View Full Version : Wörthersee 2005 (merged with other W-see threads)
johangolf1
19-08-2004, 17:59
hey mensen er zijn vast mensen die al iets weten over worthersee 2005 of ben ik nu heel erg vroeg...
ik wil dit jaar heel erg graag ernaar toe maar war kan ik info vinden en/of boeken...
groetjes en bedankt
http://www.woertherseetreffen.at/
wij hebben al geboekt... boek nu al maar!!!!
Ik weet in elk geval wel voor 85-95 % zeker dat we weer gaan, we hebben een "vast" stekkie in velden, en daar zullen we waarschijnlijk dan ook wel weer zitten.
johangolf1
19-08-2004, 22:07
hoe ken ik boeken dan op de site kan het toch nog niet of ben ik gek...
Wij hebben ook al iets leuks gevonden.
Je kunt het beste kontakt opnemen met het VVV in Reifnitz.
Wij zijn ook al bezig te boeken, of zal ik zeggen: zij zijn ook al bezig te boeken... ik zou mee met de club maar gezien mijn eerste schooljaar komend jaar, laat ik het even zitten... er blijft vast wel een bedje over en zo niet, dan ga ik niet of smokkel ik mezelf naar binnen en slaap op het balkon.. maakt geen verschil met de camping van dit jaar, is misschien nog wel beter :D We/ze zitten in het pension dat Ronald, Marnix en Arjan dit jaar hebben getest, en het beviel nogal goed, dus in september worden er tien tot dertien kamers (=hele pension) bevestigd. Maar goed, kans is dus evengroot, of misschien nog wel groter, dat ik 2005 oversla. Wat ik wel zeker weet is dat het weekje Oostenrijk in mei uiteindelijk wel routine zal worden voor mij, ik vond het echt super.
johangolf1
20-08-2004, 07:53
heeft iemand het adres van de vvv in rheinfitz???
op google kennen ze rheinfitz niet eens :S
bobby-digital
20-08-2004, 08:08
moet nog ff een telefoontje plegen en dan is het alweer geregeld voor weinig euro's op loopafstand van reifnitz :biggrin: .....
alleen ff sparen om er met de golf naar toe te gaan, moet er dan met de carbies erop naar toe en hoop dat ik 1 op 8, 1 op9 haal op de snelweg :mad:
heeft iemand het adres van de vvv in rheinfitz???
op google kennen ze rheinfitz niet eens :S
Probeer Reifnitz eens... klein verschil ;)
johangolf1
20-08-2004, 10:25
hahah ok sorry heb ik verkeerd gelzen hahaha...
Binnenkort gaan we zoals leentje het zegt weer boeken. Misschien hebben we een heel pension. :D
@ Johan. Kijken even op www.woerthersee.at
Hier kan je iets leuks zoeken naar hartelust.
johangolf1
20-08-2004, 10:47
ik heb net een mailtje gestuurd naar het reisbureau of ze het effe uit willen zoeken voor me ;)...
iemand die verder weet hoe het er daar aan toe gaat met toegangs kaarten oid ben er nog nooit geweest...
maar het lijkt me super heb ook de dvd gekeken die ik hier besteld heb en ja nu wil ik ook he...
Aanmelden etc gaat allemaal zoals V-dub zegt via http://www.woertherseetreffen.at/
johangolf1
20-08-2004, 13:10
heb net effe een mailtje gestuurd hoop dat ze half tam duits kennen daar hahah...
Probeer Reifnitz eens... klein verschil ;)
LOL!! :biggrin:
bobby-digital
20-08-2004, 13:53
zo heleen, we zijn scherp vandaag:D
johangolf1
20-08-2004, 14:07
nee heleeen is gewoon heel goed bezig ;)
bobby-digital
20-08-2004, 14:11
en dat op vrijdag.....
johangolf1
20-08-2004, 14:18
hahaha het is nog geen vrijdag avond toch :p...
Sorry for speaking English
Someone on cleaned.be said that you guys were putting the cars on a train to Austria.
Is it possible to put the cars on a train from somewhere in Europe and get to Austria? IF so does anyone have details where it departs from and where it arrives in Austria?
Thanks in advance.
Most of us are driving to austria.
Don't know if it's possible to get your car on a train, i think that it is a lot cheaper to drive yourself
it's way way too far for us to drive, we have to drive from London to Calais, then Calais to Austria.
How many miles?? We drive about 750 miles
johangolf1
20-08-2004, 16:09
i'm going too drive also... i wont put my car on a train i may damage while driving all the way too austria...
Never heard of that train... driving is more fun and it should be a challenge to you. Once you drove to Worthersee yourself, you'll never want to reach it in any other way.
I'm sure about that heleen, just sit back and relax, enjoy the wonderful environment
vwleusden
20-08-2004, 21:35
Heleen was driving this year :D :D :D
Obviously :cool: I'm going to pass for 2005, but I'll be back in 2006.. bigger, better.. Burger King :D
johangolf1
23-08-2004, 22:14
heb vandaag de catalogus gehad van het reisbureau...
dus vrijdag effe langs om een voor boeking te maken kan pas vast boeken in december beetje jammer :S...
en heb een mailtje gehad van het see treffen zelf heb via de site gemailt naar hun maar kan nog niet reserveren zeggen ze :S...
wie weet meer???
ik ga proberen te boeken in reifnitz hoop dat dat nog gaat...
zie hier ook klagenfurt staan kan dat ook???
Ik weet in elk geval wel voor 85-95 % zeker dat we weer gaan, we hebben een "vast" stekkie in velden, en daar zullen we waarschijnlijk dan ook wel weer zitten.
reserveerd u ook dan weer een plekje voor mij? Het enige vervelende is dat ik dan wel mee ga.....sorry ;)
Das dan weer minder.... ;)
What date is Worthersee 2005?
Thanks to crispy8v who sent me details of the car train that goes across Europe.
Do you think the cars will be damaged at all if we put them on the train? Also as our cars are so low do you think we will have problems getting on the train?
Finally, how many hours does it take? From Dusseldorf to Austria?
thanks all
bobby-digital
24-08-2004, 11:58
woerthersee begins the 4th of may untill the 8th
http://www.woertherseetreffen.at/
pretty early this year........ last year was end of may if i'm not mistaken
Christiaan
26-08-2004, 10:45
@Marco, ik gaat ook weer mee in 2005!!!
Christiaan
11-10-2004, 19:30
Jaja....voor diegene die het nog niet wisten, datum is inmiddels bekend, 4 - 8 mei 2005. Inschrijven is in de loop van volgende maand mogelijk.
Kan ik vast ff vrij vragen op met werk ;)
Meer info (http://www.woertherseetreffen.at/)
En ja, heb er nu al sin an!
vwleusden
11-10-2004, 19:37
Ich bin dabei !!!!! :D :D
Mijn vrouw en ik hebben een huis met zwembad geboekt aan de Faakersee. Neem je zwembroek mee en kom een pilsje halen.
bobby-digital
13-10-2004, 11:07
dan zal het water van "der See" nog wel frisjes zijn in begin mei...... hopen dat het goed weer wordt het er superveel zin in:D
Ik zal er wrsch niet bij zijn :( Maar ik wens jullie wel erg veel plezier ;)
vwleusden
13-10-2004, 12:19
Mijn vrouw en ik hebben een huis met zwembad geboekt aan de Faakersee. Neem je zwembroek mee en kom een pilsje halen.
Welk hotel ? :D :D
doeme da's niet lang meer :-)
nog vies hard werken
Ik heb ze afgelopen Wörthersee-tour in Mei in de See zien zwemmen. Was dan ook wel 26 graden buiten.
@ VWLeusden: Huis met zwembad.
Voor degene die nog zoeken: http://www.austriatour.nl/
bobby-digital
13-10-2004, 20:56
heb ook wel gezwommen vorig was frisjes....maar wel lekker:D
VolkswagenRacing
13-10-2004, 22:00
Ik zoek nog.. Maar word niet echt wijzer van de site :)
Kijk er nog wel eens naar.
als je iets wilt boeken dan zou ik echt snel zijn, nu is er nog wel het een en ander vrij, in januari/februari ben je echt te laat.
Beste kun je kontakt opnemen met VVV in Reifnitz
VolkswagenRacing
13-10-2004, 22:25
Mijn duits en Oosterijks is niet echt perfect.
Is er een site van VVV Reifnitz?
adres gegevens zijn te vinden op: http://www.woertherseetreffen.at/
hier is ook nog vanalles te vinden: http://www.velden.at/ ligt ongeveer op 12km afstand van Reifnitz, heb daar nu 2 jaar gezeten aankomende jaar voor de 3e maal.
Christiaan
14-10-2004, 07:32
@Jeff, vantevoren ff GSM nummers uitwisselen....afgelopen jaar ben ik je niet tegengekomen, dit jaar kom ik ff een biertje bij je drinken (of jij bij ons :D )
Misschien is het een idee om ergens een meeting te plannen met alle nederlanders. Van alle forums.
JK Le Mans
14-10-2004, 12:18
ja das zeker wel een leuk idee ja !!
ik kan ook niet meer wachten ! en het duurt nog zo lang !!!!!!!
Die meeting was vorig jaar ook al gepland, of er wat van is gekomen weet ik niet... ik was op de betreffende dag niet bij.
VolkswagenRacing
14-10-2004, 17:57
Niemand zit dus in Reifnitz zelf. Iedereen dus in de plaatsjes er omheen?
En de inschrijving wat houd dat precies in?
Christiaan
14-10-2004, 18:47
Inschrijven houd in dat je de dagen van de meeting zelf (wo t/m za) met je auto en jezelf reifnitz inkomt.....anders kom je dus niet binnen...kunt wel een dagkaart ter plaatste kopen, maar volgens mij niet voor je auto, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Maar met voorinschrijving heb je dus met je auto en evt. passagiers woensdag t/m zaterdag toegang tot reifnitz....
