skitzo
01-03-2009, 23:04
ivm einde hobby
golf mk1 uit 1980 teruggebouwd naar chromen bumpers, dus gaten in de schermen dichtgelast ;)
korte achterlichten zijn wel origineel
auto verkeerd in zeer goede staat en heeft geen roest
auto is kogelhard 8)
sinds ik de auto heb heb ik hetvolgende vervangen/gerepareerd:
-koppeling/drukgroep/druklager vv
-voetpakking carburateur vv
-klepdekselpakking vv
-koppaking vv
-koelvloeistof vv
-koelwaterflens en pakking vv
-thermostaat vv
-olie en filter vv
-bougies vv
-uitlaat einddemper vv
-remblokken voor vv
-remklauwen gereviseerd
-remmen achter schoongemaakt en ingevet
-ontsteking afgesteld
-carburateur schoongemaakt
-nieuwe koplampen (H4) gemonteerd
-nieuwe lichtschakelaar gemonteerd
-nieuwe accu
en ik zal vast nog wel eea vergeten zijn
motor is echt krukdroog en vertoont nog niet de kleinste lekkage
enige wat nog mist aan de auto is de hoedenplank en de chromenstrips op de dorpels, en een gedeelte van de chroomstrip van het lv raam
maar deze zijn her en der vast nog wel te vinden ;)
verder is de auto voorzien van:
-een v-maxx schroefset
-een compleet origineel bruin interieur incl smetteloze bruine deurpanelen
-chromen bumpers
-rood gespoten rand in de grille
-enkele tittentacho
-korte achterlichten
-white walls (hier mist er 1 van!!)
nu evt met de clio speedlines
auto staat er nu zo bij:
http://i4.photobucket.com/albums/y144/skitzog60/neue%20einser/08052009078.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y144/skitzog60/neue%20einser/08052009079.jpg
vraagprijs met de clio's 3000
zonder de clio's 2750
golf mk1 uit 1980 teruggebouwd naar chromen bumpers, dus gaten in de schermen dichtgelast ;)
korte achterlichten zijn wel origineel
auto verkeerd in zeer goede staat en heeft geen roest
auto is kogelhard 8)
sinds ik de auto heb heb ik hetvolgende vervangen/gerepareerd:
-koppeling/drukgroep/druklager vv
-voetpakking carburateur vv
-klepdekselpakking vv
-koppaking vv
-koelvloeistof vv
-koelwaterflens en pakking vv
-thermostaat vv
-olie en filter vv
-bougies vv
-uitlaat einddemper vv
-remblokken voor vv
-remklauwen gereviseerd
-remmen achter schoongemaakt en ingevet
-ontsteking afgesteld
-carburateur schoongemaakt
-nieuwe koplampen (H4) gemonteerd
-nieuwe lichtschakelaar gemonteerd
-nieuwe accu
en ik zal vast nog wel eea vergeten zijn
motor is echt krukdroog en vertoont nog niet de kleinste lekkage
enige wat nog mist aan de auto is de hoedenplank en de chromenstrips op de dorpels, en een gedeelte van de chroomstrip van het lv raam
maar deze zijn her en der vast nog wel te vinden ;)
verder is de auto voorzien van:
-een v-maxx schroefset
-een compleet origineel bruin interieur incl smetteloze bruine deurpanelen
-chromen bumpers
-rood gespoten rand in de grille
-enkele tittentacho
-korte achterlichten
-white walls (hier mist er 1 van!!)
nu evt met de clio speedlines
auto staat er nu zo bij:
http://i4.photobucket.com/albums/y144/skitzog60/neue%20einser/08052009078.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y144/skitzog60/neue%20einser/08052009079.jpg
vraagprijs met de clio's 3000
zonder de clio's 2750