View Full Version : steunveer (= metalen ring) achterkant PIRELLI dekseltje
ben op zoek naar zo een metalen ring die achteraan op een pirelli dekseltje zit
zorgt ervoor dat de plastieken tandjes uit mekaar gehouden worden
VW nr : 191 601 176
iemand die me daaraan kan helpen? denk dat het ook past van een ander type klikdekseltje of universeel als ik dat kan vinden
want is maar gewoon een ring (diameter +/- 52mm)
op volgende foto zie je de metalen ring zitten die ik zoek (voorbeeldfoto van gelijkaardig ringetje dat ik zoek):
http://i5.ebayimg.com/06/i/001/32/84/8861_1.JPG
Erwin G60
05-04-2009, 10:32
Deze deksel is van een 14 ich velg als ik het goed zie. De deksels kon je tot voor kort nog nieuw krijgen dus mischien het ringetje ook nog wel los ff bij de dealer vragen anders. Weet ook dat er nog andere deksels op passen zal ff kijken welke en of die ook zon ringetje hebben.
tis in ieder geval 15" pirelli die ik heb
normaal zijn er inderdaad nog wel velgen die zo ringen hebben, maar ik vind het niet onmiddellijk (ring moet een 50-52mm zijn ongeveer)
heb gekeken maar volgens ETKA is het nietmeer leverbaar (al paar jaar)
thx alvast
Erwin G60
05-04-2009, 11:45
Oke heb hier ook 14" en 15" liggen en daar zit indd verschil in de deksels maar volgens mij hoort die deksel bij een 14" maar past wel gewoon alleen niet zoals het hoort. Als ik vandaag tijd heb kijk ik ff voor je mischien heb ik nog wel iets.
Erwin G60
15-04-2009, 15:48
Sorry was het al helemaal vergeten. Kon zo snel geen vinden maar mischien kom ik het nog wel tegen in een andere kist.
geen probleem
alvast bedankt voor de moeite :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.