Arno
18-04-2009, 20:26
Nou zie ik op de diverse 6n polo site's dat de "meeste" polo's zijn voorzien van een mooie sportuitlaat.
En om heel eerlijk te zijn is het ook een stuk sieraad wat dan weer bij die auto past.
Nou wilde ik weleens weten van jullie wat de bevindingen daarvan zijn.
Want waarschijnlijk ben ik van plan om een sportuitlaat aan te schaffen.
Nou zijn er ontzettend veel merken en uitvoeringen daarvan, maar ik zoek er eigenlijk eentje dat ik dus niet op plaats van bestemming met een knallende koppijn uit mijn polo stapt.
En het is ook nog wel enigszins de bedoeling dat je in de auto zelf op een "normale" wijze met elkaar kan communiceren zonder dat je tegen elkaar moet schreeuwen om je verstaanbaar te kunnen maken.
Kan iemand mij een suggestie geven over dit.
En om heel eerlijk te zijn is het ook een stuk sieraad wat dan weer bij die auto past.
Nou wilde ik weleens weten van jullie wat de bevindingen daarvan zijn.
Want waarschijnlijk ben ik van plan om een sportuitlaat aan te schaffen.
Nou zijn er ontzettend veel merken en uitvoeringen daarvan, maar ik zoek er eigenlijk eentje dat ik dus niet op plaats van bestemming met een knallende koppijn uit mijn polo stapt.
En het is ook nog wel enigszins de bedoeling dat je in de auto zelf op een "normale" wijze met elkaar kan communiceren zonder dat je tegen elkaar moet schreeuwen om je verstaanbaar te kunnen maken.
Kan iemand mij een suggestie geven over dit.