jetta91
07-03-2009, 22:53
ik heb al eentijdje een probleem met mijn golf 1300i multipoint
uit 1988.
bij een koude motor bij het starten, slaat ie moeilijk aan, moet dan gas bij geven,
electrische shook doet het ook niet, zodra ik wegrij, en trap de koppeling weer in om bijvoorbeeld af te remmen voor een kruispunt binnen 2 km slaat ie meteen weer af, als de motor warm is slaat ieniet meer af bij stationair draaien,
maar houdt wel vreselijk veel in,
als ik m weer uit zet slaat het blok in 1 keer stil, naar mijn mening te snel, daarna draaide die nog 1 sec door en sloeg ie rustig af, maar je kan het nu verglijken als of je fietst en iemand duwt een stok tussen je spaken :screwy:
al vervangen.
bobine
bobine kabel
boordcomputer
bougies
bougie kabels
ontsteking
rotor
verdeler
ontsteking al 3 keer opnieuw afgesteld
als ik een bus luchtfilter reiniger erin leeg spuit doet ie weer 2 dagen normaal,
maar daarna begint het gehannes opnieuw.
lucht filter is goed, en lucht weger ook,
maar ik weet nu niet meer waar ik het moet zoeken :mad: :( :confused:
uit 1988.
bij een koude motor bij het starten, slaat ie moeilijk aan, moet dan gas bij geven,
electrische shook doet het ook niet, zodra ik wegrij, en trap de koppeling weer in om bijvoorbeeld af te remmen voor een kruispunt binnen 2 km slaat ie meteen weer af, als de motor warm is slaat ieniet meer af bij stationair draaien,
maar houdt wel vreselijk veel in,
als ik m weer uit zet slaat het blok in 1 keer stil, naar mijn mening te snel, daarna draaide die nog 1 sec door en sloeg ie rustig af, maar je kan het nu verglijken als of je fietst en iemand duwt een stok tussen je spaken :screwy:
al vervangen.
bobine
bobine kabel
boordcomputer
bougies
bougie kabels
ontsteking
rotor
verdeler
ontsteking al 3 keer opnieuw afgesteld
als ik een bus luchtfilter reiniger erin leeg spuit doet ie weer 2 dagen normaal,
maar daarna begint het gehannes opnieuw.
lucht filter is goed, en lucht weger ook,
maar ik weet nu niet meer waar ik het moet zoeken :mad: :( :confused: