View Full Version : 29 Maart - Duitse Autodag ~ TT Circuit Assen
marcel #2
02-03-2009, 14:03
Ik had het er vandaag over met Lich aka Darksupra maar kon geen topic vinden maar kwam dit wel tegen. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51613
Maar buiten dat kon ik niets vinden dus bij deze.
http://img301.imageshack.us/img301/2600/duitseautodag.png (http://img301.imageshack.us/my.php?image=duitseautodag.png)
Duitse autosport festival
Er is genoeg te doen bijvoorbeeld: Meguiar’s Show & Shine Contest, Let Your Car Be A Star, The Low Car Competition, Exposities.
En op de Baan hebben ze shootout en time attack en track time.
Voor meer informatie : http://www.duitseautosportfestival.nl/
OldSkool-II
02-03-2009, 17:23
Krijg als het goed is binnenkort m'n kaarten binnen, nu alleen nog iets zien te regelen dat ik daar ook kan komen...
vento tdi
02-03-2009, 18:09
je kan toch meerijden jordi?
Ik ben der ook wss ligt aant weer, ik ga geen 1,5 a 2 uur rijden voor automaxx in de regen.........
marcel #2
02-03-2009, 18:58
Ik geef me auto waarschijnlijk op voor de The Low Car Competition :D
PoloCoupeGT
03-03-2009, 13:42
Wil er eigenlijk ook heen en op de paddock staan maar zit niet echt bij een club...
Heb me wel opgegeven voor Ratstyle paddock.
ook ik ga wel even een kijkje nemen...
Siepeltje
03-03-2009, 18:56
Ik geef me auto waarschijnlijk op voor de The Low Car Competition :D
Stel je daar maar niet teveel van voor.
Je moet blokjes omver rijden. En ze meten vanaf de achterbumper naar de grond. Op basis daarvan krijg je punten ofzo. Komt er op neer dat je met een mk2 met smalle bumpers niet veel kans maakt ;)
Denk dat het eerlijker zou zijn als ze zouden meten vanaf de bodem of draagarmen ofzo.
Ook een club die op de Duitse autodag met een paar gaan staan ? waar ik eventueel bij kan staan en lid kan worden ? Zie voorstel topic.. :)
PoloCoupeGT
03-03-2009, 19:46
Zelfde dacht ik ook aan.
marcel #2
04-03-2009, 19:20
Stel je daar maar niet teveel van voor.
Je moet blokjes omver rijden. En ze meten vanaf de achterbumper naar de grond. Op basis daarvan krijg je punten ofzo. Komt er op neer dat je met een mk2 met smalle bumpers niet veel kans maakt ;)
Denk dat het eerlijker zou zijn als ze zouden meten vanaf de bodem of draagarmen ofzo.
Vreemde manier van meten :screwy:
Had hem vandaag helemaal plat geschroefd. had 1cm grondspeling tussen me subframe en grond.
vw roadwarrior
05-03-2009, 10:24
Aanwezig met een 35 tal auto´s op d epaddock en 3 sprinters van www.vwteampg.nl
vw roadwarrior
05-03-2009, 10:24
Ook een club die op de Duitse autodag met een paar gaan staan ? waar ik eventueel bij kan staan en lid kan worden ? Zie voorstel topic.. :)
www.vwteampg.nl :cool:
PoloCoupeGT
06-03-2009, 15:49
Ik ben er gewoon bij in de ratstyle area!
Samen met de Limburger zag al op de site!
De Limburger
11-03-2009, 21:07
Jep ben dan ook aanwezig..
Gr Ronnie ben benieuwd wat het voor stelt dat ratstyle area, hoop niet ergens weg geduwd te worden in een hoekje hahaha..
ook ik ga wel even een kijkje nemen...
Ik ga zelfs meer doen dan een kijkje nemen, ga een poging wagen op de sla-lom race :)
OldSkool-II
11-03-2009, 22:46
Jep ben dan ook aanwezig..
Gr Ronnie ben benieuwd wat het voor stelt dat ratstyle area, hoop niet ergens weg geduwd te worden in een hoekje hahaha..
Vorig jaar hadden we de Circle of Rat, stonden we met een paar rat/retro auto,s in een kring op een rood tapijt...
http://img17.imageshack.us/img17/3086/img1262p.jpg
PoloCoupeGT
12-03-2009, 08:01
We zullen zien.....
Op site staan een stuk of 8 auto's die mee doen.
Siepeltje
12-03-2009, 13:22
Tot m'n verbazing was ik ook geselecteerd.. had me voor de grap opgegeven.
Lijkt meer een volksforum hoekje te worden ;)
PoloCoupeGT
12-03-2009, 14:36
Ja 1 Corsa die ik nog ken van het opelforum.... dat is wel een woest ding qua blokje...
De Limburger
12-03-2009, 19:14
Kwam er ook wat volk op af? op die cirkel of rat?
gr ronnie
darksupra
13-03-2009, 00:03
blij om te zien dat toch nog redelijk wat mensen van volksforum heen gaan. zit nou al ongeduldig af te tellen tot de 29ste^^
Joey_G40
13-03-2009, 14:40
ga alleen kijken naar de sprint de rest vind ik niet veel aan doe mij maar een gewone vw meeting. al die verschillende muziek om de halve meter uit die space shuttels .
PoloCoupeGT
13-03-2009, 14:57
Ik vind het wel een gezellig event.. Weer eens wat mensen met auto's die geen VW zijn kijken en leuke mensen...
ik ben ook van de party en zou het ook wel tof vinden om bij de rat-style te kunnen staan hij is tenslotte rat....
ik zou het fijn vinden om te horen of dat zou lukken
mvg egon
Siepeltje
13-03-2009, 22:56
ik ben ook van de party en zou het ook wel tof vinden om bij de rat-style te kunnen staan hij is tenslotte rat....
ik zou het fijn vinden om te horen of dat zou lukken
mvg egon
Je kon je opgeven via de 402 website, ik heb me ook puur voor de grap opgegeven. Vorig jaar stond er ook spul tussen wat niet echt rat te noemen was.
Je zou het nog eens kunnen proberen om te mailen naar brian@402events.com
Je kon je opgeven via de 402 website, ik heb me ook puur voor de grap opgegeven. Vorig jaar stond er ook spul tussen wat niet echt rat te noemen was.
Je zou het nog eens kunnen proberen om te mailen naar brian@402events.com
bedankt voor het email adres ik heb gelijk een mail gestuurd
nou maar hopen dat ik re tussen kom met mijn rat :thumbup:
ik ga er ook heen, heb me ook opgegeven voor de low car competion maar ik weet nog niet of ik daar aan meedoe. hoorde dat de manier van meten een beetje vreemd was, iemand bekend?
ik ga er ook heen, heb me ook opgegeven voor de low car competion maar ik weet nog niet of ik daar aan meedoe. hoorde dat de manier van meten een beetje vreemd was, iemand bekend?
Zie hierboven ergens :rolleyes:
Ik denk dat ik bij mooi weer ook ff die kant op
topkkel in de daily :D ff dagje uit met de vrouw :cool:
Zij wil namelijk niet de hele dag dat F1 gebeuren
aanhoren, maar wel naar Opels en BMWs kijken :redface:
Maar daar kijk ik soms ook best graag naar hoor :)
't Is nu wel omdat er een speciale GTi straat is en
omdat nadrukkelijk MK1tjes zijn geworven dat ik het
wel interressant vind :tongue:
EDIT: En ik wil MItta natuurlijk wel ff zien slalommen :D
:cool: ik weet niet wat ik kan verwachten, maar ik ga me best doen...
vw roadwarrior
19-03-2009, 00:09
Zie hierboven ergens :rolleyes:
Ik denk dat ik bij mooi weer ook ff die kant op
topkkel in de daily :D ff dagje uit met de vrouw :cool:
Zij wil namelijk niet de hele dag dat F1 gebeuren
aanhoren, maar wel naar Opels en BMWs kijken :redface:
Maar daar kijk ik soms ook best graag naar hoor :)
't Is nu wel omdat er een speciale GTi straat is en
omdat nadrukkelijk MK1tjes zijn geworven dat ik het
wel interressant vind :tongue:
En mij zien sprinten neemk aan Arjan :cool:
vw roadwarrior
19-03-2009, 00:11
:cool: ik weet niet wat ik kan verwachten, maar ik ga me best doen...
had ik ook wel aan mee willen doen,maar doe ook al sprint en vrij rijden.
dan nog foto´s maken,een colonne van 50 vw naar assen loodsen,allemaal bekende spreken...
pff,ze meoten er 2 dagen van maken..
Edition-Blue
19-03-2009, 00:11
Kom denk ik ook wel effe langs !
had ik ook wel aan mee willen doen,maar doe ook al sprint en vrij rijden.
dan nog foto´s maken,een colonne van 50 vw naar assen loodsen,allemaal bekende spreken...
pff,ze meoten er 2 dagen van maken..
Ja kan na het sprinten nog door rijden naar de slalom ;) Sprinten is afgelopen om 14:30 (Dan moet je zelfs nog in de finale rijden anders ben je al eerder klaar) en de slalom competitie duurt tot 15:30. Er is dus nog tijd!
vw roadwarrior
19-03-2009, 18:59
Hahaha..sla deze keer ff over Brian.
volgende keer wil ik het wel ff keertje proberen.
Ja kan na het sprinten nog door rijden naar de slalom ;) Sprinten is afgelopen om 14:30 (Dan moet je zelfs nog in de finale rijden anders ben je al eerder klaar) en de slalom competitie duurt tot 15:30. Er is dus nog tijd!
Heb filmpjes op internet gezien waar de sla-lom er een beetje pannenkoek uit zag, maar ik ga het zien... vind ik het niks of te pannenkoek doe ik niet mee, zoiezo hoop ik door de 'keuring' te komen, bandjes moeten minimaal 2MM zijn en ik heb 2,2 MM rondom :)
En mij zien sprinten neemk aan Arjan :cool:
Natuurlijk Miquel ;) Zal n poging doen om je er ff flitsend op te knippen :thumbup:
vw roadwarrior
19-03-2009, 22:49
Natuurlijk Miquel ;) Zal n poging doen om je er ff flitsend op te knippen :thumbup:
En ff babbeltje maken,tijdje geleden dat we elkaar gesproken hebben :thumbup:
Ben vanaf 28 maart in NL kan ik mooi gelijk op zondag naar Assen :D Zie jullie daar! Mits het geen kl*te weer wordt.
Gr,
Ronald
Erwin G60
20-03-2009, 13:58
Als het een beetje leuk weer is ga ik ook wel ff kijken het is tenslotte mooi in de buurt.
OldSkool-II
20-03-2009, 14:23
Kaartjes voor Assen zijn binnen!
Alleen dit baart mij een beetje zorgen;
Donderdag 26 maart tot en met zondag 29 maart 2009
Grote kans op wisselvallig weer met af en toe regen of buien. Temperaturen iets onder normaal.
Als het weer hetzelfde weer word als vorig jaar, gaat ik er niet heen.
Vnaaf eerst maar ff naar de 1e mini-meet van dit jaar in Oss, en dan morgen tog alvast maar gaan bijrollen voor de 29e...
Aan de foto's te zien is de meeting kwalitatief beter geworden... ik herinner me voornamelijk 'plastic fantastic' van dit gebeuren. Maar het tikkertje spelen was wel erg leuk :D
PoloCoupeGT
20-03-2009, 15:16
Ik zal straks thuis kijken of de kaarten binnen zijn....
Moet wel een beetje goed weer zijn idd... We hopen op goed weer.
darksupra
20-03-2009, 23:09
zolang piet paulusma maar zegt dat het gaat regenen, vertrouw ik er op dat het wel mooi weer wordt:D
vw roadwarrior
21-03-2009, 10:28
Aan de foto's te zien is de meeting kwalitatief beter geworden... ik herinner me voornamelijk 'plastic fantastic' van dit gebeuren. Maar het tikkertje spelen was wel erg leuk :D
Qua vw gebeuren zzal er denk ik genoeg te zien zijn.
Wij van vwteampg proberen zoveel mogenlijk vw van de goede kant te laten zien.
