PDA

View Full Version : Nieuwe hemel voor Golf aangeschaft voor weinig


Audilimburg
11-03-2009, 11:49
Zojuist heb ik via de website http://www.newtoncomm.co.uk/ een nieuwe hemel voor de Golf gekocht en ook nog een set bodemisolatie matten daar zowel de hemel als de isolatiematten volledig vergaan en uitgedroogd waren.

Het bovenstaande bedrijf heb ik gevonden via de 'sticky' van Stijn en ze zitten in Groot-Brittanië. Op dit moment staat de pond gelijk aan de Euro dus met de prijzen die ze hanteren lach je je echt kapot. 70€ voor een nieuwe hemel inclusief materiaal met originele structuur voor de A, B en C stijlen te bekleden.
Dus samen met de nog wat andere dingen en verzendkosten was ik 130€ kwijt. En nu maar wachten tot het binnen komt. Ik zal t.z.t. even een foto hier erbij plaatsen en mijn commentaar over de kwaliteit.

Voor degenen die ook nog interieurbekleding zoals hemeltjes, vloerbedekking en deurpanelen etc. nodig hebben, doe je voordeel met de zeer lage koers van de pond!

JP-VW
11-03-2009, 13:01
Ik heb net ook een nieuwe hemel binnen gekregen voor mijn golf 1. Helaas moet je deze nog wel zelf op maat maken. Aangezien ik de oude hemel niet meer heb breng ik hem binnenkort naar de stoffeerder.