VolkswagenRacing
14-10-2004, 22:15
Ik schaam me diep.. Maar denk dat ik voor 1300km mischien wel een gilf V bij de dealer mee neem ;) Zie me 15 jarige 2ton gedraaide schatje nog niet zich zelf door de Alpen slepen. :(
Christiaan
21-10-2004, 20:47
Inschrijven is vanaf nu mogelijk!!!!! ( http://www.woertherseetreffen.at )
JK Le Mans
22-10-2004, 09:47
heb net te horen gekregen dat ik oficieel vrij ben volgend jaar !!
ik heb weer iemand gevonden die de winkel voor mij doet ! joepie
mijn dag is weer helemaal goed ook al verkoop ik geen donder vandaag :D:D
ticket besteld nu nog paar maanden hard werken
VolkswagenRacing
08-11-2004, 17:50
Hoe hebben jullie eigenlijk de appartementen geregeld. Probeer beetje te boeken maar zie dat je alleen kan van zaterdag tot vrijdag terwijl ik dus zaterdag en zondag ook mee wil maken. Kan je ook maandags je week laten beginnen? Ik kom er niet echt uit
VVV in Reifnitz bellen. Of je haalt een reisgids van Reifnitz, Velden en omgeving (gemeente Kärnten) zoekt daar iets uit en bellen maar.
OKJ en wie gaan volgend jaar ?
Chis , marco , barbara , antera ik zei de gek , eneenene ???
JK Le Mans
09-11-2004, 08:26
ikke
Christiaan
09-11-2004, 08:34
Net te horen gekregen, verlof is goedgekeurd :p Zal ik vast die kant op gaan rijden :p
bobby-digital
09-11-2004, 12:32
heb het appartement in sekirn alweer geregeld, kom je nog een biertje happen christiaan???:D
Christiaan
10-11-2004, 10:20
Wij gaan een biertje ( 1 tje maar :p ) happen maarten......
bobby-digital
10-11-2004, 13:02
sgoed 1 heeeeel groot biertje:D
What date is Worthersee 2005?
Thanks to crispy8v who sent me details of the car train that goes across Europe.
Do you think the cars will be damaged at all if we put them on the train? Also as our cars are so low do you think we will have problems getting on the train?
Finally, how many hours does it take? From Dusseldorf to Austria?
thanks all
Fuckin' hell, if you're allready in Dusseldorf, then why moving by train. Take the autobahn. there's only one way to get your car really going, and this guy wants to take the train. You're allmost there!!!
zo het is weer bevestigt .
edward
christiaan
marco
peter barbara
mark ( antera)
richard
rainier + dame
fatalM +dame
totaal 11 personen , mocht er iemand niet mee gaan en +/- 3 maanden van te voren afzeggen is er niets aan de hand , daarna gelden wat anullerings kosten .
voor de te bestellen kaarten : http://www.woertherseetreffen.at/07_anmeldung-alt.html
Einfahrtsticket (gelb) moet je hebben als je de hele week onbeperkt wilt rondtuffen daar ( woerthersee tour )
p.s. hier zitten we : http://urlaubamwasnighof.at/
Ziet er leuk uit jongens... ik wens jullie alvast veel plezier!
ik ben er volgend jaar toch ook weer bij.
jammer heleen , moet je nog een x in je rokje zien , dat houden we maar tegoed dan.
tuurlijk chris , wie kan jou nu vergeten ...... :rolleyes:
vwleusden
19-11-2004, 14:28
der boedha :D
der boedha :D
nou Boeddha gaat aan de slag om er 25 kilo vanaf te krijgen. Maar of dat gaat lukken??? watch the new avatar :biggrin:
vwleusden
19-11-2004, 15:15
met een beetje doorzettingsvermogen lijkt mij van wel... dus komt wel goed.
VOLKSFORUM EXTREEM MAKEOVER
COOL :cool:
vwleusden
19-11-2004, 18:22
woehahahaha brul brul :D
mellowyellow20VT
20-11-2004, 06:18
hey Peter,
Heb ook mijn kaart geboekt. Nu nog sparen om de benzine te kunnen betalen.
Christiaan
20-11-2004, 18:50
Heb er weer sin an.... weet nog niet met welk vehikel ik die kant op ga, maar gaan doet ik :p
right, ik was net gebelt door de herr Claassen...ik ga ook mee.
Met wie van het tuig mocht ik ook alweer een kamer delen Peter?
Hoe zit het verder met kaarten als je met iemand mee rijdt of alleen gaat??
Moet er naast het hotel nog iets anders geregeld worden?
meneer Melgers ook ouwe....serieus :)
zo het is weer bevestigt .
edward
christiaan
marco
peter barbara
mark ( antera)
richard
rainier + dame
fatalM +dame
totaal 11 personen , mocht er iemand niet mee gaan en +/- 3 maanden van te voren afzeggen is er niets aan de hand , daarna gelden wat anullerings kosten .
voor de te bestellen kaarten : http://www.woertherseetreffen.at/07_anmeldung-alt.html
Einfahrtsticket (gelb) moet je hebben als je de hele week onbeperkt wilt rondtuffen daar ( woerthersee tour )
juist...Richard zei je.....
