongue: ;)

Richard
16-02-2009, 16:00
http://www.eurghetto.com/jon/pics/golf/evol/27.jpg

1982kameiX1
16-02-2009, 16:15
WT f, Dude, hoe leip is die golf IV!!! :eek: :eek:

ik zou het toch wel angstig vinden om over een fabriekskleurtje gedeeltelijk matte lak te spuiten, maar het resultaat is echt top.

(buiten beschouwing gelaten dat photoshop veel kan doen met een foto)

Misha
16-02-2009, 16:16
Ja die ja .. heeft ook in de PVW gestaan, die is ook gespoten ipv gestickerd

Alberto
16-02-2009, 16:24
ach lowlife spuitbusje verf .... dat zeg ik Gamma .....of was het xenos .. :D

VW_Mannetje
16-02-2009, 16:37
Cammo is cammo.. als met door een ander kleurtje een heel nieuw idee hebt is het ook makkelijk.
Die foto van je Lupo was het bewijs dat jij daar ook was, en dat je dondersgoed weet over welke TT ik het heb.
Maar goed, 't is goed met jullie .. ik dacht dat het topic op slot was? Wat een gezever zeg :shake:

Ja, camo is camo. Maar het heeft natuurlijk wel verschil. Een groene camo met een roze camo vergelijken :shake:

Ik was er inderdaad ook op MIVW, zat alleen te wachten tot jij een foto van een camo roze Golf III zou posten, aangezien deze nederlandse ride een slappe namaak van een ride uit de UK of US was.
Maar goed, jij vergelijkt een camo roze Golf III met een camo groen/bruine weet ik veel wat Audi TT. Dat zijn die appels en peren wat ik je al zei, maar goed soms is goed kijken ook moeilijk he....

Ga jij je nou maar lekker bezig houden met je lowlife of euh lowrider rat....????? :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy:

Domi
16-02-2009, 16:45
Folie voor een hele auto en de kosten om 'm in te laten pakken is niet goedkoop ..

Bij wheeler-Dealers plakken ze het op een complete Transporter. Kun je nagaan hoe goed ze zijn of hoe makkelijk het is ;) :rolleyes: :D :D

PimVW
16-02-2009, 17:13
Mag dit dicht?

Richard
16-02-2009, 17:27
omdat?

PimVW
16-02-2009, 17:36
omdat?

Omdat ik niet denk dat dit t forum ten goede komt.
Als ik alles zo terug lees, gaat er nog maar weinig over de auto zelf.

Daarom dacht ik gooi m op slot aub...

Dit gaat toch nergens meer over?

Richard
16-02-2009, 17:45
wie zich brand moet op de blaren zitten

Misha
16-02-2009, 17:49
Het laatste waar ik wakker om kan liggen is wel een discussie op een forum hoor ;)
Maar goed .. ik schei er nu wel mee uit, misschien komt er dan toch ooit een eind aan.

breadfan83
16-02-2009, 19:07
Ach, die camo, op wat voor Golfje dan ook, is niet origineel.

De enigen die zich origineel mogen noemen met die troep op hun voertuigen zijn deze jongens:

http://mailer.fsu.edu/~akirk/tanks/switzerland/Swi-FT17.jpg

En laten we maar zwijgen over die matte troep en al die definities van wat wel en niet "rat" is. ;)

Alberto
16-02-2009, 20:52
mooie slot woorden Chris .....

Domi
16-02-2009, 21:59
mooie slot woorden Chris .....

:thumbup:

Lennart
16-02-2009, 22:08
Volgens mij doen ze hier niet aan slotjes... een topic bloed vanzelf wel een keer dood ;)

SpiderClass
17-02-2009, 10:38
Mensen met een rode, zwarte, zilvere of witte auto, roepen dat camo geen unieke/orginele kleur is :screwy:

En iedere vw is toch een showcar, ongeacht staat, kleur of model :D

Beetlefreak
18-02-2009, 00:01
Môge...

Ja die ja .. heeft ook in de PVW gestaan, die is ook gespoten ipv gestickerd
Mooi dom dan, had ie zichzelf mooi een eurootje of 1000 mee kunnen besparen. Lowlife?

Misha
18-02-2009, 00:51
Nou, haal maar een stel knikker bussen en wat rollen tape .. dan spuit je 'm wel even een stuk goedkoper dan wanneer je 'm bestickerd.