De club heeft 42 wagens op de paddock staan.
Waaronder een Golf 1 16v turbo,een Golf 2 16v compressor,een corrado 20v turbo en een golf 2 met tfsi motor.
Bij best of one staan een Golf 1 en een cabrio van de club.
Op de sprintbaan zijn we aanwezig met een golf 2 g60,een golf 2 16v webers en een golf 1 met 8v itb´s
Oprijden naar assen gebeurd in samenwerking met vw maniac.
Andere vw clubs op de paddock zijn
VR6 Club Holland, VW Assen, VW Dreamteam.nl, VW mk3 club Nederland, VW MK4club, VW Polo Club Holland, VW Winschoten, VW Zeist, VWForum.nl, VW-Maniac, Xplosion Car Tuners, Xtreme Evolutions,Air to Move,Algemene Buggy Club,Drempelvrees,Twentsche VW Vrienden..
Ook de sprint en de time attack lijst zijn goed voorzien van wagens uit de vag groep.
Moet dus een leuk dagje worden.
only_g40
22-03-2009, 18:41
Ben er ook aanwezig en doe mee met de sprints ff kijke wat me g40 voor tijden neerzet :) . En blijven hopen dat het natuurlijk droog blijft anders word het alleen doorspinnen :confused:
Het weer begint er al iets beter uit te zien, ik duim hard :thumbup:
OldSkool-II
24-03-2009, 18:32
Zit nog steeds sterk te twijfelen, en teletext help ook al niet mee :D
http://img223.imageshack.us/img223/4937/70401.gif
PoloCoupeGT
24-03-2009, 18:34
Doemdenker!
De Limburger
24-03-2009, 18:46
Het komt allemaal wel goed hoor..
ook ik ben dit jaar weer van de partij
PoloCoupeGT
25-03-2009, 12:36
Hoe laat denkt de limburger aanwezig te zijn? Gelijk om 8 uur? of om een uur of 10?
De Limburger
25-03-2009, 18:38
Ik vertrek om 6uur ongeveer dan ben ik denk ik tussen 8 en half 9 daar.
Gr Ronnie
Ik vertrek om 6uur ongeveer dan ben ik denk ik tussen 8 en half 9 daar.
Gr Ronnie
zullen we nog wat afspreken om samen op te rijden :rolleyes:
De Limburger
25-03-2009, 19:42
zullen we nog wat afspreken om samen op te rijden :rolleyes:
Geregeld.. :thumbup: 07:00am @ Romeinseput.
PoloCoupeGT
26-03-2009, 07:39
Das vrolijk vroeg! denk dat ik om half 8 vertrek maar misschien ook wel om half 9
Ik zal er voor zorgen dat de poort vanaf 7:30 open is :)
De Limburger
26-03-2009, 18:38
MEGA Probleem!!!!!
Door een waterlek in mijn auto is mijn zekeringenkast gaan kortsluiten, alles bleef stroom krijgen en dus is mijn accu leeg ik denk zelf dat door de kortsluiting nog meer stuk is maar ik zal dat morgen even bekijken anders heb ik een dik probleem..
Gr Ronnie
PoloCoupeGT
26-03-2009, 18:57
Echte Ratstyle dus!!! Maar suc6 kerel!
MEGA Probleem!!!!!
Door een waterlek in mijn auto is mijn zekeringenkast gaan kortsluiten, alles bleef stroom krijgen en dus is mijn accu leeg ik denk zelf dat door de kortsluiting nog meer stuk is maar ik zal dat morgen even bekijken anders heb ik een dik probleem..
Gr Ronnie
heb nog wel een zekeringskast liggen,
geef ff een belletje, hoe het met zondag gaat gebeuren,
niet dat ik dan voor niks sta te wachten...
verder succes er mee
gr, egon
marcel #2
26-03-2009, 21:29
Hopen dat het zondag droog blijft dan :D
De Limburger
26-03-2009, 21:32
heb nog wel een zekeringskast liggen,
geef ff een belletje, hoe het met zondag gaat gebeuren,
niet dat ik dan voor niks sta te wachten...
verder succes er mee
gr, egon
Ik laat je zaterdag wel wat weten gr ronnie
Dus als ik nou zondag ga rijden ipv zaterdag en ze geeft het onderweg op, dan kan iemand me wel ff tot Zwolle slepen toch :D
Mijn laatste (en beste) herinnering aan Automaxx Assen:
http://img.photobucket.com/albums/v357/Sparcootje/tikkie.jpg
Tikkie!
http://img.photobucket.com/albums/v357/Sparcootje/grootnaarklein.jpg
Bij Speed zijn alle leeftijden vertegenwoordigd...
