View Full Version : Corradoprojekt nr.3...
bovendien heb ik iemand heel blij kunnen maken met de vr6
Heb je de foto's gezien Nigel die je ouders van Mark hebben genomen voor vertrek ??? Heb nog nooit zo'n brede glimlach gezien :D :D
Tevens mooi dat je weer een nette auto terug hebt inmiddels !!!
@Rene: Mooie strakke Passat !! :thumbup:
Heb je de foto's gezien Nigel die je ouders van Mark hebben genomen voor vertrek ??? Heb nog nooit zo'n brede glimlach gezien :D :D
Tevens mooi dat je weer een nette auto terug hebt inmiddels !!!
@Rene: Mooie strakke Passat !! :thumbup:
Ben ook wel heel benieuwd na die foto's van Mark en de Uber dikke Vr6 Corrie :thumbup: Hij was er heel blij mee,hij had hem al mooi lekker warm gestald..hij heeft echt een super mooie corrado in handen...
Bedankt voor het compliment over de passat,heb hem nog niet eens maar ben er nu al erg wijs mee :D ,ik kan me weer lekker uitleven met het poetsen dagelijks :D ,tis echt een uniek strak exemplaar..
Ben je weer in het land dan??
Weet nog leuke velgen die wel cool onder die Golf 3 zouden staan. ;)
classic-edition
16-10-2010, 18:06
Ik heb vandaag de in zeer nette staat verkerende Mk3 gti van R.C. G60 opgehaald, dit zal mijn nieuwe daily worden :D
http://www.volksforum.com/albums/files/4/8/9/3/HerschaaldekopievanDSCN0715.jpg
Hey Nigel,
Je hebt weer een mooie vervanger gevonden zie ik.
Heb je er wat meer info over?
Ik heb nog wel een heel mooi set velgen die er perfect onder zouden staan. Speedlines kunnen worden ingeruild btw :)
Gr.
Marco
wel een leuke golf nigel,zal evengoed nog wel het nodige aan gaan gebeuren....
goed bezig Nigel, ben benieuwd wat je hiervan gaat maken! :thumbup:
De Limburger
16-10-2010, 19:59
Hij is echt heel mooi, en echt heel strak nog, paar kleine veranderingen en dat ding is klaar!
Gr Ronnie
Heeeeeey Nigel,
Vond super zo vandaag,ik wens je onwijs veel plezier met de golf..Deed me wel wat om hem de straat uit zien te rijden :( .Heb er 1,5 jaar onwijs veel plezier aan gehad.Maar me leed is ook wat weer verzacht,tis de corrado van mark niet helaas geworden,maar heb een passat weer gekocht...op de terug van mark even aangereden bij een garage bij me in de buurt en pats boem,ik was verkocht..onwijs strakke en mooie passat..moet ineens verliefd zijn op een auto en dat was bij die...ben echt blij dat ik zo snel al wat weer heb gevonden...Mag nu een paar dagen in de 5 Turbo van me Maat rijden,omdat de passat pas woensdag afgeleverd wordt....
http://i260.photobucket.com/albums/ii37/RCG60/5755603_2passat.jpg
Heeft je pa nog een een porsche gekocht op de terugweg :D ????
MVG René
Hey René,
Mooie passat die je hebt gekocht :thumbup: Wat ligt er voor een motor in?
De golf heeft super gelopen, ben er heel erg blij mee.
Theo Jansen hebben we trouwens niet meer kunnen vinden :D
Bedankt voor de reacties.
@erik: ik ben gister teruggekomen in NL, wat ik met de wielen ga doen ben ik nog niet echt over uit.
@marco: Het is een 94-er gti-edition met 199xxx op de klok. Hij is altijd super onderhouden geweest maar dat zie je er ook direct aan af :thumbup:
Heeeey Nigel
Theo Jansen niet gevonden,dat meen je...het was zooooooooooo dichtbij hahahhaa..nouja,miscchien maar beter ook,man man dan waren jij en je pa verkocht..en dan waren jullie niet met de mercedes en de golf thuis gekomen maar ook nog met een auto met het uber embleem :D hahhahaha...
Super dat de golf goed bevalt,..de passat is niks snels of wat dan ook...is een 1.8 20V..125 pk,maar echt in een super super nette staat..Heb weer een poets auto :D gevonden waar ik me weer wekelijks op kan storten :D
MVG René
classic-edition
17-10-2010, 17:26
Een zilvere zie je ook niet zo vaak en als ie dan ook nog in zeer nette staat is dan heb je dus weer iets unieks :thumbup:
breadfan83
17-10-2010, 18:49
Mooie vervanger Nigel! Al had ik niet verwacht dat de Corrado weg zou gaan, beetje jammer dat ie niet meer in de buurt rond rijdt ook, maar hij is tenminste naar een goed baasje gegaan. Dat telt ook ergens voor. :thumbup:
De Limburger
22-10-2010, 11:43
Heey Nigel, waar blijft dat nieuwe topic van je nieuwe aanwinst, wil wel wat te volgen hebben als ik op mijn ''kantoor'' zit op het werk haha, en aan gezien je toch al weer er aan het klussen bent kun je ook al foto's laten zien. Ook van je nieuwe (binnenkort) bling bling. Haha
Gr Ronnie
Ok jij hebt de GTI gekocht.
Ik heb ook nog wel leuke wielen waarbij de speedlines ingeruild mogen worden :thumbup:
Ok jij hebt de GTI gekocht.
Ik heb ook nog wel leuke wielen waarbij de speedlines ingeruild mogen worden :thumbup:
Klopt :D
Ik ben al voorzien van zomerhoepels, de speedlines worden de winterwielen..
Klopt :D
Ik ben al voorzien van zomerhoepels, de speedlines worden de winterwielen..
Ben erg benieuwd na de golf met de nieuwe zomerhoepels :D ,mail me onder ons is wat het geworden is :D ,ben ergggg benieuwd :thumbup: ,mvg René
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.