Christiaan
20-11-2004, 18:59
sgoed 1 heeeeel groot biertje:D
http://www.friendshipfactory.nl/Images/activiteiten/biertje-1-199x199.jpg
@Edje, naast hotel en toegangskaarten hoeft er niets geregeld te worden.......
is dat leuk daar als je met je luchtgekoelde komt? Zowieso, wat is er zo 'super' aan die meeting? Lijkt me ook wel wat, vanuit het maikafertreffen (1mei) daarheen.
lees ik niet goed of war kan je toegangskaarten krijgen?
Update :
edward
christiaan
marco
peter + barbara
mark ( antera)
richard
rainier + Anne
fatalM + Remona
nog 4 man extra :
Mathijs en jerry
vriend en zijn vriendin van antera ( weet de namen eff nie )
zijn geboekt en gaan op : zondag 1 mei rond 20:00 ( bij de MAC D in sevenum l.b. )
mocht er iemand niet kunnen , minimaal 2 maanden vt voren melden anders wordt er een boeteclausule in werking gesteld. dit ivm reserveren.
we zitten hier : http://urlaubamwasnighof.at/
Christiaan
25-11-2004, 08:44
Damn, wel een grote groep.........
Allemaal vwforum.nl mensen als ik me niet vergis ?
Allemaal vwforum.nl mensen als ik me niet vergis ?
so what? mogen die niet?
JK Le Mans
27-11-2004, 11:15
so what? mogen die niet?
kan ook alleen een vraag zijn ! :cool:
Tja Peter, dat komt nog wel een keer dan, trouwens was jij er ook niet in België? Dan hebben we dat dus al gehad :D Vind het zelf wel jammer dat ik niet mee kan maar ik stel momenteel gewoon even andere prioriteiten en Oostenrijk loopt niet weg.. bovendien wil ik wel iets meer van de wereld zien dan alleen de Wörthersee :cool:
so what? mogen die niet?
Was dus idd een doodnormale vraag
vwleusden
28-11-2004, 18:15
en wij van vw-speed hebben nog steeds geen onderkomen :mad:
Huh?? jullie hadden toch dat strandhotel van vorig jaar helemaal geboekt?
vwleusden
29-11-2004, 23:09
Die mensen doen dus een beetje erg moeilijk :mad: dat is ons probleem dus. Vorig jaar gelijk reserveren... alles ok enz enz tegen Oktember ff terug bellen. Bonalds dus bellen en die gasten moeilijk doen :mad:
Christiaan
30-11-2004, 11:53
Moet je ook niet zo veel herrie schoppen :p
SplitBien
30-11-2004, 12:03
Bob en ik gaan in 2005 ook mee met veeweespietpuntenel.
Bob en ik gaan in 2005 ook mee met veeweespietpuntenel.
fout, het is:
veeweestreepjespeedpuntenel :D:D :tongue:
JK Le Mans
30-11-2004, 12:08
wat is daar toch te doen ?
iedereen heeft het over oostenrijk heb geen id gaat iedereen skieen of zo ??
:D:D:D:D:D
neuh, das zo`n meeting volgens mij..wurterse?? ofzo??
vrij klein hoor en nix aan eigenlijk...altijd dezelfde auto`s ;)
LOL
Pff je bent zo uit gekeken op tienduizend VW's, Audi's en Seats.
Ik ga naar Oostenrijk voor de praktijk Jodel-cursus.
Christiaan
30-11-2004, 13:27
Waarom zou je daar heengaan...... de see ruft....
Ik voor villacher bier ! :cool:
vwleusden
30-11-2004, 16:48
Ik voor de bergen ;)
Die mensen doen dus een beetje erg moeilijk :mad: dat is ons probleem dus. Vorig jaar gelijk reserveren... alles ok enz enz tegen Oktember ff terug bellen. Bonalds dus bellen en die gasten moeilijk doen :mad:
dude, kep de DVD gezien van jullie in Oostenrijk.....eeehhhh...naja, ik weet niet of je hem zelf gezien hebt? :) Kan een en ander wel begrijpen.....was er niet bij naturlijk :wink:
dat ga je aankomend jaar ruimschoots goedmaken ed ;)
was ik wel van plan Peter. Je weet de oorzaak van vorig jaar :biggrin: :wink:
En kans op zo een tweede keer lijkt me uitgesloten, niet dan?
ik voor de zon
is er kans op zon dat volgend jaar? Ik had vernomen dat het 3 weken eerder gehouden werd?
vwleusden
30-11-2004, 21:54
dude, kep de DVD gezien van jullie in Oostenrijk.....eeehhhh...naja, ik weet niet of je hem zelf gezien hebt? :) Kan een en ander wel begrijpen.....was er niet bij naturlijk :wink:
Valt allemaal reuze mee Edje... het kan erger.... ben ik heilig van overtuigd ;)
ben ik ook van overtuigt.....ik zei ook alleen te begrijpen waarom die mensen moeilijker doen dan vorig jaar. Ik geef niemand de schuld.
vwleusden
30-11-2004, 21:58
Hahahaha, vorig jaar zijn we er maar 1 avond geweest met 2 BBQ's
SplitBien
23-12-2004, 13:04
p.s. hier zitten we : http://urlaubamwasnighof.at/
p.s. daar zitten wij ook! :biggrin:
webcams voor heimwee.....http://www.wcam.at/
vwleusden
07-02-2005, 11:35
p.s. daar zitten wij ook! :biggrin:
Genoeg speelplezier voor Bob :biggrin:
http://urlaubamwasnighof.at/pages/fotos/kindertraktor_.jpg
gaaf!! doen ze `t ook tijdens worthersee meeting???
gaaf!! doen ze `t ook tijdens worthersee meeting???
de cams... sure, al jaren.
SplitBien
04-04-2005, 12:45
En hebben we er al zin in?!?!!?!?! Ik wel in ieder geval!!!!! Nog een klein maandje mensen!!!!! Wij vertrekken (geloof ik) 30 april met de jetta, samen met peter (sixpack), marco en nog wat anderen en komen op 1 mei aan! Kan niet meer wachten tot het zover is!
JK Le Mans
04-04-2005, 12:58
ja ik kan ook al niet meer wachten tot het weer zover is !
ik moet alleen nog een dagje langer wachten ik ga de 3e weg hier en hoop de vierde aan te komen daar !
doen we nog een volksforum meet&greet ?
SplitBien
04-04-2005, 12:59
doen we nog een volksforum meet&greet ?
Lijkt me gezellig!!! Noem een datum, tijd en plek en ik zal er zijn!! :D
JK Le Mans
04-04-2005, 13:01
leek mij ook een goed idee gezellig toch !
nog meer mensen die daar wat in zien dan kunnen we er mischien wel ff en threat over maken ? met iedeen waar en wanneer !
SplitBien
04-04-2005, 13:04
Ik ben een oostenrijk leek dus plaatsen noemen met een soort van beschrijving voor domme blondjes erbij, haha! :p Ff kijken of er animo voor is of dat mensen denken: bekijk het ff lekker, ga geen mede forummers ontmoeten!
JK Le Mans
04-04-2005, 13:08
heb al ff een threat geopent erover !
wou er een pol van maken maar geen idee hoe ik dat moest doen ?
SplitBien
04-04-2005, 13:11
heb al ff een threat geopent erover !
wou er een pol van maken maar geen idee hoe ik dat moest doen ?
Heel makkie!!!! Je kan onderaan een optie aankruisen, staat iets over poll bij... Dan gewoon kiezen hoeveel keuzes je wilt en dan aangeven wat de keuzes kunnen zijn en tot hoelang de poll open mag blijven staan... of zoiets.... :p Ff uitproberen joh! ;)
En hebben we er al zin in?!?!!?!?! Ik wel in ieder geval!!!!! Nog een klein maandje mensen!!!!! Wij vertrekken (geloof ik) 30 april met de jetta, samen met peter (sixpack), marco en nog wat anderen en komen op 1 mei aan! Kan niet meer wachten tot het zover is!
kep der seker sin an!!!!
LinnieTDI
04-04-2005, 16:30
Oke René, de verjaardag bij jou wordt dus erg rustig!!! :wink:
Jij bent toch op 1 mei jarig??? :eek:
Oke René, de verjaardag bij jou wordt dus erg rustig!!! :wink:
Jij bent toch op 1 mei jarig??? :eek:
geeft niet... is op `n zondag en er wil toch niemand mee naar de kerk :p
ik vier m`n verjaardag dan wel lekker alleen.... :(
o nee!! lekker met m`n golfje muahhaa
LinnieTDI
04-04-2005, 22:52
geeft niet... is op `n zondag en er wil toch niemand mee naar de kerk :p
ik vier m`n verjaardag dan wel lekker alleen.... :(
o nee!! lekker met m`n golfje muahhaa
Ochhhh zielig!!! :frown:
Als je nu wat meer in het zuiden zou wonen konden Kev et Moi in ut golfje
wel ff langs komen tuffen haha :tongue:
Want wij gaan NIET naar Wörthersee toe....