Alberto
18-02-2009, 09:37
Nou, haal maar een stel knikker bussen en wat rollen tape .. dan spuit je 'm wel even een stuk goedkoper dan wanneer je 'm bestickerd.
low buget spuiter ...... :screwy:

Misha
18-02-2009, 10:13
Dat wel ja.. goed geconstateerd!
Maar goed, kijk is naar die auto..

KustomCharged
06-03-2009, 17:53
700 voor de liefhebber met schr set. zonder velgen

http://i305.photobucket.com/albums/nn237/Kustomchargedgj/Kustomchargedgolfmk3diesel3.jpg

http://i305.photobucket.com/albums/nn237/Kustomchargedgj/Kustomchargedgolfmk3diesel4.jpg

jetta mk1 '82
07-03-2009, 08:15
ff in een kleur spuiten dan is hij vast makkelijker verkoopbaar ;)

gr. Martijn

Misha
07-03-2009, 12:46
ff in een kleur spuiten dan is hij vast makkelijker verkoopbaar ;)

gr. Martijn

:D

lager
07-03-2009, 19:02
laat die jongen toch. is en blijft een aparte auto. de een vind het mooi. en de ander niet. dat hou je toch

KustomCharged
08-03-2009, 12:03
even een vraagje aan mischa; ik ken je niet, en ik denk dat ik dat graag zo wil houden maar antwoord jij ook wel eens met wat nuttigs i.p.v. een paar smilies en wat zeur berichten?

OldSkool-II
08-03-2009, 12:14
even een vraagje aan mischa; ik ken je niet, en ik denk dat ik dat graag zo wil houden maar antwoord jij ook wel eens met wat nuttigs i.p.v. een paar smilies en wat zeur berichten?

Wen der maar vast aan, komt weinig zinnigs uit :shake: :D

Misha
08-03-2009, 13:51

Nee :thumbup:

VW_Mannetje
09-03-2009, 11:57
Ken je hem niet? Hij is van die MKI rat....... :S

LuukGTI
09-03-2009, 16:27
Heb de hele thread doorgelezen, wat een ongelooflijk interessante discussie. En het allerleukste hoe bepaalde mensen zichzelf hier belachelijk maken :rolleyes:

Deze staat vanaf nu tussen mijn subscriptions :screwy:
NOT. :cool:

Ik vind t trouwens wel een vette ride.. Niet geheel mijn smaak, maar heeft wel wat;)

Domi
09-03-2009, 16:40
http://www.fceibergenb1.nl/fotos/gaap.jpg
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00116/gapenANP-474430_116020h.jpg

Berserker
09-03-2009, 17:29

Jups :redface:

a.busser
09-03-2009, 18:00
Leuke discussie!

Als ik het goed begrijp is de verkoper niet origineel bezig, maar een copy cat van dikke ride's uit the us of a en uit the uk...
Dit omdat hij de camo heeft gecopieerd en niet zelf heeft bedacht, toch?
Dus conclusie, iets wat een ander al eens heeft gedaan, is niet origineel dus rede iemand de grond in te schrijven.

Hoe zit het dan met al die golf type I, II, III, IIII en V en inmiddels ook vast de type VI die op BBS RM rijden?
Allemaal niet mooi, omdat het al duizenden keren gedaan is?
Ik zie op een gemiddelde meeting toch echt meer golfjes op BBS dan een golf type III in camo.
Of het mooi is of niet, maakt niet uit, dat het anders is dan gemiddeld, dat blijft een feit!

De Pul
09-03-2009, 18:38
:goodpost:
hehe eindelijk wijze woorden hier.....

Beetlefreak
10-03-2009, 23:20
Hoe zit het dan met golf type I...
... op z'n buik met 13" verbreed staal?? :rolleyes:

a.busser
11-03-2009, 00:13
... op z'n buik met 13" verbreed staal?? :rolleyes:

...Tja... Ook niet echt vernieuwend.
wat niet wil zeggen dat ik het niet gaaf vind.

lager
11-03-2009, 10:12
Leuke discussie!

