View Full Version : Nieuwe Aanwinst :)
gti-pirelli
08-03-2009, 19:00
Hallo,
Hierbij plaats ik even foto's van mijn nieuwe aanwinst. De auto is hier wel bekend maar dacht een paar foto's kunnen geen kwaad :thumbup:
Gister morgen gelijk even aan het fohnen geweest, "vr6 club Holland" eraf en ABT er weer op :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/7/7/IM000065.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/7/7/IM000072.JPG
Het is dus een 3.0 Abt, er is veel aan de motor veranderd en dat kun je duidelijk merken ook. Er hoeft niet veel aan te gebeuren maar wil wel een paar dingen doen.
Op de deuren zitten aan elke kant een lelijke plekken en die worden gespoten.
De grill wordt vernieuwd i.v.m. een deukje
En wil de auto voorzien van een zwart leren interieur
grts Ronald
golf1-gtd
08-03-2009, 19:11
Ha die ronald maar even snel je nieuwe auto voorstelen ziet super uit maar dat had ik van deweek al gezegd! Moet alleen even een andere lucht filter op voor het geluid:D
Groeten wim
Edition-Blue
08-03-2009, 19:13
Leuke vr6, succes ermee !
gti-pirelli
08-03-2009, 19:14
Ha die Wim, ja komt helemaal goed, verder laat ik alles origineel :)
gti-pirelli
08-03-2009, 19:14
Leuke vr6, succes ermee !
dank je
moest je hier dat interieur voor hebben dan?? gr
netjes
veilige km's ermee.
nickskuh 1
08-03-2009, 23:05
nette auto ziet er strak uit
robertjan007
08-03-2009, 23:09
... ik krijg weer flashbacks... Doodzonde dat ik die van mij heb weggedaan... Alleen dat geluid al...
gti-pirelli
09-03-2009, 17:05
... ik krijg weer flashbacks... Doodzonde dat ik die van mij heb weggedaan... Alleen dat geluid al...
Ze zijn nog wel te koop hoor :) Ik kon normaal ook geen afscheid nemen van mijn type1 gti, alleen heb ik gelukkig nog een type1 diesel dus dat verzacht de pijn. :rolleyes:
Mooie nette VR6.
Wat is er ABT aan??? Staat het ook in het blok gegraveerd???? (links op het blok)
Deze dus ;)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44247&highlight=abt
gti-pirelli
09-03-2009, 18:31
Hey Domi,
Aan deze auto is veel ABT :thumbup:
Er staat inderdaad een stempel in de cilinderkop.
Bij ABT hebben ze de volgende dingen veranderd.
In en uitlaatpoorten bewerkt
Nieuwe kop
Scherpere nokkenassen
Andere krukas
Computer aangepast
en nog meer maar dat moet ik nog vertalen :D
De auto heeft 50 pk meer dan een standaard vr6 :thumbup: Mede dankzij het logo op de achterkant :D
doe mij ook zo een logo dan:D
nickskuh 1
09-03-2009, 22:58
jah is wel handig tunen alleen embleem erop :)
zal wel lekker vlammen :thumbup:
volkswein-rider
10-03-2009, 21:22
Leuke VR6! Veel plezier ermee :D
Maar dat gaat vast wel lukken.
Collega van me heeft nog een zwart lederen interieur te koop evt...
vet bakske, zit er al een verlaging op?
succes ermee...
mischatdi
12-03-2009, 00:33
vet bakske, zit er al een verlaging op?
succes ermee...
schroefset :D
gti-pirelli
12-03-2009, 07:12
schroefset inderdaad :)
vandaag even achter een andere stoel aan gebeld, dus eerst deze even klaar maken en dan later waarschijnlijk leer,
grts
The Skinnmeister
12-03-2009, 13:21
Gefeliciteerd met de aankoop, ziet er goed uit :thumbup:
.. dat is nu de motor die ik in de mijne mis. Zou goed gepast hebben bij mijn nickname ..
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
gti-pirelli
12-03-2009, 23:10
Dat had zeker goed bij je nickname gepast. Ik ga er niet super veel mee doen want ik ben blij dat ik hem zo origineel heb kunnen vinden. Wat er nu op zit vindt ik wel mooi zo. Komt nog een embleemloze grill in met een ABT logo. Wel laat ik nog een originel grill mee spuiten zodat hij altijd weer origineel kan.
Ben nog bezig met het zoeken naar een originele radio, de vw gamma.
.. dat is nu de motor die ik in de mijne mis. Zou goed gepast hebben bij mijn nickname ..
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
gti-pirelli
22-03-2009, 20:03
Na bellen bellen en nog eens bellen nog steeds geen stoel kunnen bemachtigen. Nou ja toen zat er maar een ding op, ik moet er noodgedwongen maar een setje leer in zetten :D
Vandaag net een mooie set gekocht en volgend weekend even naar duidsland heen jagen en het ophalen. Lang leve Ebay. De set die ik zocht kon ik nederland niet vinden. namelijk,
Onbeschadigde wangen
beide stoelen in hoogte verstelbaar
Luidsprekers in de achterpanelen
Hoofdsteunen in de achterbank.
