View Full Version : Achterljocht Golf 3
Omdat myn advertinsjes op Marktplaats weihelle wurde :screwy: :
Myn suske hat it rjochter achterljocht fan har Golf 3 nei gychem holpen.
Is der noch immen dy't in standert-achterljocht fan in Golf oer hat?
Jens
Ook een manier van aandacht trekken....:D
a.busser
02-03-2009, 18:46
:iamwithst
Normaal nederlands lijkt me niet zo heel moeilijk...
Of heb ik niet mee gekregen dat dit een fries forum is geworden?
martiepartie
02-03-2009, 18:47
Ik begrijp er geen flikker van.. Ik kan hem waarschijnlijk toch niet helpen, want ik heb thuis alleen nog maar een golf3 achterlicht liggen.
Sander Houdel
02-03-2009, 18:56
Niet meer te redden deze jongen.... :D
golf3freak
02-03-2009, 20:40
Bestaat er ook een fries woordeboek.???
rallyegolf driver
02-03-2009, 21:06
Ik als Nederlander-met-een-in-Nederland-erkende-streektaal-als-eerste-taal-sprekende, vertaal dit: achterljocht fan har Golf 3, als dit: Achterlijk joch in haar golf 3..... zal wel weer...
Als die Friezen zo graag apart willen zijn, sluit je dan aan bij Ost-Friesland in Duitsland, dan wordt je tenminste door 5x zoveel mensen niet serieus genomen!
evilnyntje
02-03-2009, 21:09
Kinders kinders, laten we eens stoppen met de grenzen trekken allemaal. We zijn 1 Nederland en als we als Nederlanders elkaar al gaan aanvallen :). Ieder zijn dialect en zijn trots! Misschien is het wel handig dat onze Friezen het bij voorkeur in leesbaar Nederlands typen en dan met name in de advertenties :). Die Friese teksten in topics tussendoor is wel humor (maar dat is mijn mening).
tiepe ain
02-03-2009, 21:12
Ik snap het wel: is op zoek naar een achterlicht van een Golf oer, moet natuurlijk zijn: oer Golf! achterlicht van een Golf 1 dus...
evilnyntje
02-03-2009, 21:13
Ik wil er wel een topic van maken in de trend van wat betekent dit in het Fries :). Is het überhaupt wel een serieus verkoop topic?
Kinders kinders, laten we eens stoppen met de grenzen trekken allemaal. We zijn 1 Nederland en als we als Nederlanders elkaar al gaan aanvallen :). Ieder zijn dialect en zijn trots! Misschien is het wel handig dat onze Friezen het bij voorkeur in leesbaar Nederlands typen en dan met name in de advertenties :). Die Friese teksten in topics tussendoor is wel humor (maar dat is mijn mening).
ik heb dan ook geen zin om meer dan 25 km te gaan rijden voor een achterlicht voor m'n zusje d'r golf, of de TNT te spekken ;)
Enneh Evil.. het is geen verkoop-topic, dan stond 'ie wel bij 'te koop'.
Wel veel gratis Upjes zo!!!
Jens
Omdat myn advertinsjes op Marktplaats weihelle wurde :screwy: :
Myn suske hat it rjochter achterljocht fan har Golf 3 nei gychem holpen.
Is der noch immen dy't in standert-achterljocht fan in Golf oer hat?
Jens
Omdat mijn advertentie van marktplaats is gehaald :screwy:
Mijn zusje heeft het rechterachterlicht van haar golf 3 naar de fillestijnen geholpen.
Is er nog iemand die een standaart-achterlicht van een golf over heeft (of heeft liggen)
Jens
:D :thumbup:
www.loi.nl :tongue:
Jan-Jelle
02-03-2009, 21:22
beetje de tijd nemen, kom je er wel uit;
''omdat mijn advertenties op marktplaats verwijderd worden.
mijn zusje heeft het rechterachterlicht van haar golf 3 naar de klote geholpen.
is er misschien iemand die nog een standaard achterlicht heeft liggen?''
