PDA

View Full Version : golf 1 vraagjes

smotz
20-03-2009, 21:32
Hallo ben met mn restauratie bezig van mn golf 1
en daar heb ik wat vraagjes over !
de motorruimte wordt ook aangepakt en nu wil ik dat de accu en de ruitensproeiervloeistoftank weg gaan uit de motorruimte
waar kan ik die het beste plaatsen !
zijn er mensen die dit alles gedaan hebben ?
en de plaat van de waterbak gaat ook weg maar waar laten jullie dan de computer van de auto ?!
hebben jullie misschien wat tips hoe ik dit aan moet pakken !
Arno

Golf_1_gts
20-03-2009, 21:54
Hallo Smotz,

mijn antwoorden in rood in jouw quote...

en daar heb ik wat vraagjes over ! Ok
de motorruimte wordt ook aangepakt en nu wil ik dat de accu en de ruitensproeiervloeistoftank weg gaan uit de motorruimte
waar kan ik die het beste plaatsen ! Op het dak
zijn er mensen die dit alles gedaan hebben ?Nee! Maar dit gaat jou hartstikke uniek maken
en de plaat van de waterbak gaat ook weg maar waar laten jullie dan de computer van de auto ?! ?I.p.v. een Computer een laptop kopen, die kun je op meerdere plekken kwijt

hebben jullie misschien wat tips hoe ik dit aan moet pakken ! ?Jups, zie mijn comments
Arno

Succes!

marcelmk1
20-03-2009, 22:11
Hallo Smotz,

Succes!

Lijkt me duidelijk

mag een slotje op :D

chris
20-03-2009, 22:12
Veel gebruikte plek voor de accu is de reserve wiel bak..een compacte ruitensproeier reservoir kan je evt in je binnenscherm plaatsen.Computer evt aan de onderkant van de waterbak?Dus achter je dashboard.Je zal met zulke aanpassingen hier en daar je kabelboom moeten verlengen,maar dat hoort er eenmaal bij als je anders dan anders wilt zijn..:D

smotz
20-03-2009, 22:23
Hallo Smotz,

Succes!

wat een verschrikkelijke kwal ben jij hoop dat er hier ook mensen zijn die nuttige antwoorden kunnen geven dan jou gezwets! misbaksel
probeer serieuze reakties van mensen te ontvangen van mensen die weten hoe ze dit aan moeten pakken !
is ook wel te zien aan je leeftijd en waar je vandaan kom dat je niet normaal kunt antwoorden !Ga tafelvoetballen studentje
sorry voor mn antwoord maar dit verdien je !

smotz
20-03-2009, 23:14
trouwens even meer topics van je gelezen je kunt blijkbaar weinig normale antwoorden geven op mensen zn vragen !
en normaal reargeren !
jammer snap niet waar dat voor nodig is !
als je niks beters te doen hebt hou je mond of ga een rondje rijden met je GTSje
schakel ik nog een keer over als ik naast je rij

zoals ik ook al net las in een andere topic die gesloten is dat mensen
niet meer normaal kunnen reargeren ! waar jij ook op gereargeerd heb!
we zijn hier met vw's bezig en niet met slap gelul !
anders vraag ik t ergens anders wel
sluit deze topic maar !

Der Typ Siebzehn
20-03-2009, 23:22
Hallo Smotz,

Quote:
Originally Posted by smotz
en daar heb ik wat vraagjes over ! Ok
waar kan ik die het beste plaatsen ! Op het dak
zijn er mensen die dit alles gedaan hebben ?Nee! Maar dit gaat jou hartstikke uniek maken
en de plaat van de waterbak gaat ook weg maar waar laten jullie dan de computer van de auto ?! ?I.p.v. een Computer een laptop kopen, die kun je op meerdere plekken kwijt

hebben jullie misschien wat tips hoe ik dit aan moet pakken ! ?Jups, zie mijn comments

Arno

Succes!

:lmao:

@Smotz: trek het je niet aan, dat is 'n typisch staaltje hollandse "humor" :D , en dat van een "winkbüül" (http://www.winkbulle.nl/site/load.php?page=1)...sta ik effe van te kijken... :wow:

Sponze®
21-03-2009, 19:54
Wordt voor mij ook maar es tijd om op te stappen hier...