LinnieTDI
04-04-2005, 23:07
buurmeisje? :p
Jij met je buurmeisje!! hahaha
Ik kan wel een kaart sturen als je dat wil hahaha :wink:
Jij met je buurmeisje!! hahaha
Ik kan wel een kaart sturen als je dat wil hahaha :wink:
wil je niet eens ff bij je buurjonkje langs? :( ;)
LinnieTDI
04-04-2005, 23:11
wil je niet eens ff bij je buurjonkje langs? :( ;)
Fjoew is wel een stukje he? :p
Kom je me halen dan? LOL :wink:
:biggrin: :wink: :biggrin:
Mister Cool
04-04-2005, 23:12
Nou nu moe tje toch een deal hebben rené, nu moet je toehappen jongen :tongue: :tongue: :biggrin:
LinnieTDI
04-04-2005, 23:25
Nou nu moe tje toch een deal hebben rené, nu moet je toehappen jongen :tongue: :tongue: :biggrin:
:D :D
Ik heb wel zin in vlaai hoor,
maarja René zegt niets dus ja.... TE LAAT
nu kom ik niet meer... :tongue: :tongue:
hahahaha sorry, kan ik niet aan beginnen joh, kost me klauwen vol benzine en dan komt die 16V er noooooit ;)
hahahaha
Kevin20v
04-04-2005, 23:28
hahahaha sorry, kan ik niet aan beginnen joh, kost me klauwen vol benzine en dan komt die 16V er noooooit ;)
hahahaha
Dus dan moet ik maar met de 20v aankomen :biggrin:
Mister Cool
04-04-2005, 23:29
:D :D
Ik heb wel zin in vlaai hoor,
maarja René zegt niets dus ja.... TE LAAT
nu kom ik niet meer... :tongue: :tongue:
Hij laat je ook nog gewoon in de kou staan :p :p :p
Dus dan moet ik maar met de 20v aankomen :biggrin:
kom maar!! :D:D:D
Kevin20v
04-04-2005, 23:31
kom maar!! :D:D:D
:p Kan ik niet betalen hahahaha, je hebt mijn velgen topic gezien?? :rolleyes::eek::D
:p Kan ik niet betalen hahahaha, je hebt mijn velgen topic gezien?? :rolleyes::eek::D
maar ik ben `n arme student :redface:
:p
LinnieTDI
04-04-2005, 23:37
Hij laat je ook nog gewoon in de kou staan :p :p :p
Inderdaad, en dat noemt zich iemand die ik als BUDDIE op het forum heb :( :( :( :(
Maargoed tis je vergeven omdat je een arm studentje bent!
Jammer dat me OV alleen door de week geldig is hahaha anders was dat nog een optie geweest LOL :biggrin:
Mister Cool
04-04-2005, 23:39
40 procent korting in 't weekend ;)
LinnieTDI
04-04-2005, 23:40
40 procent korting in 't weekend ;)
Ja daaaaaaaaaaag , reken ff uit hoeveel ik dan kwijt ben....
Venlo-Stadskanaal retourtje..... :rolleyes:
Mister Cool
04-04-2005, 23:42
komt in kanaal überhaupt een trein :rolleyes: :p . Haha als je 't beide te duur vind doe je toch elk de helft :D
Kevin20v
04-04-2005, 23:43
komt in kanaal überhaupt een trein :rolleyes: :p . Haha als je 't beide te duur vind doe je toch elk de helft :D
ik ga wel met de golf..... pfff lame gedoe met de trein :biggrin:
LinnieTDI
04-04-2005, 23:45
ik ga wel met de golf..... pfff lame gedoe met de trein :biggrin:
Mja inderdaad :p gaat ook wat sneller :tongue:
Mister Cool
04-04-2005, 23:46
Volkswagen... Connecting people ;)
Kevin20v
04-04-2005, 23:47
Mja inderdaad :p gaat ook wat sneller :tongue:
Gaan we via Duitsland... kunnen we flink jagen, in een uurtje in stadskanaal :biggrin:
LinnieTDI
05-04-2005, 00:02
Gaan we via Duitsland... kunnen we flink jagen, in een uurtje in stadskanaal :biggrin:
Ja inderdaad ff scheuren! :biggrin: :biggrin:
Oke we gaan weer ONTOPIC nu !!!!
Yess vandaag de Einfahrts-Ticket en de 4-tages-card binnen gekregen van Worthersee 2005@ Reifnitz.
Nog 3weken en dan......... fahren wir nach Austria !!!
sturen jullie mij wel allemaal `n kaartje op 1 mei? dan ben ik jarig... kaartje kan naar:
Rene Kloeze
spreeuwenhof 28
9502 TL stadskanaal
ik verwacht dat de brievenbus uit zal puilen..... :p
SplitBien
07-04-2005, 12:08
Yess vandaag de Einfahrts-Ticket en de 4-tages-card binnen gekregen van Worthersee 2005@ Reifnitz.
Nog 3weken en dan......... fahren wir nach Austria !!!
Heeeee!! Gaat u ook meneer jeff?? Gezellie!!
@rene; ik stuur je wel een kaartje hoor, en bob ook wel!!!
@rene; ik stuur je wel een kaartje hoor, en bob ook wel!!!
dat zijn er iig al 2 :D
thanx sweetass.....:rolleyes:
Dat had ik je dinsdagavond toch al verteld??? :cool: :rolleyes: :confused: :D
SplitBien
07-04-2005, 12:27
Dat had ik je dinsdagavond toch al verteld??? :cool: :rolleyes: :confused: :D
Uhhh denk denk denk..... sorry, hoofd als vergiet de laatste tijd, werk stress.... :mad:
Maar i.i.g leuk dat je ook gaat! :)
@rene; graag gedaan jongen! :wink:
Christiaan
07-04-2005, 13:22
Heb m'n kaarten gisteren ook binnengekregen....
Wat zouden we dit jaar voor kado krijgen :D
Rugzak van vorig jaar gaat in ieder geval wel weer mee, was een erg nuttig kado!!
G.I._BOB
07-04-2005, 15:07
Zo ik heb mijn kaarten ook binnen jipie.........