Als ik het goed begrijp is de verkoper niet origineel bezig, maar een copy cat van dikke ride's uit the us of a en uit the uk...
Dit omdat hij de camo heeft gecopieerd en niet zelf heeft bedacht, toch?
Dus conclusie, iets wat een ander al eens heeft gedaan, is niet origineel dus rede iemand de grond in te schrijven.

Hoe zit het dan met al die golf type I, II, III, IIII en V en inmiddels ook vast de type VI die op BBS RM rijden?
Allemaal niet mooi, omdat het al duizenden keren gedaan is?
Ik zie op een gemiddelde meeting toch echt meer golfjes op BBS dan een golf type III in camo.
Of het mooi is of niet, maakt niet uit, dat het anders is dan gemiddeld, dat blijft een feit!

mee eens :thumbup:

Misha
11-03-2009, 11:37
'T is zeker anders, maar er wordt gedaan alsof het een world's first is..
terwijl er al meerdere camo-wagens rijden, zowel in de US als in de UK.

1982kameiX1
11-03-2009, 11:40
'T is zeker anders, maar er wordt gedaan alsof het een world's first is..
terwijl er al meerdere camo-wagens rijden, zowel in de US als in de UK.

dat interpreteer ik toch anders, maar okeej...

Misha
11-03-2009, 11:43
Naja dat kan, no hard feelings wat mij betreft hoor ..

KustomCharged
11-03-2009, 22:16
ik ben het er helemaal mee eens heren.

@ mischa

volgens mij is er niemand die beweert dat dit een "one of a kind" is, en als ik zo eens bij je pictures kijk (waarvan ik denk dat de auto's ook van jou zijn) zie ik nou niet echt iets wat lijkt op een wereld primeur, geeft niets want dat is dit project ook niet, maar kijk eerst eens in je eigen garage voor je lekker veilig vanachter je pc begint te blazen.

gooi er nog maar een smilie onder en lul nog wat onzin dan ben je weer bij.

sanderz
11-03-2009, 22:38
@misha ben je vriendenkring weer aan het uitbreiden lees ik? :tongue:

@gert-jan ik vind hem dik net zoals ddie kever die ik toen van je heb gekocht :thumbup:

alles is al verzonnen, dus doe gewoon lekker wat je zelf mooi vind ;)

Jan-Jelle
11-03-2009, 22:53
Zeker met de kwast zitten kliederen

dat is pas ''lowlife'' je velgen met de kwast schilderen Misha... achja succes met die ''Rat patat'' = lekkere bruine krokante frietjes, haast roest...

Misha
12-03-2009, 00:03
als ik zo eens bij je pictures kijk zie ik nou niet echt iets wat lijkt op een wereld primeur
Beweer ik ook niet hoor :thumbup:

Jan-Jelle
Niet lowlife, wel goedkoop en snel, precies wat je nodig hebt als je in 2 weken tijd een grappig auto'tje wil maken!
Verder een beetje kinderachtige reactie aangezien ik mijn auto nog nooit een echte rat hebt genoemd.

KustomCharged
14-03-2009, 16:11
ik heb besloten de auto in onderdelen te verkopen, geen gemekker over de kleus dus :)

zijn er nog liefhebbers voor een;

-lange voorklep,
-achterklep met booskijker, knippers eraf gechopped met bijbehorende lampen.
-1,9 diesel blok met 189000 op de teller,
-met bak en subframe eventueel.
-schroefset supersport
-13" verbrede velgen
-14" verbrede velgen

en nog veel en veel meer wat er aan een golf 3 te vinden is
roept u maar,

mailen gaat sneller als pm's, dus mailen naar gjbuijs@gmail.com

groeten

De Pul
14-03-2009, 16:58
ik heb besloten de auto in onderdelen te verkopen, geen gemekker over de kleus dus :)

zijn er nog liefhebbers voor een;

-lange voorklep,
-achterklep met booskijker, knippers eraf gechopped met bijbehorende lampen.
-1,9 diesel blok met 189000 op de teller,
-met bak en subframe eventueel.
-schroefset supersport
-13" verbrede velgen
-14" verbrede velgen

en nog veel en veel meer wat er aan een golf 3 te vinden is
roept u maar,

mailen gaat sneller als pm's, dus mailen naar gjbuijs@gmail.com

groeten
hehe dan kan dit gezever eindelijk afgerond worden.... :shake: :shake:

Arne
14-03-2009, 17:00