PoloCoupeGT
27-03-2009, 10:38
Hoop dat je wel komt Ronnie! Ik had me voorgenomen om mijn auto naast die van jou te zetten hahaahahha
De Limburger
27-03-2009, 18:17
Hahaha ja ik ga er ook zijn hoor maak je maar niet bang de auto loopt weer..
Gr Ronnie
PoloCoupeGT
27-03-2009, 18:55
Had je ook al kaarten??
De Limburger
27-03-2009, 19:54
nee nog niet maar ik bel morgen nog eens.
gr ronnie
PoloCoupeGT
27-03-2009, 23:37
Keej dan want dan moet je net voordat je op de paddock komt nog kaarten krijgen... Vreemd dat je niks hebt gekregen.
Heb filmpjes op internet gezien waar de sla-lom er een beetje pannenkoek uit zag, maar ik ga het zien... vind ik het niks of te pannenkoek doe ik niet mee, zoiezo hoop ik door de 'keuring' te komen, bandjes moeten minimaal 2MM zijn en ik heb 2,2 MM rondom :)
moest je ook niet perse 3 punts gordel hebben , of heb je die ?
ik sta bij de best of one met de cabby .
zou aan de ene kant ook graag een rondje willen rijden als recreant , ben alleen bang voor ,wat als je in aanvaring komt met een andere auto , of een ander tikt mij aan , altijd gezeur met verkeringskwesties ?? , je rijdt te snel , oid . paar x mee gemaakt met bekenden op de nordschleife ..
en daarbij komt nog dat de cabby nog een terug reis moet maken van 2uur :)
vw roadwarrior
28-03-2009, 10:21
zou aan de ene kant ook graag een rondje willen rijden als recreant , ben alleen bang voor ,wat als je in aanvaring komt met een andere auto , of een ander tikt mij aan , altijd gezeur met verkeringskwesties ?? , je rijdt te snel , oid . paar x mee gemaakt met bekenden op de nordschleife ..
en daarbij komt nog dat de cabby nog een terug reis moet maken van 2uur :)
Valt allemaal wel mee.
Heb nu diverse malen op de tt baan gereden met vrij rijden.
Gewoon je spiegels goed in het oog houden.
Wat ik zelf altijd doe is als laatste starten.
nee nog niet maar ik bel morgen nog eens.
gr ronnie
paddockkaarten zijn via de email gekomen, niet gekregen??
je kan die van mij anders wel krijgen moet jeje email even geven
PoloCoupeGT
28-03-2009, 10:27
Ik heb ze over de post gekregen..
OldSkool-II
28-03-2009, 10:28
Iemand die iets voor mij mee wilt nemen vaniut assen richting nijmegen. Kan zelf helaas niet komen, me versnellingsbak heeft kuren...?
vw roadwarrior
28-03-2009, 11:14
Zondag zijn er perioden met zon en er ontstaan enkele kortdurende buien, mogelijk met hagel. 't Wordt ongeveer 8 graden bij een matige en aan zee een vrij krachtige noordwestenwind.
Zonneschijn (%) 60
Neerslagkans (%) 50
Neerslaghoeveelheid (mm) 1
Minimumtemperatuur (°C) 2 -3
Middagtemperatuur (°C) 8
Windrichting NW
Windkracht (bft) 4
De Limburger
28-03-2009, 13:59
Ben net gebeld geworden door 402events, ik moet hun bellen en dan kan ik gewoon doorrijden als er nog niemand aan de poort zou staan.
Auto is gewassen en de wielen blinken weer lekker..
Morgenvroeg vertrek ik om 6uur richting Assen.
Ik zie jullie daar.
Gr Ronnie
marcel #2
28-03-2009, 15:39
Mijn auto is er ook klaar voor en nog eens een paar cm verlaagt :D
Hoe vroeg wil jij wel niet bij circuit zijn joh ?
PoloCoupeGT
28-03-2009, 17:33
Ronnie moet uit limburg komen dus een goede 2 uur rijden? 2,5 dan is ie om 8 uur al op het circuit.. Ronnie is een die hard meeting ganger...
ik zelf ga om half 9 naar assen denk ik.
De Limburger
28-03-2009, 18:45
Jippiekaayee MotherF*ucker..
Ik moet inderdaad uit het onderste van Limburg komen, en dat is 2,5uur stevig doorrijden om er optijd te zijn, maar het moet niet al teveel regenen want anders weet ik niet of de auto het haalt hahahaha.
Ik probeer om om 8uur daar te zijn, zodat ik de auto nog wat kan wassen en zo.
Tot morgen, moeten alleen kijken hoe we dat doen met die rollingshots van de auto hé Marcel
Gr Ronnie
PoloCoupeGT
28-03-2009, 18:56
8 uur is me wat te gortig eigenlijk... Moet zelf een uurtje rijden....
Enige wat ik daar nog hoef te doen is eigenlijk de velgen weer even een doekje over doen meer niet.
Siepeltje
28-03-2009, 19:36
Ik vertrek rond 07.30. Moeten onderweg nog een paar tussenstops maken, en rijden met de vwteampg colonne mee.
Auto is niet gewassen of schoon... doe ik ook niet meer. Sta niet bij de show & shine ofzo :tongue:
Zie jullie morgen daar wel.
De Limburger
28-03-2009, 20:11
Hahahaha ja ratstyle moet ook niet echt schoon zijn hé bedenk ik me net.
Maar wil toch dat hij er netjes bij staat morgen.
Siepeltje
28-03-2009, 20:54
In mijn ogen niet nee. Maar ik vind die van jou ook meer oldskool ;) Dus dan mag die wel schoon zijn.
Die van mij ziet er nu echt niet uit, kap die bijna helemaal verroest is. Dakrek met oude zooi erop. Heb me aangepast bij het thema.
Binnenkort al die roest bende eraf, en hem weer netjes maken.
ik kan helaas niet gaan wegens omstandigheden,
ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft en dat het weer maar mee mag zitten
gr,egon
De Limburger
28-03-2009, 21:10
Ja heel jammer Egon maar we zullen samen nog wel wat treffens pakken..
Veel succes thuis.
Gr Ronnie
Voor de mensen die rond kwart over 9 over de A28 rijden bij Harderwijk, tussen 09:15 en 09:30 wacht ik daar op een aantal andere bij tankstation Leuvenhorst...
dus mochten er mensen met ons mee willen rijden dan kan sta ik daar rond die tijd...
PoloCoupeGT
28-03-2009, 22:58
Nou ik heb besloten 8 uur weg te gaan... Heb mijn auto gewoon ook even een wasbeurt gegeven.... Maar verder...
vanavond ff wezen prutsen , hoedenplank gestoffeerd , moest nog steeds gebeuren , en wou dat hij morgen wel netjes zou zijn , dus goede reden om het te doen .
en samen met Vliet hem shiny gemaakt .
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7GGPWEP7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OWYWKGBQ.jpg
tot morgen ,, ga om 8 uur rijden , ben er rond 10 .
groeten
vw roadwarrior
29-03-2009, 06:25
vertrek over dik kwartier.. :thumbup:
Kijk naar buiten en zie dat t weer wel meevalt...
Straks de daily ff naar Assen trappen en rondje lopen...
Erwin G60
29-03-2009, 09:37
Kijk naar buiten en zie dat t weer wel meevalt...
Straks de daily ff naar Assen trappen en rondje lopen...
Ziet er hier ook goed uit voorlopig dus start straks de vrrrrrrrrrr5 ook ff om die kant op te gaan dus mischien kom ik julli nog wel ff tegen :thumbup:
Beetlefreak
29-03-2009, 20:59
kijk HIER (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53357) voor het verslag!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.