View Full Version : Iemand ervaring met dit (interieur) Bedrijf ?
classic-edition
31-03-2009, 12:18
Iemand ervaring met dit (interieur) Bedrijf :http://www.k-maniac.de
Ik zou graag de kwalitieit eens weten.
En ik zou graag willen weten hoe kunsleder speciaal voor de auto industrie eruit ziet.
Ik wil tzt mijn leder interieur van de cabrio opnieuw laten bekleden omdat dit er niet meer zo mooi uit ziet nl. Ik vraag me af of als ik hier nieuwe hoezen bestel in dat kunstleder of dat een vooruitgang zal zijn of dat het er een beetje goedkoop uit zal zien.
Dit bedrijf ken ik niet, maar misschien is Tony de Bruijn iets voor je, en wat dichter in de buurt voor je Roosendaal. Moet wel zeggen hij is niet goedkoop :redface: maar wel super goed, het is de overweging waard, om prijs op te vragen. ;)
http://www.tonydebruijn.nl
Gr,
Patrick.
classic-edition
31-03-2009, 16:34
Dit bedrijf ken ik niet, maar misschien is Tony de Bruijn iets voor je, en wat dichter in de buurt voor je Roosendaal. Moet wel zeggen hij is niet goedkoop :redface: maar wel super goed, het is de overweging waard, om prijs op te vragen. ;)
http://www.tonydebruijn.nl
Gr,
Patrick.
Bedankt voor de link Patrick.
Levert wel qualiteit zo op de foto's te zien.
Maar ik denk dat hij erg duur is gezien het feit dat ie enkel klassiekers doet.
Deze jongens kennen meestal de prijzen wel :redface:
Zelf ervaring mee qua prijs etc (mag ook per pm)
Groet,
Marco
wat ziet er niet meer mooi uit? colourlock is een oplossing en k-maniac zijn hoezen die eroverheen worden gezet.. heb er twee van gezien in een lupo en vond het niet echt geweldig
Wat vindt jij duur ?????? Wat wil/kan je uitgeven????? dan wwet ik wie ik je moet adviseren
frankvr6
31-03-2009, 19:30
classic voeg me maar ff toe op msn heb genoeg fotos van k-maniac interieur
frankpr1@planet.nl
classic-edition
31-03-2009, 20:12
wat ziet er niet meer mooi uit? colourlock is een oplossing en k-maniac zijn hoezen die eroverheen worden gezet.. heb er twee van gezien in een lupo en vond het niet echt geweldig
Ik heb de producten van de leerlooyer gebruikt deze zijn ongeveer gelijk aan die van colourlock. Dit ziet er na behandeling allemaal geweldig uit.
Maar na een koude winter komt het krakkelee toch weer terug.
Dit mag in een auto van 97 natuurlijk best en velen zullen mijn interieur nog mooi vinden gezien de leeftijd.
Maar je ik ben nu eenmaal een perfectionist en wil het graag nieuw hebben.
Wat vindt jij duur ?????? Wat wil/kan je uitgeven????? dan wwet ik wie ik je moet adviseren
Als je wat adresjes hebt dan hoor ik het graag met de richtprijzen erbij.
mag via pm
classic voeg me maar ff toe op msn heb genoeg fotos van k-maniac interieur
frankpr1@planet.nl
zie pm
Als je een perfectionist bent (wat ik niet betwijfel) kan ik niet rijmen dat je leer wil vervangen voor sky... :shake:
classic-edition
31-03-2009, 20:32
Als je een perfectionist bent (wat ik niet betwijfel) kan ik niet rijmen dat je leer wil vervangen voor sky... :shake:
Ik snap je reactie Arnaud maar ik weet nl niet hoe het er uit ziet.
Op de site ziet het er nl als echt leer uit op de foto's vandaar mijn vraag ?
Nee oké, maar persoonlijk vind ik bijvoorbeeld alleen al dat er niks tegen de geur van echt leer op kan.
Is het geen optie om het opnieuw te (laten) spuiten? Persoonlijk vind ik ook wel dat leer wel wát mag 'leven' trouwens. :)
ik zelf ken ook een auto bekleder die echt strak werk afleverd...
www.deautobeklederlelystad.nl
echt mooi werk en geen gepruts...
Zelf ervaring mee qua prijs etc (mag ook per pm)
Groet,
Marco
Hoi Marco,
Hij pakt alles aan, zelf heb ik mijn achterbank laten bekleden (de velourse bekleding is hergebruikt) en 1 rug van voorstoel laten bekleden. Kosten waren 2 jaar geleden 500,- maar hier had hij zich aan te kort gedaan,hoorde ik van zijn werknemers. :redface: Toen ik een jaar later bij hem kwam om een nieuw bruin hemeltje te laten monteren, was ik 800,- kwijt.
http://i303.photobucket.com/albums/nn141/PVPMK1/Spullen15.jpg
http://i303.photobucket.com/albums/nn141/PVPMK1/Spullen16.jpg
classic-edition
31-03-2009, 21:18
Dus als ik het goed begrijp €500 voor enkel de achterbank en de achterzijde van de voorstoelen te herstellen en dus ook weinig materiaal kosten.
Pfff dan zal het wel richting de €1750,00 uitkomen denk ik voor 2 voorstoelen,achterbank en deurpanelen voor en achter.
Dat wordt me wel iets te om maar gelijk een bedrag hier neer te zetten.
Bedankt voor je reactie
Groet,
Marco
Hoi Marco,
Hij pakt alles aan, zelf heb ik mijn achterbank laten bekleden (de velourse bekleding is hergebruikt) en 1 rug van voorstoel laten bekleden. Kosten waren 2 jaar geleden 500,- maar hier had hij zich aan te kort gedaan,hoorde ik van zijn werknemers. :redface: Toen ik een jaar later bij hem kwam om een nieuw bruin hemeltje te laten monteren, was ik 800,- kwijt.
Dat is dan wel een HELE duure! :eek:
www.deautobeklederlelystad.nl
ja die ken ik wel
leverd goed werk af
doet veel werk voor de gekgewordenkever
frankvr6
01-04-2009, 09:09
stuur anders johan van www.cabriodak.be eens niet duur en vakwerk
@frank is die prijs opgave van johan oud?
heb het idee dat ie de laatste tijd een beetje teveel gaat rekenen en sommige dingen wil ie niet eens doen(en stond toch echt op zijn site)
zou eens bij de geet in hoeselt vragen die leveren ook goed werk af.
dgcustom leather leverde in het verleden ook goed werk af weet niet of het nu nog zo is
classic-edition
01-04-2009, 18:41
stuur anders johan van www.cabriodak.be eens niet duur en vakwerk
Frank,
Ik zie hier alleen maar daken en binnenhemels geen interieuren opnieuw bekleden met leer.Doet ie dit ook ?
robveedub
07-04-2009, 23:07
zoals reeds eerder aangegeven max 1500,00 voor jouw interieur, uitsluitend volleder, alle auto's van o.a. MIVW zijn er gedaan, maar ook westside ( ja, die komen vanuit the UK naar good old germany om een interieur te laten maken )
mail of pm maar voor specs
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.