View Full Version : Benzinetank van '92 cabrio onder '79 golf
Weet iemand of ik de benzine tank met bijbehorende pompen voor de injectie van een '92 er cabrio onder mijn golf uit '79 kan monteren.
ik heb gehoord dat de tank van een cabrio groter is en dat de reservewielbak in de weg zit en het dus niet gaat passen.
Wie kan dit bevestigen?
Is het dan wel mogelijk om de pompen over te zetten op mijn benzine tank :confused:
Met vriendelijke groet....
Dit zal moeilijk gaan omdat in een '79 er een reserve wiel zit en in een '92 er ligt een thuiskomertje.
De ruimte die hiermee bespaart is kwam ten goede van de 55 litertank!
Grtzzz
Dankje Steeph, voor de bevestiging :wink:
Weet iemand dan ook te vertellen of de benzinepompen van de tank van de cabrio met injectie motor over te zetten in/op mijn benzinetank?
BVD
CabrioSlicK
03-10-2004, 17:59
Ik heb onder mn cabrio ('87) een grote benzinetank hangen en ook nog een volwaardig reservewielbak. En ja, dit is vreemd, want naar mijn weten is dit ook nooit zo geleverd.
Dan zal er wel iemand wat aan versleuteld hebben neem ik aan.
Maar hoe kan het dan dat bij jou het dan past?
CabrioSlicK
04-10-2004, 13:44
Ik heb echt geen flauw idee. Het ziet er allemaal wel passend uit, alsof het zo hoort. Volgens mij is mijn auto ('87) wel uit een overgangsjaar, maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij moet je de pompen zo in je huidige tank kunnen overbouwen. Heb ik ook gedaan met mijn Scirocco (zelfde chassis als Golf 1), van carb naar injectie omgebouwd, heb de benzinepompen van een Golf Cabrio uit '91 overgezet...
kijk, die informatie had ik nodig! :wink:
Dankje Arnus
weet ook iemand hoe ik benzinepompen kan testen of ze werken. Testen voor de aankoop dan hé :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.