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=13851&mode=normal
SplitBien
07-04-2005, 15:17
Duidelijke foto meneer! :(
maaruh, goed van de kaarten!! http://smile.smilies.nl/353.gif
Hier alvast wat sfeerbeelden van de omgeving.
Foto's zijn 4 dagen geleden genomen....
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03147.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03135.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03137.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03139.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03142.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03146.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03133.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03125.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03126.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03127.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03128.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03129.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03130.JPG
http://members.chello.at/vwteamlindwurm/DSC03131.JPG
Bron (http://www.vw-page.at/wbb/thread.php?threadid=6018&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1)
SplitBien
13-04-2005, 09:40
Dat ziet er errug gezellig en warm uit! :p
Hmm die parkplatz is dus niet meer toegangkelijk :s
Mister Cool
13-04-2005, 09:47
haha je mag wel een syncro meenemen zo te zien :rolleyes:
Vorig jaar kwamen we ook opeens op een weg die nog geasfalteerd moest worden, jongen waar ik mee was die reed er gewoon doorheen andere zijn anders gereden.
Laten we overigens dit topic niet vervuilen met spam svp.
Christiaan
13-04-2005, 10:32
maar damn.. die foto's... er ligt wel een hele hoop open zeg :eek:
Kunnen die mannen niet dd snel in een paar weekjes wat asfalt neergooien :D
Er staan al palmen. Dat bied hoop.
mmm toch maar de handel naar boven schroeven
eerste foto is dus andere Shell.. alleen snap ik die weg naar de spar toe niet.. die was nog geen jaar oud??
Christiaan
13-04-2005, 13:00
is dat niet de shell aan het begin van Reifnitz (als je van Maria Wörth afkomt?)
en het is daar dus een lekkere puinhoop......... maar ja, ze houden toch wel een beetje rekening met ons :D ) en ach, volgens de borden moet het in juni klaar zijn.... dus misschien valt het nog wel mee
nee das geen Shell, das een Avanti
Jaap dit is die ene waar wij vorig jaar elke dag naartoe gingen :(
nee die staat op de laatste foto's
Christiaan
13-04-2005, 13:58
heb inmiddels een mail adres van de club waar die foto's op staan.. heb ze ff gemaild voor meer info over de bouwput :D
SplitBien
13-04-2005, 13:59
Goed zo.... zucht. :(
Maaruh, weet iemand al wat de temperatuur ongeveer gaat worden? Winterjas mee of t-shirts??
SplitBien
13-04-2005, 14:04
ok... als de t-shirts maar voor overdag zijn en de jas voor s'avonds dan ben ik al tevreden!
Christiaan
13-04-2005, 14:25
Mark - O - Polo... hoe kom je eigenlijk aan die foto's?
Heb nu al reactie van het vvv in Reifnitz (had ik ook ff gemaild) en krijg nogal een paniek reactie terug, waar deze beelden vandaan komen :p
SplitBien
13-04-2005, 14:35
whahahaaha wel een goeie grap moet ik zeggen!!
Hij sloeg bij mij ook in als een bom!
nee lijkt mij 100% echt. ze zijn al 4 jaar aan die wegen bezig..
Christiaan
13-04-2005, 14:43
Reactie van het VVV in Reifnitz:
keine Angst - alles wird zeitgerecht fertig sein!
TI Maria Wörth
Bleier
Met andere woorden, het komt allemaal goed :D
En het is dus geen fotosoep :tongue:
daar bij de spar komt een rotonde. De parkeerplaats bij de Shell blijft even groot. De rotonde is er om de snelheid er uit te halen. die middelste foto's zijn van de weg naar Reifnitz, waar ze de laatste jaren al die gaten in hebben gekregen. Gelukkig is het men daar er veel aan gelegen om de boel glad te krijgen voor GTI. Ze hebben een stukje van de wanden weggehaald en netten geplaatst om een bredere weg te creeren, omdat er wat aan de stoepzijde naar beneden gelazerd was.. ook hebben ze daar straks een nieuwe reling zitten. Kan ook niet anders want daar waren ze verleden jaar ook al mee bezig.
Alle info komt van het Gemeindesamt Reifnitz. Een telefoontje doet wonderen. Tel.: +434273224021
Dan moeten we met de vering maar weer iets omhoog. Ik was net bezig de boel lager te zetten.
kijk anders naar de webcams voor actueel weer. http://www.wcam.at/
het ziet er naar uit dat er geen lage VW's over kunnen rijden.
Dit ziet er niet goed uit mannen ,hoop maar dat het over 3 weken allemaal goed komt.
Dit ziet er niet goed uit mannen ,hoop maar dat het over 3 weken allemaal goed komt.
gelukkig heb jij airride! :D
gelukkig heb jij airride! :D
De Airride is een beetje aangepast ,dus extreem hoog gaat hij niet meer ,wel lager :biggrin:
Christiaan
14-04-2005, 11:23
Zal wel goedkomen allemaal.....
Heb een positieve reactie gehad van het VVV via mail, Waldorf heeft telefonisch contact gehad, wat ook positief klonk dat het allemaal wel op tijd klaar zou zijn...
En ik denk ook wel dat ze opschieten, want het is een aardige bron van inkomsten voor die regio daar...
JK Le Mans
14-04-2005, 11:28
zou ik ook zeggen als ik hun was anders zegt iedereen we gaan niet !
zal vast wel goedkomen ja !
wie zien het wel !
zou ik ook zeggen als ik hun was anders zegt iedereen we gaan niet ! !
yeah right, iedereen heeft al geboekt, en wellicht al betaald. Maar ik heb hoop. Op de webcams van Velden is het allemaal pracht en praal. De zon schijnt er en het is er prachtig weer.
JK Le Mans
18-04-2005, 07:22
hahaha !! zal vast goed komen !!
heb inmiddels mijn inrijkaart ook binnen :D:D:D:D
Vergeten jullie het tolvignet niet????
Christiaan
18-04-2005, 10:46
en je verbandtrommel, gevarendriehoek, krik enzovoort ook niet... dat is ook allemaal verplicht in DLD / Oostenrijk
nog twee dagen, en dan vertrekken we al....
SplitBien
21-04-2005, 09:15
nog twee dagen, en dan vertrekken we al....
over 2 dagen al?!?!!?!?! rijdt de bus zo langzaam? :D ;)
SplitBien
21-04-2005, 11:01
T'ja dat wel, kan niet meer w88!!!
Watertemperatuur was trouwens ongeveer 17 graden, dus ook goed om in te zwemmen! :D :D :D
Christiaan
21-04-2005, 13:52
als jij weet wat er allemaal in dat water komt in die week, wil jij echt niet in de See zwemmen :D
Daarom zijn we er ook een week eerder.
nog maar één dag werken... dansen aan See.
afscheidswals aan de waterlijn
over 8 uur ben ik onderweg. Dansen aan de see
vwleusden
22-04-2005, 21:48
nog een weekje en dan gaan we karren :)
is de WOB al klaar bennie? :p
bennie moet met brusselse golf mee :D
nog 1.5 nachtje slapen en dan gaan we rijden ........
der see ruft !!! ;)
bobby-digital
27-04-2005, 10:02
je komt nog wel een pintje vatten he roger??
cheerio maarten
Gevonden op www.golfcabrio.de (http://www.golfcabrio.de):
Inoffizielles GOlf 1 Treffen am Wörthersee
Das Treffen ist Dienstag und Mittwoch ab 17.00 Uhr am Pyramidenkogel!
De www.golfcabrio.de (http://www.golfcabrio.de) meeting:
treffen am montag den 02.05.05 am pyramidenkogel um 12.30
ik ben er klaar voor ...
Gummi gummi ...... :D dat zullen ze KRIJGEN !
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/Afbeelding_original.jpg
Christiaan
28-04-2005, 12:12
heheheh GUMMI!!!
Und, TITTEN RAUS :D
vwleusden
28-04-2005, 12:42
titten raus zeker, wordt mooi weer volgende week. Tis nu al 20 graden en maandag zelfs 24 :D
bobby-digital
28-04-2005, 13:46
ga je topless dan dennis :D
SplitBien
28-04-2005, 14:18
maandag zelfs 24 :D
:eek: :eek: :eek: :eek:
over 8 uur ben ik onderweg. Dansen aan de see
Arnoud is gisteravond gaan rijden ... doe hem de groeten als je hem ziet ... z'n Passat valt niet te missen !! :p
http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/32D002_original.jpg
vwleusden
28-04-2005, 16:34
Bobby, dat zou je wel willen he :p en die passat zien we zeker niet over het hoofd, hij is verdomd hoog :D
Gummi Gummi moet je lekker doen,weet je zeker dat je een bon hebt!!!!
JK Le Mans
03-05-2005, 15:02
zo nog een paar uur werken en dan kunnen we eindelijk weg naar oostenrijk "
kan ook niet meer wachten heb al veel foto´s gezien en ziet er allemaal weer super uit !
dus ik zou zeggen de groeten en tot maandag :D:D:D
tjüüüüüüüüüüüüüüüüssssssssss (ff oefenen :D )
Christiaan
06-05-2005, 22:16
Ben weer terug!! Het was SUPER!!!!!!!!
Ik heb gehoord dat er veel bling bling was... jullie hebben toch niet teveel kwijl achtergelaten daar op straat he? :p
Christiaan
07-05-2005, 09:10
Erg veel bling bling dit jaar...
En heb het nog nooit zo druk gezien daar.... vorig jaar kon je op donderdag nog redelijk rondlopen... dit jaar zijn we op donderdag maar rond 14:00 gevlucht uit Reifnitz.... was echt te druk.....
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, het was wel aardig.
Wanneer gaan we weer? De See op zijn best is in een cabrio!
Ik heb gehoord dat er veel bling bling was... jullie hebben toch niet teveel kwijl achtergelaten daar op straat he? :p
ik had uitdrogings verschijnselen van al mijn gekwijl, kanonne.
same here..
heel veel leuk spul gezien in en ook vooral rondom reifnitz....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.