PDA

View Full Version : Sparco Leverancier Gezocht!

JaapL.
14-03-2009, 20:29
Goedendag!

Ik ben opzoek naar een leverancier van Sparco.

Wil namelijk kuipstoelen gaan kopen van Sparco, alleen nu wil ik de stoelen, rails en zijmontage delen allemaal van sparco hebben.

Dit omdat ik geen zin heb om de hele boel te gaan verzagen, lassen, schroeven etc etc!

Nu zoek ik dus een goede leverancier die dit voor mij kan verzorgen!
Dus ben je Sparco leverancier, of ken je er 1?
Laat het mij dan even weten!

Groeten Jaap.

VeeDubber
14-03-2009, 20:34
http://www.sparco-shop.nl/shop/page/dealers

Dr Low
15-03-2009, 07:12
In Nieuwendijk zit Biesheuvel Autosport. Mannen hebben er veel verstand van. Heb er toen ook stoelen gehaald. De Pro 2000, fantastische stoel.

Grt Marko

frankvr6
15-03-2009, 07:21
autoshoptwello.nl
autoshopzutphen.nl

en verder iedere autoshop die ook spul van autostyle verkoopt staat gewoon in hun boek

jones
15-03-2009, 10:04
ik heb ook mijn stoelen bij biesheuvel gehaald ook sparcos en toebehoren zeer over te spreken, maar als ik je nog een andere tip mag geven, informeer is bij autosportcompany in waalwijk die hebben sinds een tijdje een aantal waanzinnig mooie nieuwe modellen kuipstoelen, voor echt een hele mooie prijs.
ik ben sinds een aantal jaar trouwe klant bij autosportcompany en echt heel goed te spreken over de kwaliteit en de prijs van alle producten maar vooral over de hele hele goede service

Dr Low
15-03-2009, 16:38
Genoeg tips zo. Als je nu geen goede en mooie stoel kan vinden. :D

sjampoo
15-03-2009, 17:37
dutchpowertrading.nl al geprobeerd (geen idee of je daar ( didam ) uit de buurt komt, maar in het oosten is dat wel lekkah dichtbij misschien )

Crosne
15-03-2009, 18:57
Skg

JaapL.
15-03-2009, 23:13
Skg heeft wel stoelen staan alleen geen complete railsen en bevestigingsdelen, zo kan je lastig een complete prijs voor je zelf maken.

Jel Golf 2 GTI
16-03-2009, 00:07
Deze zit in Belgie op een half uurtje van Breda. Mss wel minder. :D

Doet eig crossen enz maar heeft motor onderdelen enz + kuipstoelen , kooien , ...

Niet supergoedkoop maar ben er best content van voor hetgeen ik er gekocht heb.

R-power (http://www.rpower.be/supplies/)

Grtz Jel :thumbup: