View Full Version : klein Vraagje :) BBS rm
oettinger_18
11-04-2009, 09:31
Ik heb nu bbs rm wielen 8 j breed. en heb laatst nieuwe banden gekocht via autobanenmarkt als ik klaar ben met de velgen(Weer netjes maken) kan ik dan zegmaar eerst de band over de velg schuiven zonder rand! En daarna de rand kitten schroefjes erop en oppompen maar. Gaat om 185,45,15 banden! Dus denk ff aan een bbs rm zonder randen alleen hart! Je schuift bandje over hart daarna rand erop en schroefjes
Wordt wel erg krap. Zou het niet proberen, een keer met de band de natte kit raken en je hebt al een lek.
Zo veel kost een band erop leggen ook weer niet hè. ;)
oettinger_18
11-04-2009, 10:41
het is een 185 45 15 band op een 8 j dus de natte kit zal ik niet raken(veel ruitmte) ik w8t dan wel tot morgen dat hij droog is! Ik weet wel dat het bijna niet kost om banden op te leggen. Maar was meer een vraagje of dat mogelijk zou zijn. Nog meer mensen??
Nee,zou ik niet doen.
Mooiste is gewoon de velgen in elkaar schroeven,dan netjes het naadje tussen velg en buitenring afkitten en gladstrijken.Dag wachten en dan pas de banden eromheen laten doen.
Ook al zou het lukken, je wil het risico toch niet lopen voor die paar tientjes ..
oettinger_18
11-04-2009, 16:23
Ohh neej hoor was er gewoon benieuwd naar:) Of het kon heb tog een vriend die ze gratis erop zet en balanceert. Maar zoals ik zei was ik er gewoon benieuwd na
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.