PDA

View Full Version : Sites en tips a.u.b.


MMgolfnut1
10-10-2004, 20:10
Elleuh

Ik ga voor een kennis op zoek naar een set Amerikaanse dunne bumpers (mk2). Hebben jullie tips of sites of weten jullie een set te koop? Binnenkort gaat er een container van Amerika naar Nederland en het zou mooi zijn als de bumpers gelijk meekunnen :)

Tevens ben ik op zoek naar een Duitse vraag- en aanbodsite. Ebay ken ik natuurlijk, maar dat is niet wat ik zoek. Ik wil zelf ook een 'gevraagd' advertentie kunnen plaatsen.

Alvast bedankt voor de tips!

Groeten, Marnix.

Tjaap
10-10-2004, 20:16
ik kan je zo aan 100 setjes helpen.. de yanken willen er allemaal wel vanaf.
hoe zit dat met die container?? wie laad hem (kan diegene een postpakket aannemen met die bumpers?)
als ik jou was zou ik zoveel sets als mogelijk is halen, dan houdt je geld over aan je idee ;)

MMgolfnut1
10-10-2004, 21:42
Hehe, ik dacht wel dat de 1e reactie van jou zou komen!

Mijn stiefvader gaat samen met een kennis e.e.a. laten verschepen vanuit Amerika. Ik heb me laten vertellen dat in Amerika een Nederlandse dame zorgt voor transport van containers. Details ken ik nog niet. M'n stiefvader komt dinsdag terug uit Amerika. Dan zal ik 'm nog ff uithoren.

Wat kost een setje bumpers gemiddeld?

Tjaap
10-10-2004, 21:46
hetzelfde als je hier 2ehands ongeveer betaald voor euro bumpers...
op de sloop alles tussen 5 en 50 dollar denk ik....

eigenlijk zou je eerst een container heen moeten sturen, wij proppen hem hier vol met euro bumpers, en iedereen die daar 4 goede sets inleverd mag een setje hebben ;) weet waarvandaan de container vertrekt? (og ingeladen word iig) das makkelijker zoeken naar bumpers want dat scheelt in opsturen als je ze lokaal vind

Jurgen Santana
10-10-2004, 21:53
Als je ze op Jwelty als gevraagd zet krijg je gelijk diverse setjes aangeboden! Geld kosten dooen ze niet, alleen het verzenden kost een happie geld.

Tjaap
10-10-2004, 22:00
ja JWelty is geen gek idee... Vortex is nog een stukkie groter, dus breder en vaak sneller...

Mr_LSD
11-10-2004, 11:13
Waarom wil je in godsnaam van die bumpers? En verschepen? brrrrrrr... :(

MMgolfnut1
11-10-2004, 19:24
Omdat ze dikker dan de dunne zijn, maar dunner dan de dikke, snap je? :) :)
Tis niet voor mij, maar voor een kennis die ik graag aanmoedig om een dunne bumper MK2 te bouwen :)
En wat is er mis met verschepen?

FMA
13-10-2004, 13:42
voor mij ook een setje graag :green:
wel met knipperlichten inbegrepen indien mogelijk :)