Log in

View Full Version : raamhefsysteem verschil tussen cabrio en dichte?

desnelders
17-03-2009, 20:22
yoe

men vriendin haar cabrio heeft een probleem met de raam aan de bestuurderskant. met het vriesweer deze winter zat de raam vast en deze gaat nu heel stroef op en neer, je moet meestal met de hand helpen. Het gaat om een cabrio van 94 met elektrische ramen

ik ben vandaag bij de vw boer een nieuw raamhef systeem gaan bestellen, maar nu zou er een verschil zijn tussen het raamhefsysteem van een dichte mk3 en dat van een cabrio. Weet iemand of dat klopt?

desnelders
19-03-2009, 15:02
ondanks het feit dat er niemand hier heeft geantwoord op men vraag, wou ik toch even het volksforum bedanken.

ik had hier ergens in het archief in een topic gevonden waarin er sprake was van dat verschil, daardoor was ik beginnen zoeken en uiteindelijk via een vriend die in etka kan kijken de info gekregen dat er idd een verschil was.

dus heb mijn bestelling bij de vw garage aangepast en vandaag het juiste onderdeel gaan ophalen.

Dus dankzij dit forum ben ik beginnen twijfelen en uiteindelijk het correct ding in men handen :thumbup: anders had ik dit weekend geprobeerd om het foute systeem te monteren, en zeer waarschijnlijk enorm had liggen vloeken omdat ik het niet aan de praat kreeg :D

Marcski
19-03-2009, 15:29
:thumbup: kijk de volgende keer zelf even op www.vagcat.com
registratie is gratis en dan kan je zelf onderdeelnummers vergelijken

desnelders
19-03-2009, 16:50
en kijk weeral een mooie tip! bedankt ;) :thumbup: