PDA

View Full Version : Audio installatie WERKT OPEENS NIET MEER

Xii86
22-03-2009, 18:05
Hallo

Ik heb sind en half jaar een Polo 6N 1.4 en ben er eens rustig aan begonnen om hem goed uit te laten zien maarja dat stopte meteen al toen ik net 2 maanden men audio installatie erin had gezet want die had ik al van te voren gekocht en ging dan ook als eerste erin.
Ik starte op een middag mijn auto en zette toen de radio aan en hij stond op 1 volume dus ik zet hem op 10 om iets meer geluid te hebben maar hij viel gewoon uit het niks achter helemaal weg :eek: tja en sindsdien ben ik alles gaan nalopen maar alles doet het nog maar krijg het niet meer aan in de auto en alles is nagekeken, nieuwe kabels etc WAT kan hier allemaal het probleem mee zijn? Kan iemand mij helpen want deze installatie wil ik graag behouden!!!!
Kan dit ook aan mijn accu liggen dat hij niet genoeg kan leveren?

Opstelling: :cool:

Special JBL Tweeters
JBL Versterker
JBL 16,5 cm boxen voren
Infinity Boxen achter
Bassbox JBL
1fahrad Condensator
Pioneer Radio ( Beeldscherm )

Ik hoor graag tips etc van iedereen ALVAST BEDANKT!

Kris Hoekstra
22-03-2009, 19:12
Ik had hier een tijdje terug opeens ook zomaar last van... niks van mijn subwoofer deed het meer alleen me voorste speakers (maar die zitten niet op me versterker aangesloten).... Ik heb toen alle kabels maar is gekeke of er iets los zat o.i.d. maar niks mis mee.

Een week later zei me vader probeer eens een andere massapunt te zoeken... dus ik het een stukje metaal van binnen kaal gemaakt en die kabel daar vastgemaakt en alles deed het weer :S:D

Dus als jij het nog niet geprobeerd heb... probeer eens een andere massapunt te zoeken/maken.

Kris.

jappie86
23-03-2009, 12:52
ik had van de zomer ook dat mijn radio en de rest van mn instalatie niks meer deed, dit lag aan de remote draad, deze maakte namelijk ergens minimale kortsluiting.

suc6

Ivo's
23-03-2009, 13:42
- zekeringen nakijken, ook van de versterker(s)
- massa van de versterkers+radio+accu(s)
- remote van je radio
- RCA's