Maar gelukkig toch gevonden nu, hier even wat foto's :)
http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/7/7/leer2.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/7/7/leer1.jpg
De schakelaars van de stoelverwarming zitten er ook bij, hoop alleen het kabelboompje ook, anders even naar de dealer
gti-pirelli
22-03-2009, 20:04
Vw gamma radio is ook onderweg, komt morgen of dinsdag :) :)
gti-pirelli
23-03-2009, 17:26
Vandaag even dealer gebeld, gaat wel bijna 200 euro overheen komen voor realis enz.
Ook vandaag even nieuwe lampjes besteld voor de climatcontrol display, sigarettenaansteker en een klem voor het luchtfilterhuis
mischatdi
23-03-2009, 23:16
Vandaag even dealer gebeld, gaat wel bijna 200 euro overheen komen voor realis enz.
Ook vandaag even nieuwe lampjes besteld voor de climatcontrol display, sigarettenaansteker en een klem voor het luchtfilterhuis
maak je zelf toch een kabelboom... zijn maar een paar draden en anders e-bay :D
... voor de stoelverwarming !?
Neem hier eens contact mee op. Bouwt alles op maat voor schappelijke prijs (had mij een scherp aanbod gedaan voor een complete kabelboom VR6) ... Valo (http://www.xs4all.nl/~valo/)
gti-pirelli
24-03-2009, 17:26
Bedankt voor de reacties, ik heb eerst nog even een mail naar duitsland gestuurd om te vragen of hij het ook liggen heeft. er horen officieel tijdrelais tussen te zitten. Daar heb je 2 van nodig a 51 euro en het kabelboompje van de zekeringskast naar de schakelaar kost ook 50 euro, en zal nog hier en daar wel wat kleine dingen bij komen.
Ik heb wel al een kabelboom van stoel naar schakelaar erbij als het goed is, anders kost dat ook 50 euro. Dit is wel een hele hoop geld voor stoelverwarming maar ik hou er niet van om zoiets weg te laten,da's weer half werk. En aangezien ik van originele onderdelen hou wil ik het liefst ook alles zoals het hoort erin zetten.
gti-pirelli
25-03-2009, 18:47
Vandaag even nieuwe lampje gehaald voor het clima paneel en de sigarettenaansteker en een klem voor het luchtfilterhuis. Vandaag is er ook een radio binnen gekomen maar deze is voor onderdelen dus nog even geduld hebben,
gti-pirelli
26-03-2009, 22:42
Vandaag vw gamma radio geplaatst en de climatcontrol verlichting gerepareerd. morgen de asbak verlichting en zaterdag het leer ophalen
gti-pirelli
27-03-2009, 17:14
Mag slotje op
mischatdi
27-03-2009, 20:36
want?
idd want??
gti-pirelli
27-03-2009, 21:28
Ga dit topic niet meer aanvullen namelijk,
gti-pirelli
27-03-2009, 21:48
Heb er geen aardigheid meer aan. Ik blijf gewoon een beetje mee lezen, dan weet ik ook wat er al gebeurd ja hier :)
golf1-gtd
01-04-2009, 20:14
He,ronald was even lachen he van het weekend even leer ophalen uit oost duitsland:D
Jammer dat je niks meer post.Maar goed heb het setje even in real life gezien en vind het er goed uitzien :thumbup: zie je van de week nog wel even
groeten wim
vw roadwarrior
10-04-2009, 22:59
bekende auto :thumbup:
gti-pirelli
27-04-2009, 16:45
vandaag de golf goedgekeurd :) Hij is nu helemaal super. Leer erin goede brandstofpomp, airbag goed, nieuwe rvs uitlaat incl katalysator.
Ben nu weer erg blij,
misschien een paar foto,s??
vw roadwarrior
27-04-2009, 17:37
http://i124.photobucket.com/albums/p35/systreme/Vr6/Afbeelding004.jpg
gti-pirelli
27-04-2009, 20:39
Hier heb ik een topic waar ik al mijn foto's in zet. Van het de uitlaat heb ik nog geen foto want ik moet nog even mijn achterbumper aanpassen want hangt net niet helemaal in het midden van de sparing en dat lijkt voor geen meter :)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53863
gti-pirelli
03-05-2009, 07:32
Komende zaterdag naar eps om een 63.5 mm katvervanger te laten plaatsen met aan 2 kanten een flens verbinding. Laat aan de nieuwe uitlaat een flens lassen en aan de katalysator. Heb geen zin om telkens de steek verbinding los te moeten maken.
Zo heb ik straks vanaf het spruitstuk een 63.5 mm uitlaat. :) Zal even een paar foto's schieten van de uitlaat zoals hij nu is en met de katvervanger
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.