:edit: Domi en ik hadden hetzelfde plan..
Edition-Blue
02-03-2009, 22:51
Ik snap het wel: is op zoek naar een achterlicht van een Golf oer, moet natuurlijk zijn: oer Golf! achterlicht van een Golf 1 dus...
:d :d :d
http://www.kerio.nl/images/tros-transparant.png
Mja, k hab msshin no we ene lign. Moak ff kiekn of ie no in de skuur lig of op zolde.
Vstue me de pos kan we, kost bint vo oe.
Kan je daar wat van lezen/begrijpen?
Dat is dan weer Sallands dialect, spreken is geen probleem voor me, maar schrijven is wel iets moeilijker, zo met dyslexie.
Daarom houd ik het net als alle verstandige mensen op dit forum gewoon bij Nederlands ;).
Mja, k hab msshin no we ene lign. Moak ff kiekn of ie no in de skuur lig of op zolde.
Vstue me de pos kan we, kost bint vo oe.
Ik heb misschien nog wel 1 liggen. Moet ik even kijken of hij in de schuur ligt of op zolder.
Versturen met de post kan wel, Kosten zijn voor jouw .
:thumbup: :thumbup:
Wij Friezen kunnen alles lezen joh :D
Wij Friezen kunnen alles lezen joh :D
:thumbup:
@ RubenD:
Ik kom niet zo vaak meer in Raolte. Wat wil je ervoor hebben, inclusief verzenden? Moet niet te duur zijn, anders kun je beter een nieuwe kopen ...
Jens
@ Domi, wat dat aan gaat verschilt Sallands niet zo veel van het Fries...
Als die Friezen zo graag apart willen zijn, sluit je dan aan bij Ost-Friesland in Duitsland, dan wordt je tenminste door 5x zoveel mensen niet serieus genomen!
Daar wonen wij, groningers, nog tussen in........mogen wij er dan van te voren wel tussen vandaan als ze zich aansluiten ??
:D ;) :thumbup:
:thumbup:
@ RubenD:
Ik kom niet zo vaak meer in Raolte. Wat wil je ervoor hebben, inclusief verzenden? Moet niet te duur zijn, anders kun je beter een nieuwe kopen ...
Jens
toch weer in het nederlands communiceren? :rolleyes:
toch weer in het nederlands communiceren? :rolleyes:
Zoals gezegd wil niet teveel dokken voor een tweedehands Mk3 achterlicht, daarom zoek ik er een in de regio (scheelt TNT).
Hé, wij Friezen 'ferbrekke' ons altijd zodra iemand het Fries niet machtig is, zeker als je redelijkerwijs kan aannemen dat diegene ook geen goede kans heeft gehad het Fries te leren....
Maar helaas, in Raolte geen Mk3 achterlichten aan de kerstboom, dat ik kin likegoed wer Frysk skriuwe.
Nimmen noch in lampke te lizzen?
Jens
1982kameiX1
03-03-2009, 13:57
haha, mooi werk. beetje fries doen. gelukkig kan ik het niet lezen en gewoon wegklikken:):)
(wel lezen, maar niet begrijpen)
Ik haw wol in linker ljocht lizzen, mar der hast niks oan he.
Der Einzer
04-03-2009, 20:33
ik heb nog wel een compleet origineel setje liggen. Zeg maar wat je er inclusief verzend voor kwijt wil....
ik heb nog wel een compleet origineel setje liggen. Zeg maar wat je er inclusief verzend voor kwijt wil....
ik heb alleen een rechterlicht nodig.. Wat heb je zelf in gedachten?
Jens
Mei slotsje op, haw in ljocht kocht op de sloop yn Twizel
Sneakybass
07-04-2009, 16:48
koest self ek nog wol betinke, om nei de sloop te gjin :D:D:D:D:D:D:D:D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.