Rétrokroezer
04-03-2009, 21:26
Voor de kenners;
Wat is het juiste verschil tussen een 4-1 en 4 2 1 uitlaat collecteur?
Dan bedoel ik in vermogen/koppel verandering door één van beide collectuers.
Is een 4-1 te gebruiken voor straat motor 'lees polo 1.3 gk met 280°/280° 113 nokkenas en 2B Zenith 2* 36mm Register carburator' ?
die een max toerental van 7000tr/min draaien? Lees hier uiteenlopende meningen over. :smt031
Zouden er eventueel nadelen optreden moest ik een 4-1 monteren?
vb 4-1 voor polo;
http://img16.imageshack.us/img16/8493/tezet418.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/706/tezet41.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/5778/41uitlaatpolojn7.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=41uitlaatpolojn7.jpg)
Wat is het juiste verschil tussen een 4-1 en 4 2 1 uitlaat collecteur?
Dan bedoel ik in vermogen/koppel verandering door één van beide collectuers.
Is een 4-1 te gebruiken voor straat motor 'lees polo 1.3 gk met 280°/280° 113 nokkenas en 2B Zenith 2* 36mm Register carburator' ?
die een max toerental van 7000tr/min draaien? Lees hier uiteenlopende meningen over. :smt031
Zouden er eventueel nadelen optreden moest ik een 4-1 monteren?
vb 4-1 voor polo;
http://img16.imageshack.us/img16/8493/tezet418.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/706/tezet41.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/5778/41uitlaatpolojn7.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=41uitlaatpolojn7.jpg)